MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:
Cured
14. Albert King - Born Under a Bad Sign vs. Taylor Swift – 1989

Stand : 4-3

Sorry Cured, ik wilde er niet al teveel een praattopic van maken.

Ryan vindt dr gewoon n lekker ding..hij was ook al eerder met Mandy Moore..toen ook zo n jong popzangeresje

Haha ja, die theorieën gaan ook. Nou ja, ze zal binnenkort Calvin Harris wel weer deur wijzen, dus wie weet.

Cured
Gretz schreef:
Sorry Cured, ik wilde er niet al teveel een praattopic van maken.
Zo bedoelde ik het niet zozeer, gewoon even weer zien welke battle bezig was. No problem.

Cured
14. Albert King - Born Under a Bad Sign vs. Taylor Swift – 1989

Stand : 4-3

Ik vind het eigenlijk ook wel meevallen hoe poëtisch en vindingrijk haar teksten zijn.

Cured
Dit is geen Boekmeter : stemmen !

Ik gok dat veel mensen nog minimaal 1 van de 2 albums moeten beluisteren, dan dat het daarom even duurt voordat de 5 bereikt is.

Cured
Binnen een uur heb je wel een goeie indruk van wat beide te bieden hebben ; elk een half uur , hoewel de meerderheid dat niet doet )

Casartelli (moderator)
Ik ben voorlopig nog niet aan beluisteren begonnen (en gelukkig ben ik met een aanzienlijk deel van het deelnemersveld al bekend), maar beide albums ten minste één keer in hun geheel gehoord hebben lijkt me toch wel een redelijke ondergrens om met recht en reden te kunnen stemmen - goede indrukken op basis van wat fragmentarisch luisterwerk, dan zitten we toch wel op een hellend vlak.

Zo veel mogelijk stemmen is ook geen doel op zich toch?

Ik ben het eens met Casartelli. Liever dat we zo nu en dan de 24-uursregel moeten toepassen, dan dat mensen hun oordeel gaan vellen over twee halve albums, of nog minder dan dat. We stemmen namelijk niet op oeuvre of op naam. Het is maar een spelletje dus ook totaal niet erg om battles over te moeten slaan omdat de nieuwe albums teveel luisterwerk vergen.

Cured
Nee, maar K.O. 's mogen wat mij betreft wel wat snelheid hebben......ladders vind ik anders. Ik vind de idee dat mensen het hele album moeten beluisteren zeer sympathiek en helder, maar in de praktijk geloof ik dat weinigen dat doen als ze iets niet kennen. Ze horen er wat van, vinden het wel of niet klinken of zien aan het genre wel of ze er op stemmen of niet.

Ik zie het morgen wel...ik log sowieso uit voor vanavond. Overigens mag zo'n 24-uursregel van mij wel naar 12 uur inl K.O.'s, maar ik laat het nu maar zo (ook omdat het albums zijn).

Dat album van Albert King ooit beluisterd i.h.k. van de albums K.O. 1967. Best een mooi album. Taylor Swift vind ik echt MTV muziek. Ik houd daar absoluut niet van.

5-3

Wat mij betreft beluisteren mensen ook de gehele albums, maar dat zeg ik al zo lang in de album-KO's, dat heb ik onderhand wel opgegeven. Als mensen graag willen oordelen op basis van een paar nummers of fragmenten, ik ga me er niet meer druk om maken... Ik wil zelf wel beide albums minimaal één keer gehoord hebben, dus hier geen stem van mij.

15. Prince – 1999 vs. Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town

1-4

2-4 (3.0* - 2.5*) mag intussen wel een 0.5* bij (Prince)

2-5

16. Bob Dylan – Desire vs. Bob Marley & The Wailers - Natty Dread

0-1 (3.0* - 4.0*)

1-1 Beide sterk

2-1 (5* - 4,5*)

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.