MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:

Ik zie het net pas: Jack White verliest van Antony Hegarty...

Jack White is een gigantische icoon als muzikant, producer, platenlabeloprichter- en eigenaar en nog veel meer. Werd hier eerder vanuit de muziekvoorkeur gestemd?

west schreef:
Werd hier eerder vanuit de muziekvoorkeur gestemd?

Natuurlijk, zoals in elk topic lijkt me

johan de witt schreef:
(quote)

Ik stem juist of ik het een groter icoon vind, niet naar mijn muzieksmaak. Ik had bijvoorbeeld op Rihanna gestemd als die tegen Antony had gespeeld. Of gaat het ook hier toch om de muziekvoorkeur?

johan de witt schreef:
(quote)

Ja, we stemmen op onze iconen zoals ik al eens eerder heb benadrukt. Niet per se op de musici die volgens de publieke opinie het grootste icoon zouden zijn. Om te voorkomen dat het een voorspelbaar verloop gaat worden en je alles halve finalisten al kunt intekenen.

west schreef:
(quote)

Of gaat het ook hier toch om de muziekvoorkeur?

Jazeker, maar niet alleen. Je kunt genoeg andere argumenten verzinnen die voor jou persoonlijk van belang zouden kunnen zijn.

Ik stem op een combinatie van meerdere factoren maar zeker niet enkel op persoonlijke muzikale voorkeur (en ik hoop dat meerdere dat doen).

Gretz schreef:
(quote)

Ja, we stemmen op onze iconen zoals ik al eens eerder heb benadrukt. Niet per se op de musici die volgens de publieke opinie het grootste icoon zouden zijn.

Waarom stemden dan maar zo weinig mensen op Jack White?
(zegt de Jack White fan)

vigil schreef:
Ik stem op een combinatie van meerdere factoren maar zeker niet enkel op persoonlijke muzikale voorkeur (en ik hoop dat meerdere dat doen).

Toch interessant deze discussie. Ieder maakt dus zijn eigen afweging concludeer ik.

vigil schreef:

Precies, dat doe ik ook. En aangezien de keuze ook volledig vrij is hoeft niemand zijn stem te verantwoorden.

vigil schreef:

Ja zo doe ik het ook, Bijv een Spinvis zal niet snel een stem van mij krijgen ondanks dat hij best een icoon is in NL

west schreef:
(quote)

Toch interessant deze discussie. Ieder maakt dus zijn eigen afweging concludeer ik.

Bieber vind ik bv. best een icoon maar muzikaal voor mij niet interessant, het zou dus best zo kunnen zijn dat hij mijn punt krijgt.

vigil schreef:
(quote)

Bieber vind ik bv. best een icoon maar muzikaal voor mij niet interessant, het zou dus best zo kunnen zijn dat hij mijn punt krijgt.

Ah ok, zo kan het bij mij ook gaan. Hij vestigt momenteel het ene na het andere record en is helaas wereldwijd wel erg populair, maar 'gelukkig' ook gehaat.

Ik vind Antony Hegarty eigenlijk wel een icoon. Zeker tegenwoordig, nu androgyniteit en genderdiscussies relevanter zijn dan ooit.

8. Snoop Dogg vs. André 3000

Arrie schreef:
Ik vind Antony Hegarty eigenlijk wel een icoon. Zeker tegenwoordig, nu androgyniteit en genderdiscussies relevanter zijn dan ooit.

Ja, je kunt wel zeggen dat hij redelijk wat heeft betekent voor de androgyne en homoseksuele gemeenschap.

3-1 allebei grootheden

9. Timbaland vs. Pharrell Williams

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 18:31 uur

geplaatst: vandaag om 18:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.