MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:
Ik had t overgenomen..vond Cured ok..maar later teruggevraagd..vond ik best..

Cured
1. Bruce Springsteen - Born To Run vs. Neil Young - After The Gold Rush

0-1

Misterfool
Na goed, we doen het er maar mee.

1-3

zaaf
Luke, je ruggengraat!

luigifort schreef:
Ik had t overgenomen..vond Cured ok..maar later teruggevraagd..vond ik best..
de beste jongen wil nog wel eens wat wispelturig zijn. Dank voor de invalbeurt dan maar .

Misterfool
zaaf schreef:
Luke, je ruggengraat!
Eigenlijk ben ik wel van mening dat Cured niet moet klagen na eerdere berichten hier, maar ach ik heb mijn punt gemaakt en voor nu is dat wel best eigenlijk. Kunnen we met zen allen weer verder. Hopelijk dit maal zonder al te veel gezeik.

Cured
Niet zoveel neuzelen, meer gewoon stemmen. Intern is dit besproken en zodoende maak ik mijn laatste topic gewoon af en dan is ook gebeurd. mag een ander ook eens wat doen, de mensen aan de zijlijn ie wel klagen maar nooit een flikker uitvoeren. Luigi en ik zijn dat overeen overeen gekomen, dus wat zeur je nou. Edgar begint pas maandag weer met zijn kinks., dus waar hebben jullie het eigenlijk over ?

Game on.....

Dit is anders een dramatische loting met 2 5* albums tegen elkaar. Vond die loting van luigifort een stuk beter

Cured
Ja, die past jou beter zeker (jij bent anti öudere" muziek ). Dit is gewoon random org, kopieeren, plakken en op de site flikkeren en zo hoort het.

Met pijn in het hart.

2-4

zaaf
Cured schreef:
Ja, die past jou beter zeker (jij bent anti öudere" muziek ). Dit is gewoon random org, kopieeren, plakken en op de site flikkeren en zo hoort het.
he arjen ik haak af man. succes met jouw topic. je gebazel gaat me de keel uithangen.
ik ken je ook anders, hopelijk is dit een fase waar je ff doorheen moet.

Een volledige random loting inwisselen voor een nieuwe random loting. Ik zie het nut er niet echt van in.

Gretz schreef:
Een volledige random loting inwisselen voor een nieuwe random loting. Ik zie het nut er niet echt van in.

Dit dus!

Misterfool
ssst, we mogen niet kritisch zijn heren.
(ok ik hou op, ik hou al op)

Cured schreef:
(quote)
Nee, jij houdt je mond, duidelijk ? Anders vraag ik een mod om er een slotje op te doen......hou oud ben je?.Ik heb met Luigi PM overleg gehad, het moet niet gekker worden.

Dit is toch geen manier van met elkaar omgaan? Je kan best contact met een mod opnemen, maar ik mag hopen dat die dan ten eerste jou een waarschuwing geeft.

Beste Cured, lees eens rustig je eigen berichten in dit topic terug en bezin je. Zoals zaaf ook al terecht stelt - je slaat behoorlijk door en verpest het hierdoor voor andere mensen die toch maar mooi de moeite nemen jouw spelletje mee te spelen .

6-4

Wat een gekkerd die Cured

2. Depeche Mode - Songs Of Faith And Devotion vs. Talk Talk – The Colour Of Spring

0-1 ..pijnlijk

0-3 (3.0*/4.0*)

Wat een consternatie allemaal

Ik stem gewoon weer mee, omdat het Cureds laatste is

0-4

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.