MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
batlles op 145
Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

30. Mercyful Fate - Gypsy vs. Savatage - Ghost In The Ruins

Kan ik ook beide tracks een halve punt geven? Beide nummers zijn namelijk erg goed als je het mij vraagt. Goed, Mercyful Fate staat in de minderheid t.o.v. Savatage met betrekking tot het aantal nummers. Misschien een beetje stom om mijn keuze daarop te baseren, maar tussen deze twee kan ik gewoon geen favoriet kiezen omdat ik ze beiden geweldig vind.

1-0

2-0

Geniaal nummer van The King wint het hier van een goed Savatage nummer.

3-1

Gypsy is natuurlijk een topnummer, maar alleen al voor de werkelijk fenomenale solo van Criss Oliva gaan de punten naar Savatage.

Met Savatage heb ik nooit zoveel gehad.

4-2

odi
4-3

0-2

Nieuwe Sabbath tegen Classic PL. Geen twijfel mogelijk

aslan (crew)
0-3

Geweldige sfeer heeft dat album van PL.

0-4

1-4

Jammer van Gypsy

^Inderdaad jammer.

1-5

De laatste van ronde 1:

32. Down - Ghosts along the Mississippi vs. Tygers Of Pantang - Gangland [/quote]

0-1

Metalhead99 schreef:
De laatste van ronde 1

Daar moet ik op terugkomen, want als ik het goed zie zijn we 18 - Gorefest vs. Fen vergeten. Zie pagina 149 en 150.

Anselmo's debiele fratsen ten spijt, blijf ik Down toch een ontzettend lekkere band vinden. Voor die zuidelijke, bluesy toets geeft mijn hoofd toch altijd een goedkeurende knik.
Tygers of Pan Tang komt op me over als typische NWOBHM. Niet verkeerd, maar ik heb het al eens eerder en beter gehoord.

1-1

@Metalhead99

De Gorefest - Fen battle hebben we gespeeld. Ergens op pagina 148 zie je deze battle verschijnen. Op een of andere manier hadden we daaraan voorafgaand een boel battles overgeslagen.

My bad, ging niet zo soepeltjes vanaf m'n telefoon de volgende battle posten achteraf gezien

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:42 uur

geplaatst: vandaag om 08:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.