Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2015, 17:02 uur
Tja, dat album is best goed van D&theD maar ja ze hebben maar 1 album gemaakt en Taylor een stuk of 20 en dan heb ik over enkel studioplaten. Beetje lastig te vergelijken. Ik heb me verder niet zo bemoeit (lees: commentaar gegeven) met de samenstelling van de lijst maar of een band met maar 1 album mee moet doen vraag ik me af.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 17:21 uur
Yes! Tien windjes in een fles! Maar f*cking Slayer ligt er toch maar mooi uit 

0
geplaatst: 1 juni 2015, 18:22 uur
vigil schreef:
Tja, dat album is best goed van D&theD maar ja ze hebben maar 1 album gemaakt en Taylor een stuk of 20 en dan heb ik over enkel studioplaten. Beetje lastig te vergelijken. Ik heb me verder niet zo bemoeit (lees: commentaar gegeven) met de samenstelling van de lijst maar of een band met maar 1 album mee moet doen vraag ik me af.
Edgar18 schreef:
- artiesten die hoog scoren in de diverse decennium en genre lijstjes.
- artiesten die hoog scoren in de diverse decennium en genre lijstjes.
Zoek maar eens op welke blues artiesten met een fatsoenlijk aantal stemmen (+200) boven aan dit genre lijstje staan
.
0
Cured
geplaatst: 1 juni 2015, 18:42 uur
2-5
NO......Yes heeft 3 goeie platen gemaakt, waarvan 1 klassieker. Slayer meer.
NO......Yes heeft 3 goeie platen gemaakt, waarvan 1 klassieker. Slayer meer.

* denotes required fields.