Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2017, 11:14 uur
Als The_CrY geen mietje is, staat het gewoon 3-0. Anders houden we het maar bij 2-0.
1
geplaatst: 19 april 2017, 11:29 uur
Damn, nu voel ik me aangevallen op mijn mannelijkheid en een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eens...
3-0
3-0
0
geplaatst: 19 april 2017, 16:54 uur
Voor de Stargazer liefhebbers: hierop valt een echte 'killerversie' te vinden. Binnen het kader van dit spel ben ik het eens met The_CrY en klinkt Reverend Bizarre me wel prettig in de oren.
4-3
4-3
1
geplaatst: 19 april 2017, 22:10 uur
bizarre soort 60's/70's hippie chant song op halve snelheid met gitaren eronder. Na een minuut of 6 begint het ergens op te lijken (op black sabbath dus), maar het duurt me toch allemaal wat te lang om te kunnen boeien. Iemand nog op repeat geklikt? haha
2
geplaatst: 19 april 2017, 22:39 uur
gigage schreef:
bizarre soort 60's/70's hippie chant song op halve snelheid met gitaren eronder. Na een minuut of 6 begint het ergens op te lijken (op black sabbath dus), maar het duurt me toch allemaal wat te lang om te kunnen boeien. Iemand nog op repeat geklikt? haha
Meer nog: ik luister het volledige album op repeat!
1
geplaatst: 19 april 2017, 23:14 uur
Dan haall ik je toch uit je trance ASman, tijd voor de mooiste battle van de tweede ronde!
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
3. Coroner - Shifter vs. Opeth - Serenity Painted Death
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
3. Coroner - Shifter vs. Opeth - Serenity Painted Death
0
geplaatst: 20 april 2017, 20:00 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.