Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2015, 13:55 uur
Oei, maar goed dat we dit tot 128 stuks hebben beperkt als dit al een heuse battle is, in het Engels noemen ze dit "scraping the bottom of the barrel". Geen stem van mij hier, de zangeres van een Belgische band met tot nog toe slechts 1 (best fijn) album zou ik nu niet echt als een icoon willen bestempelen, maar die andere heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Gezien het geringe aantal stemmen hier op MuMe ben ik zo te zien niet de enige trouwens.
0
geplaatst: 18 november 2015, 13:58 uur
Een legende in de Song van het Jaar-topics, m'n beste.
En ook wel bij Knappe Musici.
En ook wel bij Knappe Musici.
0
Rudi1984
geplaatst: 18 november 2015, 14:00 uur
Meg Myers is aardig aan het doorbreken hoor, tikt regelmatig de miljoen(en) views aan met haar clips. Op MM doet pop het nu eenmaal slecht.
0
geplaatst: 18 november 2015, 14:02 uur
In dat geval kruip ik maar weer terug onder de steen waar ik blijkbaar schijn te leven.
0
geplaatst: 18 november 2015, 14:02 uur
Maar volgens mij vooral big in America op dit moment. Ik denk niet dat ze al ooit buiten de VS heeft opgetreden.
0
Rudi1984
geplaatst: 18 november 2015, 14:06 uur
Volgens mij ook niet, inderdaad.
Wel een aanrader, GradGantz. Vooral de tweede ep is erg goed.
Wel een aanrader, GradGantz. Vooral de tweede ep is erg goed.
0
geplaatst: 18 november 2015, 17:17 uur
GrafGantz schreef:
In dat geval kruip ik maar weer terug onder de steen waar ik blijkbaar schijn te leven.
Misschien eens meedoen aan het Song van het Jaar topique?
2-7
En inderdaad maar goed dat er maar 128 meedoen. Zolang Amy Winehouse, Beyoncé en Adele (heb niks met haar muziek, maar een icoon is ze zeker), en Regina Spektor en Joanna Newsom maar meedoen hebben we het grootste icoon er tussen staan.
0
geplaatst: 18 november 2015, 17:22 uur
3-3
Niets mis met Beth Orton maar het is me een raadsel hoe zij een icoon zou zijn.
Niets mis met Beth Orton maar het is me een raadsel hoe zij een icoon zou zijn.
* denotes required fields.