Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 24 november 2015, 13:33 uur
Haha, niet zo zuur, beste Arthur ; sommige fans zijn nemen dit veel te serieus (lange tenen en zo) en ik weet dat jij van The Boss'fan' bent. Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn. mede daarom ben ik blij dat ik straks van deze niet genre gebonden spelletjes af ben.....niet best
.
Het is voor de fun, niet meer, niet minder.
.Het is voor de fun, niet meer, niet minder.
0
geplaatst: 24 november 2015, 13:36 uur
Dit.
U2 kan op een individueel nummer nog wel spannend klinken maar met een heel album is ze dat nooit gelukt.

0
geplaatst: 24 november 2015, 13:41 uur
Cured schreef:
Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Alright.

Maar waarom moest er dan per se opnieuw (zinloos) geloot worden? (als het toch enkel voor de fun is...)
En waarom stem je dan op zo'n beetje elke battle mee?

0
geplaatst: 24 november 2015, 13:42 uur
Cured schreef:
Haha, niet zo zuur, beste Arthur ; sommige fans zijn nemen dit veel te serieus (lange tenen en zo) en ik weet dat jij van The Boss'fan' bent. Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn. mede daarom ben ik blij dat ik straks van deze niet genre gebonden spelletjes af ben.....niet best
.
Het is voor de fun, niet meer, niet minder.
.Het is voor de fun, niet meer, niet minder.
Het ging me voornamelijk om dat 'lachen deze zinloze reacties'. We doen het hier inderdaad voor de fun en niet anders, maar bij dat soort uitlatingen maken mijn wenkbrauwen altijd een fronsende beweging. Dat ik een Springsteen-fan ben had niets te maken met mijn reactie, ik ben ook een groot U2-fan maar zelfs als je die dingen gezegd had bij een battle Muse vs. Vader Abraham had ik er hetzelfde op gereageerd.
Verder neem ik hier niemand té serieus, zeker ook jij niet!

0
geplaatst: 24 november 2015, 14:18 uur
2. David Sylvian - Brilliant Trees vs. Talk Talk – The Colour Of Spring
0-1
0-1
0
Cured
geplaatst: 24 november 2015, 15:26 uur
1-8
3. R.E.M. - Automatic For The People vs. Pink Floyd - Wish You Were Here
1-0
3. R.E.M. - Automatic For The People vs. Pink Floyd - Wish You Were Here
1-0
0
geplaatst: 24 november 2015, 15:31 uur
2-3 toevallig momenteel aan het beluisteren (wist niet dat deze battle eraan zat te komen)
* denotes required fields.