MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitels met 'Heart' (K.O.)

zoeken in:

3-2

Golden Earring geen finalemateriaal voor mij...

9-4, zou een prachtige winnaar zijn!

9-5

Dit zou voor mij de kleine finale geweest zijn. De uitslagen van beide halve finales waren uitermate teleurstellend.

En we hebben een winnaar!!

Zo raar is het toch niet? Ik vind het al verrassend dat het Golden Earring-nummer de finale heeft gehaald, terwijl In Every Dream Home a Heartache een geliefd Roxy Music-nummer is, dat het altijd goed doet in de ladder.

Yup, misschien wel hun beste nummer dus wat mij betreft een meer dan verdiende winnaar.

Arrie schreef:

Zo raar is het toch niet? Ik vind het al verrassend dat het Golden Earring-nummer de finale heeft gehaald, terwijl In Every Dream Home a Heartache een geliefd Roxy Music-nummer is, dat het altijd goed doet in de ladder.

Dat Golden Earring de finale haalt mag hier idd al een wonder heten, ik vind het persoonlijk ook behoorlijk beter dan deze van Roxy M en hopen mag altijd toch?

Mooie winnaar!

Geen officiële mededeling met de winnaar, Cured?

Cured is bijna overal mee gekapt..

En de winnaar is.....

In Every Dream Home A Heartache van Roxy Music!!!

Bryan Ferry en co. hebben de veerboot gemist om op tijd te kunnen zijn bij de prijsuitreiking...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.