Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: K
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 28 augustus 2015, 16:00 uur
4-0
92. Kan Ik Iets Voor Je Doen? - De Dijk vs. Kind Of Girl - The Zombies
0-1
92. Kan Ik Iets Voor Je Doen? - De Dijk vs. Kind Of Girl - The Zombies
0-1
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 10:57 uur
1-0
Twee verrassend fijne liedjes hoor, beetje in hetzelfde sfeertje trouwens.
Twee verrassend fijne liedjes hoor, beetje in hetzelfde sfeertje trouwens.
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 14:35 uur
Kees-Jan schreef:
Het staat ook niet op spotify (tenminste, ik kan het daar niet vinden). Mocht je toch een link hebben, kan je die dan nog doorgeven, ik ben wel namelijk erg benieuwd naar dit nummer. Ik denk dat ik de muziek van Alex Roeka (die ik dus helemaal niet ken) wel kan waarderen.
(quote)
Het staat ook niet op spotify (tenminste, ik kan het daar niet vinden). Mocht je toch een link hebben, kan je die dan nog doorgeven, ik ben wel namelijk erg benieuwd naar dit nummer. Ik denk dat ik de muziek van Alex Roeka (die ik dus helemaal niet ken) wel kan waarderen.
Alex Roeka - Kermis in Rave...
Astublieft. NIet z'n beste nr overigens. De Rode Vod, Lege Ochtendkroeg en Hadesbar (18 minuten lang epos) zijn ook mooi. Verwacht een Brabantse tongval en een karakteristiek verhaal over de Brabantse dorpsmentaliteit.
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 14:45 uur
2-3, wat een gelijkenissen trouwens tussen deze twee nummers 

0
geplaatst: 29 augustus 2015, 15:02 uur
94. Knock Me Down - Red Hot Chili Peppers vs. Koos Werkeloos - Klein Orkest
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 19:03 uur
96. Kwaad Bloed - Wiegedood vs. Ketelbinkie (de Straatjongen van Rotterdam) - De Zingende Zwerver
0-0
0-0
0
geplaatst: 30 augustus 2015, 00:54 uur
Scorpion_21 schreef:
Astublieft. NIet z'n beste nr overigens. De Rode Vod, Lege Ochtendkroeg en Hadesbar (18 minuten lang epos) zijn ook mooi. Verwacht een Brabantse tongval en een karakteristiek verhaal over de Brabantse dorpsmentaliteit.
Dank je wel! Inderdaad (h)eerlijke muziek over Brabant. Het soort Nederlandstalige muziek waar ik van hou. Op grond van dit ene nummer sla ik Gerard van Maasakkers wel wat hoger aan, maar dit is een leuke ontdekking. Ik ga ook eens achter die andere nummers aan die je noemt.
* denotes required fields.