MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:
U2 is ook overschat..maar iets minder..

Cured
Klopt bijna allemaal heren, prachtig !

Ja jij hebt je dosis aandacht weer gehad inderdaad

Cured
Haha, niet zo zuur, beste Arthur ; sommige fans zijn nemen dit veel te serieus (lange tenen en zo) en ik weet dat jij van The Boss'fan' bent. Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn. mede daarom ben ik blij dat ik straks van deze niet genre gebonden spelletjes af ben.....niet best .

Het is voor de fun, niet meer, niet minder.

Ozric Spacefolk schreef:
5-6

Sorry hoor. Maar als je Springsteen overschat vindt, en U2 niet?

Dit.
U2 kan op een individueel nummer nog wel spannend klinken maar met een heel album is ze dat nooit gelukt.

Cured schreef:
Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn.

Alright.
Maar waarom moest er dan per se opnieuw (zinloos) geloot worden? (als het toch enkel voor de fun is...)
En waarom stem je dan op zo'n beetje elke battle mee?

Cured schreef:
Haha, niet zo zuur, beste Arthur ; sommige fans zijn nemen dit veel te serieus (lange tenen en zo) en ik weet dat jij van The Boss'fan' bent. Ik ben overigens nergens fan van , mocht dat nog niet duidelijk zijn. mede daarom ben ik blij dat ik straks van deze niet genre gebonden spelletjes af ben.....niet best .

Het is voor de fun, niet meer, niet minder.

Het ging me voornamelijk om dat 'lachen deze zinloze reacties'. We doen het hier inderdaad voor de fun en niet anders, maar bij dat soort uitlatingen maken mijn wenkbrauwen altijd een fronsende beweging. Dat ik een Springsteen-fan ben had niets te maken met mijn reactie, ik ben ook een groot U2-fan maar zelfs als je die dingen gezegd had bij een battle Muse vs. Vader Abraham had ik er hetzelfde op gereageerd.

Verder neem ik hier niemand té serieus, zeker ook jij niet!

Hoe dan ook, ik stem bij deze battle lekker op U2

6-7

2. David Sylvian - Brilliant Trees vs. Talk Talk – The Colour Of Spring

0-1

Pff

1-3

Zephyr
1-5

Cured
1-8

3. R.E.M. - Automatic For The People vs. Pink Floyd - Wish You Were Here

1-0

1-1

Moeilijk...

2-1

Inderdaad zeg!

2-3 toevallig momenteel aan het beluisteren (wist niet dat deze battle eraan zat te komen)

Ozric Spacefolk
2-4

Misterfool
2-5

Casartelli (moderator)
4-5

Zephyr
5-5

6-5
5 VS. 4,5

Gast
geplaatst: vandaag om 17:44 uur

geplaatst: vandaag om 17:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.