MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Als The_CrY geen mietje is, staat het gewoon 3-0. Anders houden we het maar bij 2-0.

Damn, nu voel ik me aangevallen op mijn mannelijkheid en een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eens...

3-0

3-1

Wel een moeilijke battle.

3-2

3-3

Allemaal mietjes!

Voor de Stargazer liefhebbers: hierop valt een echte 'killerversie' te vinden. Binnen het kader van dit spel ben ik het eens met The_CrY en klinkt Reverend Bizarre me wel prettig in de oren.

4-3

Joezer49263
Sodoma Sunrise is idd een geweldig nummer !

5-3

bizarre soort 60's/70's hippie chant song op halve snelheid met gitaren eronder. Na een minuut of 6 begint het ergens op te lijken (op black sabbath dus), maar het duurt me toch allemaal wat te lang om te kunnen boeien. Iemand nog op repeat geklikt? haha

gigage schreef:
bizarre soort 60's/70's hippie chant song op halve snelheid met gitaren eronder. Na een minuut of 6 begint het ergens op te lijken (op black sabbath dus), maar het duurt me toch allemaal wat te lang om te kunnen boeien. Iemand nog op repeat geklikt? haha

Meer nog: ik luister het volledige album op repeat!

Dan haall ik je toch uit je trance ASman, tijd voor de mooiste battle van de tweede ronde!

Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)

3. Coroner - Shifter vs. Opeth - Serenity Painted Death

0-1

1-1

1-2

3-3

Pijnlijk lastig dit.

4-3..

aslan (crew)
4-5

Nu weer eens een vrij gemakkelijke keuze

0-1

0-2

0-3

0-4

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.