Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2016, 17:28 uur
0
geplaatst: 20 februari 2016, 17:41 uur
ASman schreef:
Op een of andere manier hadden we daaraan voorafgaand een boel battles overgeslagen.
Op een of andere manier hadden we daaraan voorafgaand een boel battles overgeslagen.
Dat is waar ook, volgens mij was ik de eerste die het opviel/er wat over schreef.
0
geplaatst: 20 februari 2016, 18:02 uur
2-0
Goed nummer van Gojira, maar dit is het beste nummer van het beste album van CoL al zeg ik het zelf
Goed nummer van Gojira, maar dit is het beste nummer van het beste album van CoL al zeg ik het zelf

0
geplaatst: 20 februari 2016, 18:54 uur
Sterke battle. Vind ze allebei gelijkwaardig, maar omdat Gojira anders toch roemloos zonder een punt gaat afdruipen...
4-1
4-1
0
buizen
geplaatst: 20 februari 2016, 22:47 uur
Misschien per duel er steeds even bij kopiëren hoe de tellingsregel is. Tot de 5 of de 8 en met 1 of met 3 punten verschil. Als je niet dagelijks actief meedoet is dat soms lastig om te weten.
Anyway:
5-3
Anyway:
5-3
0
geplaatst: 20 februari 2016, 23:03 uur
Ik weet niet hoe vaak jij hier aan meedoet buizen, maar de regels per ronde zijn sinds de B volgens mij niet meer gewijzigd. Iedereen weet inmiddels dus al wel redelijk hoe de puntentelling per ronde gaat. Daarnaast staat aan het begin van iedere ronde het altijd netjes aangegeven. Dat is in dit geval op de voorgaande pagina.
0
geplaatst: 21 februari 2016, 10:34 uur
Mensen, ik ga hier echt niet tussen kiezen hoor
Global Warming is mijn nominatie, maar wat een absolute pletwals weer van CoL.
Global Warming is mijn nominatie, maar wat een absolute pletwals weer van CoL.
0
geplaatst: 21 februari 2016, 11:32 uur
Tot de 6, 1 verschil
2. Nightwish - Ghost Love Score vs. The Dillinger Escape Plan - Gold Teeth on a Bum
2. Nightwish - Ghost Love Score vs. The Dillinger Escape Plan - Gold Teeth on a Bum
0
geplaatst: 21 februari 2016, 11:54 uur
Verrassend genoeg heeft Gojira nog een serieus inhaalmanoeuvre gedaan. En ik die dacht dat de zaak al beklonken was 
Deze is voor mij niet moeilijk.
0-4

Deze is voor mij niet moeilijk.
0-4
0
geplaatst: 21 februari 2016, 13:36 uur
batlles op 153
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
3. Opeth - Ghost of Perdition vs. Solstafir - Goddes of the Ages
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
3. Opeth - Ghost of Perdition vs. Solstafir - Goddes of the Ages
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.