Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:11 uur
Cured schreef:
Meesten stemmen op smaak of ook regelmatig anti......maak je niet zo druk.
Cool, dan mag ik straks dus gewoon random wat stemmen uitdelen, toffe actie Meesten stemmen op smaak of ook regelmatig anti......maak je niet zo druk.
.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:12 uur
Cured schreef:
Jij houdt niet van stevige muziek blijkbaar en als je dit al herrie vindt ben je echt, echt heel weinig gewend ; luister eens naar (hardcore) Metal of zo
. Overigens , als je dit niks vindt is dat natuurlijk prima en vooral de stem van Axl moet je liggen....
Jij houdt niet van stevige muziek blijkbaar en als je dit al herrie vindt ben je echt, echt heel weinig gewend ; luister eens naar (hardcore) Metal of zo
. Overigens , als je dit niks vindt is dat natuurlijk prima en vooral de stem van Axl moet je liggen.... Nah ik luister best wel stevigere muziek dan Guns 'N' Roses, maar GNR is gewoon herrie. Verschrikkelijke over-de-top arrangementen en dan dat gekerm van Axl Rose eroverheen... Erg vervelende parodie op muziek...
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:12 uur
Je snapt me wel. Ik vind het prima dat hier her en der wat gezegd wat, maar dit gedoe niet steeds....dan houd ik er gewoon mee op.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:13 uur
5-2
35. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro vs. Talk Talk - Spirit Of Eden
1-0
1-0
0
Cured
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:14 uur
Titmeister schreef:
Nah ik luister best wel stevigere muziek dan Guns 'N' Roses, maar GNR is gewoon herrie. Verschrikkelijke over-de-top arrangementen en dan dat gekerm van Axl Rose eroverheen... Erg vervelende parodie op muziek...
Kan ik me voorstellen dat je dat vindt, maar het het is net zo'n classic als die van Sam, maar die laatste is mij weer te saai vandaar mijn stem op G 'N R.(quote)
Nah ik luister best wel stevigere muziek dan Guns 'N' Roses, maar GNR is gewoon herrie. Verschrikkelijke over-de-top arrangementen en dan dat gekerm van Axl Rose eroverheen... Erg vervelende parodie op muziek...
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:27 uur
Cured schreef:
Beetje jammer dat je mensen nu een soort van vrijbrief geeft om gewoon te gaan stemmen als ze slechts 1 van de 2 kennen of zelfs volledig random. Snelheid is niet alles in een knock-out. Dit kan toch prima een maandje langer duren? Je had je beter kunnen uitspreken dat het inderdaad niet te controleren is of iedereen luistert, maar dat het wel uitdrukkelijk gewenst is.
Ik zou er daarnaast wel voorstander van zijn als iedereen zijn beoordeling voor de beide albums ook vermeldt (bijvoorbeeld 4* vs 4,5*).
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:31 uur
Maar op het moment dat je hier tussen twee albums kiest kun je in je hoofd toch een beoordeling maken en er dus ook een stem aan vast plakken? 

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:33 uur
2-2 ( 4,0*- 2,5*) 
Spinvis dit jaar zien optreden in Lux Nijmegen. Geweldig concert.

Spinvis dit jaar zien optreden in Lux Nijmegen. Geweldig concert.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:54 uur
Volstrekt zinloze discussie in ieder geval. Uiteraard stemt iedereen naar eer en geweten en gebaseerd op zijn of haar voorkeur. Meer is er niet nodig toch?
2-3 (4*-3*)
2-3 (4*-3*)
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:56 uur
johan de witt schreef:
2-3 (4*-3*)
2-3 (4*-3*)
Je bedoelt 3-3, neem ik aan? Of die 3* moeten 5* zijn, dat kan ook.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 14:21 uur
37. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller vs. Prince & the Revolution - Purple Rain
1-0
1-0
0
Misterfool
geplaatst: 30 oktober 2015, 14:22 uur
1-1
Van Spinvis heb ik een aantal nummers van dat album beluisterd. Niet zo mijn ding. Dat terwijl Purple Rain echt een geweldig album is. Doet me eraan denken meer van Prince te checken.
Van Spinvis heb ik een aantal nummers van dat album beluisterd. Niet zo mijn ding. Dat terwijl Purple Rain echt een geweldig album is. Doet me eraan denken meer van Prince te checken.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 14:22 uur
1-2 1x geprobeerd dat album van Spinvis, Vond er vrij weinig aan.
* denotes required fields.