MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
aslan (crew)
0-2

Allebei geweldig, maar ik ga toch voor een van Primordial's huzarenstukjes gaan.

0-3

2-3 maar het scheelt geen haar

Prima tracks, ik ga ook es voor Primordial, omdat het kan.

2-4

3-6

4-6

Ik vertrek morgen naar Graspop, dus als jullie heel snel zijn kan ik op zn vroegst maandag weer nieuwe ladders plaatsen. Zie ik nog enkelen van jullie daar?

The_CrY schreef:
4-6

Ik vertrek morgen naar Graspop, dus als jullie heel snel zijn kan ik op zn vroegst maandag weer nieuwe ladders plaatsen. Zie ik nog enkelen van jullie daar?

Ik ging gaan, de zondag. Vooral voor Opeth, Mastodon, Touché Amoré en Queensrÿche. Ik had zelfs al een ticket gekocht, was zodanig enthousiast dat ik niet doorhad dat ik dit weekend al op Best Kept Secret zit.

Ai balen... de zondag is bij uitstek de beste dag; helaas is het ook net die dag die ik niet uit kan zitten wegens verplichtingen elders.

The_CrY schreef:
Ai balen... de zondag is bij uitstek de beste dag; helaas is het ook net die dag die ik niet uit kan zitten wegens verplichtingen elders.

Inderdaad, had erg graag Opeth en Mastodon gezien, moet ze WEERAL missen. Och ja, zondag zie ik Radiohead, dat compenseert het wel een beetje.

Graspop is voor mij maar zo'n 40 minuten rijden, maar helaas kan ik wegens verplichtingen niet gaan...

The_CrY schreef:
4-6

Have Fun!

0-2! Geweldige titeltrack van een geweldig album van een geweldige band.

1-2

2-2

Tribal Convictions is geweldig, maar TSiB staat niet voor niets op 1 bij mij.

2-3

2-5

No contest.

2-0

Weeral een hartverscheurende keuze.

4-0

5-0

Zit iets meer afwisseling in de 13 min van Katatonia dan de 8 van isis (alhoewel..), maar het mag allemaal wel wat bondiger mijns insziens. Ik weet het, ik snap er niet veel van haha

5-1

Dit had ik niet zien aankomen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.