Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 6 november 2015, 12:08 uur
93. Nick Drake - Bryter Layter vs. Eels - Beautiful freak
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:31 uur
nelis, luigifort, Cured, Supersid. Ik geloof best dat Achtung Baby bij jullie altijd zal winnen (prima op zich), maar dan mag je nog wel de moeite nemen om naar de tegenstander te luisteren. Het is niet dat we hier albums voor de vorm nomineren, waarna vervolgens (bijna) niemand er een blik waardig aan gunt.
Wanneer je wel de tijd neemt voor onbekende albums zit er zo nu en dan nog eens ontdekking bij, dat lijkt me toch juist het nevendoel van dit soort spellen naast het game-element.
Wanneer je wel de tijd neemt voor onbekende albums zit er zo nu en dan nog eens ontdekking bij, dat lijkt me toch juist het nevendoel van dit soort spellen naast het game-element.
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:39 uur
Is er nog een reden waarom ik als enige U2-stemmer geen veeg uit de pan krijg hier Gretz? 
Staat van mij in elk geval ook geen stem bij het album van de tegenstander, al zou dat wel moeten want het album is mij bekend (al wist jij dat natuurlijk niet). Al een tijd niet meer gehoord maar zou zo tussen 3,5* en 4,0* scoren. Ik zal hem weer eens een kans geven, speciaal voor jou

Staat van mij in elk geval ook geen stem bij het album van de tegenstander, al zou dat wel moeten want het album is mij bekend (al wist jij dat natuurlijk niet). Al een tijd niet meer gehoord maar zou zo tussen 3,5* en 4,0* scoren. Ik zal hem weer eens een kans geven, speciaal voor jou

0
geplaatst: 6 november 2015, 12:50 uur
GrafGantz schreef:
Is er nog een reden waarom ik als enige U2-stemmer geen veeg uit de pan krijg hier?
Staat van mij in elk geval ook geen stem bij het album van de tegenstander, al zou dat wel moeten want het album is mij bekend (al wist jij dat natuurlijk niet).
Is er nog een reden waarom ik als enige U2-stemmer geen veeg uit de pan krijg hier?

Staat van mij in elk geval ook geen stem bij het album van de tegenstander, al zou dat wel moeten want het album is mij bekend (al wist jij dat natuurlijk niet).
Haha, omdat jij voor mij de schijn absoluut niet tegen hebt. Natuurlijk weten we niet precies wie welk album wel kent en wie niet, maar jij staat in K.O.'s bekend als iemand die gewoon altijd de moeite neemt om zorgvuldig te luisteren naar nummers/albums.

Andere users lijken dat niet te doen (wat nog eens wordt bevestigd door hun eerdere uitspraken in deze game) en als mijn nominatie binnen 5 minuten dan al met 3-0 achter staat zet ik daar m'n vraagtekens bij.
Men moet mijn opmerking meer zien als een vraag 'in hoeverre hebben jullie naar het album van Cœur de Pirate geluisterd? Daar ben ik gewoon oprecht benieuwd naar. Ik weet dat je volgens de regels ook gewoon mag stemmen als je enkel de naam van het album kent, maar of dat nu de bedoeling is van het spelletje??
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:54 uur
Juist GrafGantz. Ik nomineer een wat minder bekend album in de hoop dat ik wellicht nog iemand aan een mooie tip kan helpen. Als ik slechts 1 persoon aan een fijne luisterervaring kan helpen dan is me dat meer waard dan dat mijn nominatie toevallig nog een ronde verder komt.
Maar helaas lijkt de snelheid voor vele mensen van veel groter belang te zijn.
Maar helaas lijkt de snelheid voor vele mensen van veel groter belang te zijn.
0
geplaatst: 6 november 2015, 13:03 uur
Deel je mening wel Gretz, maar vind het soms wel ingewikkeld. Bijvoorbeeld voorgaande battle; ik ken het album van Nick Drake niet van voor tot achter. Ik heb het wel eens een poging gegeven (al geruime tijd geleden) en aangezien het duidelijk niet bij mijn smaak hoorde, was ik er na een paar nummers al achter dat het voor mij ook nooit geweldig zal worden. Eels ken ik zeker wel van voren tot achter en vind ik ronduit prachtig. Voor mij is dat voldoende om een stem uit te brengen, want al zou ik het weer een daadwerkelijke kans geven, ik weet zeker dat het zich voor mij toch niet zal kunnen meten met Eels. Maar deel wel met je, je moet wel iets van het betreffende album kennen om een stem uit te kunnen brengen
Om de snelheid erin te houden
94. Aretha Franklin - I Never Loved a Man the Way I Love You De Dijk - Later is nu
Om de snelheid erin te houden

94. Aretha Franklin - I Never Loved a Man the Way I Love You De Dijk - Later is nu
0
geplaatst: 6 november 2015, 13:10 uur
Ik geloof best dat Achtung Baby bij jullie altijd zal winnen
Point taken, maar het is 1 van m'n 5*-albums, dus daar heb je vast gelijk...
0
Cured
geplaatst: 6 november 2015, 13:25 uur
3-0
Achtung Baby is éen van mijn favoriete albums zo niet hét .....die wint sowieso van elk ander album bij mij, al heb ik me gedurende de nominaties/loting wel die albums (deels) beluisterd die ik niet nog niet kende of gedeeltelijk , maar dan nog. Je kiest op basis wat jezelf het best/mooist vindt, zonder dat een ander album per definitie geen 'kwaliteit' zou hebben.
De kans dat Geert en ik overigens matchen bij een battle is vrij klein, zeker bij de albums.
Achtung Baby is éen van mijn favoriete albums zo niet hét .....die wint sowieso van elk ander album bij mij, al heb ik me gedurende de nominaties/loting wel die albums (deels) beluisterd die ik niet nog niet kende of gedeeltelijk , maar dan nog. Je kiest op basis wat jezelf het best/mooist vindt, zonder dat een ander album per definitie geen 'kwaliteit' zou hebben.
De kans dat Geert en ik overigens matchen bij een battle is vrij klein, zeker bij de albums.
0
geplaatst: 6 november 2015, 13:41 uur
Cured je maakt je er wel weer gemakkelijk van af. Niemand gaat hier dagen/weken van te voren al die albums beluisteren die hij nog niet kent. Lijkt me heel sterk als dat wel zo is. Wat je wel ziet is dat sommige battles tussen de minder bekende albums een stuk langer duren omdat mensen dan nog tijd moeten nemen om te gaan luisteren.
Als je geen zin hebt om serieus naar de tegenstander van Achtung Baby te beluisteren kun je beter gewoon niet stemmen, ook al staat deze tegen een groot persoonlijk favoriet. Het moet geen doel op zich zijn om zo snel mogelijk naar de volgende battle te willen.
Als je geen zin hebt om serieus naar de tegenstander van Achtung Baby te beluisteren kun je beter gewoon niet stemmen, ook al staat deze tegen een groot persoonlijk favoriet. Het moet geen doel op zich zijn om zo snel mogelijk naar de volgende battle te willen.
* denotes required fields.