MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

1-2

Stoooneeerrrdoooommmm ... De studioversie van Sinner is toch heel wat minder vergeleken met de liveversie op Unleashed in the East, maar dat is het geval met alle nummers op die plaat. Eén van de beste livedocumenten ooit.

1-4

Over bands gesproken die toch ook wel eens een letter mogen winnen!

1-5

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

10. Candlemass - Solitude vs. Nightwish - Song of Myself

Ingebakken jaren 80 doom, hier moeten meerdere mensen blij van worden

1-0

Ik wordt hier in ieder geval heel blij van

3-0

Stemt mij ook wel tevreden

4-0

5-0

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

11. Oathbreaker - Second Son of R. vs. Rainbow - Stargazer

Verbaast me dat 'Rising' onder rock/metal ingedeeld staat. 'Speed King' van Deep Purple vind ik dan wel wat heavier dan 'Stargazer'. Oathbreaker beviel ook goed, maar hier ga ik voor de Rainbow klassieker.

0-2

1-4 toch...

Opzich niks tegen Oathbreaker, gave band, maar dat einde van dit nummer blijf ik zo lachwekkend vinden dat het zowat het hele nummer verpest. En dan staat het ook nog eens tegen zo'n briljante klassieker.

1-5

Van Black Sabbath hadden het er dus heel veel kunnen zijn, toch tegen mijn eigen inzending in: heb net het debuut van Benighted toegevoegd

0-1

aslan (crew)
1-2

Al is Benighted zeker ook niet verkeerd.

4-3

aslan (crew)
0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.