MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:

8. Robyn vs. Beyoncé

Rudi1984
0-1

2-8

9. Lana Del Rey vs. Eefje de Visser

0-1

1-1 by far

Rudi1984
2-1

+ het album én het nummer (God Knows I Tried) van het jaar, wat mij betreft.

4-1 Vrij duidelijk ja

5-1

Hopelijk kan Geert dit allemaal aan

6-2

Laat ik toch maar voor de vrouw stemmen die mijn grootste icoon is. Al mag Lana Del Rey van mij ook ver komen.

10. Anouk vs. Sky Ferreira

1-0

1-1

Met afstand. Sky is een van de tofste iconen van het moment.

Ja? Sky Ferreira is de enige die er nog inzit van wie ik geen enkel nummer ken. Dan zullen we daar maar eens verandering in brengen!

JoaMuse schreef:
Ja? Sky Ferreira is de enige die er nog inzit van wie ik geen enkel nummer ken. Dan zullen we daar maar eens verandering in brengen!

Heerlijke, eigenzinnige elektropop, zeker aan te raden. Everything Is Embarrassing is buitencategorie en nummers als You're Not the One, I Blame Myself en 24 Hours zijn ook zeer sterk.

Ha, net Everything Is Embarrassing opgezet (stond bovenaan op YouTube) en dat was best een aangename kennismaking.

4-2, de uitslagen hier zijn echt om te huilen zo slecht

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.