Muziek / Muziekgames / Sensational spelling (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2016, 20:31 uur
Finale! Tot de 9, 2 verschil.
The Rolling Stones - Gimme Shelter
vs.
Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin'
1-0
The Rolling Stones - Gimme Shelter
vs.
Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin'
1-0
0
geplaatst: 14 februari 2016, 20:48 uur
3-3
Er heeft nog nooit bij een K.O. een nominatie van mij gewonnen. Even een emotioneel moment voor mij dit dus
Er heeft nog nooit bij een K.O. een nominatie van mij gewonnen. Even een emotioneel moment voor mij dit dus

0
geplaatst: 15 februari 2016, 00:05 uur
6-4 maar ik had liever de andere twee halve finalisten hier gezien.
0
geplaatst: 15 februari 2016, 03:11 uur
7-4 wat Edgar zegt. Vooral Shook Ones in de finale zou geniaal zijn geweest. Gimme Shelter is wel een hele mooi winnaar, alleen wat voorspelbaar.
Had er trouwens niet nog een derde MuMeLadder-finalist mee mogen doen? Songs: Ohia komt namelijk uit de staat Ohio. Al schijnt het ook een verwijzing te zijn naar een Hawaïaanse boom en is het daardoor misschien geen "sensational spelling"...
Had er trouwens niet nog een derde MuMeLadder-finalist mee mogen doen? Songs: Ohia komt namelijk uit de staat Ohio. Al schijnt het ook een verwijzing te zijn naar een Hawaïaanse boom en is het daardoor misschien geen "sensational spelling"...
0
geplaatst: 15 februari 2016, 18:19 uur
https://dontforgetthesongs365.files.wordpress.com/2012/11/gimme-shelter-single.jpg
Bedankt voor het meespelen iedereen!
0
geplaatst: 15 februari 2016, 18:22 uur
Jij bedankt voor de organisatie Gretz. Een originele en leuke K.O. met een verdiende winnaar wat mij betreft. 

0
geplaatst: 15 februari 2016, 18:24 uur
Cemetry Gates had natuurlijk moeten winnen, maar deze is ook mooi 

* denotes required fields.