Muziek / Muziekgames / Songtitels met 'Heart' (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2015, 00:45 uur
9-5
Dit zou voor mij de kleine finale geweest zijn. De uitslagen van beide halve finales waren uitermate teleurstellend.
Dit zou voor mij de kleine finale geweest zijn. De uitslagen van beide halve finales waren uitermate teleurstellend.
0
geplaatst: 5 november 2015, 10:05 uur
Zo raar is het toch niet? Ik vind het al verrassend dat het Golden Earring-nummer de finale heeft gehaald, terwijl In Every Dream Home a Heartache een geliefd Roxy Music-nummer is, dat het altijd goed doet in de ladder.
0
geplaatst: 5 november 2015, 10:09 uur
Yup, misschien wel hun beste nummer dus wat mij betreft een meer dan verdiende winnaar.
0
geplaatst: 5 november 2015, 10:18 uur
Arrie schreef:
Zo raar is het toch niet? Ik vind het al verrassend dat het Golden Earring-nummer de finale heeft gehaald, terwijl In Every Dream Home a Heartache een geliefd Roxy Music-nummer is, dat het altijd goed doet in de ladder.
Dat Golden Earring de finale haalt mag hier idd al een wonder heten, ik vind het persoonlijk ook behoorlijk beter dan deze van Roxy M en hopen mag altijd toch?

0
geplaatst: 16 november 2015, 14:35 uur
Cured is bijna overal mee gekapt..
En de winnaar is.....
In Every Dream Home A Heartache van Roxy Music!!!
Bryan Ferry en co. hebben de veerboot gemist om op tijd te kunnen zijn bij de prijsuitreiking...
En de winnaar is.....
In Every Dream Home A Heartache van Roxy Music!!!
Bryan Ferry en co. hebben de veerboot gemist om op tijd te kunnen zijn bij de prijsuitreiking...
* denotes required fields.