MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
3-6

ASman schreef:

Ik zal het bij de komende rondes maar weer braaf bij Tool, Opeth, Mastodon, Gojira of Agalloch houden

Doe dat maar niet, die worden toch wel genomineerd. Gewoon blijven proberen

Môrthul schreef:
3-6

(quote)

Doe dat maar niet, die worden toch wel genomineerd. Gewoon blijven proberen

Inderdaad; blijf die obscure dingen maar nomineren, ASman!

AOVV schreef:
(quote)

Inderdaad; blijf die obscure dingen maar nomineren, ASman!

Ik maakte natuurlijk maar een grapje
Zelf zal ik wel altijd dingen proberen te nomineren die nog een zekere "status" genieten in de underground. De zoveelste trve kvlt lo-fi Finse black metal band waarvan slechts zo'n 1000 mensen op aarde naar luisteren, daar ben ik ook niet erg geïnteresseerd in

Ronde 3 (tot de 7, 1 verschil)

2. Judas Priest - The Sentinel vs. Mercyful Fate - The Oath

0-1

Baas boven baas.

Moeilijk, beste 80's Priest song (uit 1984) tegen één van de beste Metalalbums van 1984. Halford is live wel de baas over King maar ja, daar gaat het hier niet over. Omdat ik vermoed dat niemand bang is voor de schildwacht alhier alvast een puntje naar de te grote zonnebril.

1-1

Voor mij niet zo moeilijk. 70's Priest vind ik meesterlijk, 80's Priest vind ik slappe meuk. Mercyful Fate daarentegen waren harde bazen.

1-2

Ik hou best van harde bazen op zijn tijd, maar over het algemeen prefereer ik slappe meuk.

2-2

Harde bazen natuurlijk...3-3

4-5

Verbreek de eed niet, jongens.

6-5

Ronde 3 (tot de 7, 1 verschil)

3. Astronoid - Trail Of Sulfur vs. System of a Down - Toxicity

1-1

Vorige...erg pijnlijk.

Beide bleh...2-1

Ik denk dat ik een uur lang luisteren naar het zoemend geluid van een statisch beeld op televisie spannender zou vinden dan Astronoid.
Toxicity vind ik nog steeds een leuke plaat.

2-2

3-2

aslan (crew)
3-4

3-5

Allebei sexy

3-6

3-7

Dit was een hele moeilijke, maar ik ga mijn punt aan Primordial geven. Blackwater Park is niet m'n favoriete plaat van Opeth, terwijl The Coffin Ships het monumentale hoogtepunt van The Gathering Wilderness is.

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:44 uur

geplaatst: vandaag om 04:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.