MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:

Rudi1984
1-2

Oei, maar goed dat we dit tot 128 stuks hebben beperkt als dit al een heuse battle is, in het Engels noemen ze dit "scraping the bottom of the barrel". Geen stem van mij hier, de zangeres van een Belgische band met tot nog toe slechts 1 (best fijn) album zou ik nu niet echt als een icoon willen bestempelen, maar die andere heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Gezien het geringe aantal stemmen hier op MuMe ben ik zo te zien niet de enige trouwens.

Een legende in de Song van het Jaar-topics, m'n beste.

En ook wel bij Knappe Musici.

Rudi1984
Meg Myers is aardig aan het doorbreken hoor, tikt regelmatig de miljoen(en) views aan met haar clips. Op MM doet pop het nu eenmaal slecht.

In dat geval kruip ik maar weer terug onder de steen waar ik blijkbaar schijn te leven.

Maar volgens mij vooral big in America op dit moment. Ik denk niet dat ze al ooit buiten de VS heeft opgetreden.

Rudi1984
Volgens mij ook niet, inderdaad.

Wel een aanrader, GradGantz. Vooral de tweede ep is erg goed.

2-6

Desire

GrafGantz schreef:
In dat geval kruip ik maar weer terug onder de steen waar ik blijkbaar schijn te leven.

Misschien eens meedoen aan het Song van het Jaar topique?

2-7

En inderdaad maar goed dat er maar 128 meedoen. Zolang Amy Winehouse, Beyoncé en Adele (heb niks met haar muziek, maar een icoon is ze zeker), en Regina Spektor en Joanna Newsom maar meedoen hebben we het grootste icoon er tussen staan.

14. Beth Orton vs. Duffy

1-0

Rudi1984
1-1

Misterfool
3-2

3-3

Niets mis met Beth Orton maar het is me een raadsel hoe zij een icoon zou zijn.

3-6

15. PJ Harvey vs. Shania Twain

1-0

zaaf
3-0

Rudi1984
2x niks, ik pas deze.

6-0 Shania is toch meer een 90's icoon vind ik

16. Julia Holter vs. Nicki Minaj

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:44 uur

geplaatst: vandaag om 03:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.