Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 08:10 uur
33. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra vs. Pink Floyd - Wish You Were Here
1-0 Sinéad zal het niet makkelijk krijgen....
1-0 Sinéad zal het niet makkelijk krijgen....

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 10:00 uur
34. Sam Dees - The Show Must Go On vs. Guns N' Roses - Appetite For Destruction
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 10:44 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 10:47 uur
Nee maar ik vind die ander steengoed...dus die zou altijd winnen..
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 10:59 uur
luigifort schreef:
Nee maar ik vind die ander steengoed...dus die zou altijd winnen..
Jammer dat je stemt terwijl je album helemaal niet kent. Ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit soort spellen. Het zou leuker voor iedereen zijn als mensen alleen stemmen als ze beide albums (goed) kennen. Nee maar ik vind die ander steengoed...dus die zou altijd winnen..
Beter dan me lief is Lex
. Als beginnend muziek liefhebber heb ik me gewaagd aan klassiekers als deze, Nevermind, Ten etc. Het zijn ook simpelweg de albums die heel populair zijn bij "puberende zich tegen de top 40 afzettende" beginnend muziekliefhebbers. Later kreeg ik alleen een lichte afkeur van de wat hardere rockmuziek
.
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:05 uur
jazeker .....degene die mij een beetje volgt/kent weet dat ik ook mede een liefhebber ben van deze muziek. Een uitstekend album, maar mijn 'voorkeur' gaat nipt uit naar G'N R (ik maak gewoon een keus)
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:08 uur
Ik zou graag op Sam Dees willen stemmen, maar dan zou ik beide albums moeten beluisteren, maar wat betreft Guns N' Roses heb ik daar beslist geen zin in. Die laatste staat bij mij in de flop 10 van vreselijkste bands aller tijden. Niet om aan te horen die tering herrie muziek.
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:15 uur
Jij houdt niet van stevige muziek blijkbaar en als je dit al herrie vindt ben je echt, echt heel weinig gewend ; luister eens naar (hardcore) Metal of zo
. Overigens , als je dit niks vindt is dat natuurlijk prima en vooral de stem van Axl moet je liggen....
. Overigens , als je dit niks vindt is dat natuurlijk prima en vooral de stem van Axl moet je liggen....
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:17 uur
Haal mn stem maar weg dan..wist niet dat dat de regel was...
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:21 uur
Het is geen regel. Die stem blijft staan......het zou wel goed zijn dat je/iemand beide albums op zijn minst 'heel behoorlijk' kent zou ik zeggen, maar in de praktijk is dat lang niet altijd zo. Bovendien valt het niet te controleren en kiest men puur op smaak, wat begrijpelijk is.
Als je allebei echt helemaal wilt uitzitten ben je gauw 2 uur zoet......(voor de duidelijkheid ; het maakt mij op zich niet zoveel uit wat door gaat.......vergeet niet dat het ook een 'spel' is).
Als je allebei echt helemaal wilt uitzitten ben je gauw 2 uur zoet......(voor de duidelijkheid ; het maakt mij op zich niet zoveel uit wat door gaat.......vergeet niet dat het ook een 'spel' is).
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:29 uur
34. Sam Dees - The Show Must Go On vs. Guns N' Roses - Appetite For Destruction
stand : 3-2
stand : 3-2
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 11:57 uur
Cured schreef:
Daarom stem ik ook maar weinig. Ik wilde beide albums wel echt kennen voor ik stem. Dat jij Sam Dees kende had ik wel een beetje verwacht. Het is me bekend dat je zwarte muziek stiekem nog wel kunt waarderen al is deze van Dees nou niet bepaald één van de bekende klassiekers. Als je allebei echt helemaal wilt uitzitten ben je gauw 2 uur zoet......(voor de duidelijkheid ; het maakt mij op zich niet zoveel uit wat door gaat.......vergeet niet dat het ook een 'spel' is).
Of Luigi z'n stem laat staan of niet moet ie helemaal zelf weten maar ik denk niet dat het aan jou is dat te beslissen
.
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:07 uur
Jawel , in dit geval wel
. Ineens komt Jeroentjuh voorbij, wat op zijn minst al opvallend is. Ik ken de soul gasten wel. Niet zo moeilijk doen, niet manipuleren
. Jij (Edgar) komt zo maar naar binnen (over een groote favoriet van je) over discussies die hier al jaren spelen en we niet uit komen....zinloos, houdt allen maar op.
Meesten stemmen op smaak of ook regelmatig anti......maak je niet zo druk.
. Ineens komt Jeroentjuh voorbij, wat op zijn minst al opvallend is. Ik ken de soul gasten wel. Niet zo moeilijk doen, niet manipuleren
. Jij (Edgar) komt zo maar naar binnen (over een groote favoriet van je) over discussies die hier al jaren spelen en we niet uit komen....zinloos, houdt allen maar op.Meesten stemmen op smaak of ook regelmatig anti......maak je niet zo druk.
* denotes required fields.