MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:

Misterfool
0-5

103. Meat Loaf - Bat Out of Hell vs. Miles Davis - Kind of Blue

0-1

johannesA
1-1

2-2

Meat Loaf is toch wel het slechtste wat de popmuziek heeft voortgebracht.

2-4

Wel totaal niet eens met wibro (bands als Kane en Nickelback zijn oneindig veel slechter).

Misterfool
2-5

Meat loaf is best aardig, maar hij is bij lange na niet zo goed als Davis. Zeker niet deze Davis.

Cured schreef:
ik had even van tevoren moeten zeggen dat albums met minder dan , noem, maar even wat, 100 stemmen niet genomineerd mogen worden in deze opzet. Niet gedaan, dus maar effen op de tanden bijten en hopen dat we de kerst halen met een winnaar.

Nergens voor nodig lijkt me. 102 battles gespeeld in een kleine 2 weken. Dat is voor een album K.O. toch behoorlijk snel? Lijkt me juist ook leuk voor het spel als niet alleen de usual suspects worden genomineerd en er voor mensen nog iets te ontdekken valt (als ze dat willen tenminste ).

104. Bonnie Tyler - Faster Than the Speed of Night vs. The Smiths - Meat Is Murder

0-1

Cured
Gretz schreef:
(quote)

Nergens voor nodig lijkt me. 102 battles gespeeld in een kleine 2 weken. Dat is voor een album K.O. toch behoorlijk snel? Lijkt me juist ook leuk voor het spel als niet alleen de usual suspects worden genomineerd en er voor mensen nog iets te ontdekken valt (als ze dat willen tenminste ).
Het gaat me niet om de snelheid, maar om de 'onbekendheid en dat werkt/helpt hier niet; daar zijn andere topics voor .

Case closed......

Cured
1-4

105. Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold vs. Queen - Queen II

0-0

Cured
1-0

106. Otis Redding - Otis Blue / Otis Redding Sings Soul vs. The National - High violet

Misterfool
2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.