Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
1
geplaatst: 6 april 2017, 11:38 uur
2-3
Toch maar tegen m'n eigen nominatie, wat een beest van een nummer.
Toch maar tegen m'n eigen nominatie, wat een beest van een nummer.
0
geplaatst: 6 april 2017, 22:27 uur
Ik vind Wintersun's debuut een pak sterker dan wat ze op Time I lieten horen.
Topnummer van Queensrÿche!
4-0
Topnummer van Queensrÿche!
4-0
0
geplaatst: 7 april 2017, 00:43 uur
4-1
Allebei goed, maar ga nu toch voor mijn eigen inzending omdat Wintersun het niet verdient oneervol ten onder te gaan. Prachtige epische muziek en ik vind het vreemd dat dit niet meer gewaardeerd wordt.
Allebei goed, maar ga nu toch voor mijn eigen inzending omdat Wintersun het niet verdient oneervol ten onder te gaan. Prachtige epische muziek en ik vind het vreemd dat dit niet meer gewaardeerd wordt.
0
geplaatst: 7 april 2017, 00:54 uur
Voor mijn part verdient Queensrÿche de tweede overwinning op rij
There said it.
There said it.
1
geplaatst: 7 april 2017, 13:03 uur
The_CrY schreef:
4-1
4-1
Oneervol ten onder gaan verdient Wintersun inderdaad zeker niet; het nummer heeft gewoon gigantische pech dat het meteen tegen 'Suite Sister Mary' moet uitkomen. Ik zie dat beide albums van Wintersun door de MuMe-gebruikers een gemiddelde van rond de 4 sterren krijgen, dus de waardering is er wel, wees gerust.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.