MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:

4-3

Stooges onterecht verloren IMO.

5-4

83. The Police vs. Jeff Back

Jeff Back??

2-0 Het is natuurlijk Jeff Beck

3-0, Beck zou wel een kans maken

6-0

get back

84. Wham vs. Howlin' Wolf

Cured
tsja ...

0-1 (eigenlijk direct al 0-6 )

0-2

Cured

Howlin' Wolf wie?

Edit: staat hier natuurlijk wel terecht nu ik lees wat hij betekent heeft, had alleen nog nooit van de beste man gehoord.

Cured
Kan ik me voor stellen, gezien je leeftijd ook (los van of je al een blues liefhebber bent)...geeft niet, ik heb dat ook nog wel eens.

Gretz schreef:
Howlin' Wolf wie?
Probeer The Rockin' Chair Album eens, subliem! Jammer dat dit soort artiesten volkomen kansloos zijn in de ladder.

Een combinatie van beiden denk ik Cured. Ik zie dat hij wel relatief hoog is geëindigd in de Prehistorische Top 400. Jammer genoeg is dat spel me net te luisterintensief om mee te doen.

Cured
Zo oud ben ik ook weer niet, Gretz. . IK doe ook niet alle games, zeker de luisterintensiefste niet....een keuze en bescherming voor mezelf qua MM-tijd besteding.

Misterfool
2-4

2-6

de London sessions is een fijn album

85. Al Green vs. dEUS

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.