Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2016, 20:53 uur
4-8
Als Kanye West en Beyonce inderdaad de grootste iconen zijn van de 21e eeuw dan lijkt het me dat het oorspronkelijke artikel toch wel iets van een punt heeft. (Niet dat ik het daarmee eens ben hoor, maar vind nou ook niet echt dat de resultaten hier het ongelijk ervan bewijzen)
Als Kanye West en Beyonce inderdaad de grootste iconen zijn van de 21e eeuw dan lijkt het me dat het oorspronkelijke artikel toch wel iets van een punt heeft. (Niet dat ik het daarmee eens ben hoor, maar vind nou ook niet echt dat de resultaten hier het ongelijk ervan bewijzen)
0
geplaatst: 5 januari 2016, 22:00 uur
0
geplaatst: 6 januari 2016, 13:52 uur
Wacht eens even Gretz: we hebben een winnaar. Ik heb gewonnen, wat is de prijs? 
Ik vrees een poedel.

Ik vrees een poedel.
0
geplaatst: 6 januari 2016, 13:53 uur
Gebruiker43757 schreef:
4-8
4-8
Hoezo dat dan? Het zijn allebei megasterren die ook nog eens muziek maken die door de muziekcritici wereldwijd bejubeld worden. Dit lijken me nou juist dé voorbeelden dat er ook in de 21e eeuw iconen van formaat zijn.
8-12, maar het is me om het even. Kanye West is een prachtige winnaar.
Gefeliciteerd west

0
geplaatst: 15 januari 2016, 15:20 uur
https://poprenegade.files.wordpress.com/2010/12/top-10-albums-kanye.jpg
Gefeliciteerd Kanye west!

Een winnaar die velen van ons wel verwacht hadden maar hij moest het toch nog maar even waarmaken. Belooft wat voor 2020!
Gefeliciteerd Kanye west!
Een winnaar die velen van ons wel verwacht hadden maar hij moest het toch nog maar even waarmaken. Belooft wat voor 2020!
0
geplaatst: 15 januari 2016, 15:24 uur
Door met het volgende spel:
Muziek >> Muziekgames >> Iconen van de 20e eeuw (K.O.)
Muziek >> Muziekgames >> Iconen van de 20e eeuw (K.O.)
* denotes required fields.