MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

ASman schreef:
Op een of andere manier hadden we daaraan voorafgaand een boel battles overgeslagen.

Dat is waar ook, volgens mij was ik de eerste die het opviel/er wat over schreef.

2-0

Goed nummer van Gojira, maar dit is het beste nummer van het beste album van CoL al zeg ik het zelf

Sterke battle. Vind ze allebei gelijkwaardig, maar omdat Gojira anders toch roemloos zonder een punt gaat afdruipen...

4-1

odi
5-2

buizen
Misschien per duel er steeds even bij kopiëren hoe de tellingsregel is. Tot de 5 of de 8 en met 1 of met 3 punten verschil. Als je niet dagelijks actief meedoet is dat soms lastig om te weten.

Anyway:

5-3

Ik weet niet hoe vaak jij hier aan meedoet buizen, maar de regels per ronde zijn sinds de B volgens mij niet meer gewijzigd. Iedereen weet inmiddels dus al wel redelijk hoe de puntentelling per ronde gaat. Daarnaast staat aan het begin van iedere ronde het altijd netjes aangegeven. Dat is in dit geval op de voorgaande pagina.

aslan (crew)
5-4

Mensen, ik ga hier echt niet tussen kiezen hoor
Global Warming is mijn nominatie, maar wat een absolute pletwals weer van CoL.

Dan kies ik wel

5-6

Verrassend genoeg heeft Gojira nog een serieus inhaalmanoeuvre gedaan. En ik die dacht dat de zaak al beklonken was
Deze is voor mij niet moeilijk.

0-4

aslan (crew)
0-5

batlles op 153
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)

3. Opeth - Ghost of Perdition vs. Solstafir - Goddes of the Ages

odi
3-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:08 uur

geplaatst: vandaag om 10:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.