MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:

Cured schreef:
Meesten stemmen op smaak of ook regelmatig anti......maak je niet zo druk.
Cool, dan mag ik straks dus gewoon random wat stemmen uitdelen, toffe actie .

Cured schreef:
Jij houdt niet van stevige muziek blijkbaar en als je dit al herrie vindt ben je echt, echt heel weinig gewend ; luister eens naar (hardcore) Metal of zo . Overigens , als je dit niks vindt is dat natuurlijk prima en vooral de stem van Axl moet je liggen....

Nah ik luister best wel stevigere muziek dan Guns 'N' Roses, maar GNR is gewoon herrie. Verschrikkelijke over-de-top arrangementen en dan dat gekerm van Axl Rose eroverheen... Erg vervelende parodie op muziek...

Cured
Je snapt me wel. Ik vind het prima dat hier her en der wat gezegd wat, maar dit gedoe niet steeds....dan houd ik er gewoon mee op.

5-2

35. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro vs. Talk Talk - Spirit Of Eden

1-0

Cured
Titmeister schreef:
(quote)

Nah ik luister best wel stevigere muziek dan Guns 'N' Roses, maar GNR is gewoon herrie. Verschrikkelijke over-de-top arrangementen en dan dat gekerm van Axl Rose eroverheen... Erg vervelende parodie op muziek...
Kan ik me voorstellen dat je dat vindt, maar het het is net zo'n classic als die van Sam, maar die laatste is mij weer te saai vandaar mijn stem op G 'N R.

Cured
1-1

1-2 (4.5*-5*)

Cured schreef:
Meesten stemmen op smaak of ook regelmatig anti......maak je niet zo druk.

Beetje jammer dat je mensen nu een soort van vrijbrief geeft om gewoon te gaan stemmen als ze slechts 1 van de 2 kennen of zelfs volledig random. Snelheid is niet alles in een knock-out. Dit kan toch prima een maandje langer duren? Je had je beter kunnen uitspreken dat het inderdaad niet te controleren is of iedereen luistert, maar dat het wel uitdrukkelijk gewenst is.

Ik zou er daarnaast wel voorstander van zijn als iedereen zijn beoordeling voor de beide albums ook vermeldt (bijvoorbeeld 4* vs 4,5*).

Niet iedereen die albums kent heeft ook op ze gestemd...

Maar op het moment dat je hier tussen twee albums kiest kun je in je hoofd toch een beoordeling maken en er dus ook een stem aan vast plakken?

2-2 ( 4,0*- 2,5*)

Spinvis dit jaar zien optreden in Lux Nijmegen. Geweldig concert.

2-3

Speciaal voor Gretz: 4,0* vs. 5,0*

Dat is waar

Lekker die ouwehoertopics..gelukkig kan dat nog hier

Volstrekt zinloze discussie in ieder geval. Uiteraard stemt iedereen naar eer en geweten en gebaseerd op zijn of haar voorkeur. Meer is er niet nodig toch?

35. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro vs. Talk Talk - Spirit Of Eden

2-3 (4*-3*)

Je bedoelt 3-3, neem ik aan? Of die 3* moeten 5* zijn, dat kan ook.

Nee johan had al gestemd...

Ja id meer is er niet nodig...

Gaat fout hier tis nu 2-4 na thelion

2-4 dus...

2-5 maak ik ervan

36. Muse – Absolution vs. Blur - Parklife

1-0

Cured
1-1

Casartelli (moderator)
1-3

Speciaal voor Gretz: allebei 3,25*

37. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller vs. Prince & the Revolution - Purple Rain

1-0

Misterfool
1-1

Van Spinvis heb ik een aantal nummers van dat album beluisterd. Niet zo mijn ding. Dat terwijl Purple Rain echt een geweldig album is. Doet me eraan denken meer van Prince te checken.

1-2 1x geprobeerd dat album van Spinvis, Vond er vrij weinig aan.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.