Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2015, 21:17 uur
103. Meat Loaf - Bat Out of Hell vs. Miles Davis - Kind of Blue
0-1
0-1
0
geplaatst: 7 november 2015, 22:26 uur
2-2
Meat Loaf is toch wel het slechtste wat de popmuziek heeft voortgebracht.
Meat Loaf is toch wel het slechtste wat de popmuziek heeft voortgebracht.
0
geplaatst: 7 november 2015, 22:45 uur
2-4
Wel totaal niet eens met wibro (bands als Kane en Nickelback zijn oneindig veel slechter).
Wel totaal niet eens met wibro (bands als Kane en Nickelback zijn oneindig veel slechter).
0
Misterfool
geplaatst: 8 november 2015, 00:02 uur
2-5
Meat loaf is best aardig, maar hij is bij lange na niet zo goed als Davis. Zeker niet deze Davis.
Meat loaf is best aardig, maar hij is bij lange na niet zo goed als Davis. Zeker niet deze Davis.
0
geplaatst: 8 november 2015, 00:10 uur
Cured schreef:
ik had even van tevoren moeten zeggen dat albums met minder dan , noem, maar even wat, 100 stemmen niet genomineerd mogen worden in deze opzet. Niet gedaan, dus maar effen op de tanden bijten en hopen dat we de kerst halen met een winnaar.
ik had even van tevoren moeten zeggen dat albums met minder dan , noem, maar even wat, 100 stemmen niet genomineerd mogen worden in deze opzet. Niet gedaan, dus maar effen op de tanden bijten en hopen dat we de kerst halen met een winnaar.
Nergens voor nodig lijkt me. 102 battles gespeeld in een kleine 2 weken. Dat is voor een album K.O. toch behoorlijk snel? Lijkt me juist ook leuk voor het spel als niet alleen de usual suspects worden genomineerd en er voor mensen nog iets te ontdekken valt (als ze dat willen tenminste
).
0
geplaatst: 8 november 2015, 00:11 uur
104. Bonnie Tyler - Faster Than the Speed of Night vs. The Smiths - Meat Is Murder
0-1
0-1
0
Cured
geplaatst: 8 november 2015, 07:50 uur
Gretz schreef:
Nergens voor nodig lijkt me. 102 battles gespeeld in een kleine 2 weken. Dat is voor een album K.O. toch behoorlijk snel? Lijkt me juist ook leuk voor het spel als niet alleen de usual suspects worden genomineerd en er voor mensen nog iets te ontdekken valt (als ze dat willen tenminste
).
Het gaat me niet om de snelheid, maar om de 'onbekendheid en dat werkt/helpt hier niet; daar zijn andere topics voor (quote)
).
. Case closed......
0
geplaatst: 8 november 2015, 07:55 uur
105. Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold vs. Queen - Queen II
0-0
0-0
0
geplaatst: 8 november 2015, 11:04 uur
106. Otis Redding - Otis Blue / Otis Redding Sings Soul vs. The National - High violet
* denotes required fields.