Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 november 2015, 16:15 uur
6-1
Niet echt moeilijk. Ik ken Makthaverskan niet goed, maar ga ervan uit dat ik wel mag stemmen (ben even wat nummers aan het luisteren). Asleep is wel een heel mooi nummer. En Witness ook best straf.
Niet echt moeilijk. Ik ken Makthaverskan niet goed, maar ga ervan uit dat ik wel mag stemmen (ben even wat nummers aan het luisteren). Asleep is wel een heel mooi nummer. En Witness ook best straf.
0
geplaatst: 19 november 2015, 16:16 uur
20. P!nk vs. Roos Rebergen (Roosbeef / Torre Florim & Roos Rebergen)*
0
geplaatst: 19 november 2015, 16:17 uur
0-1
Een van de iconen in de huidige Nederlandse popscene. Maar niet dat P!nk het verdient om nu al uitgeschakeld te worden.
Een van de iconen in de huidige Nederlandse popscene. Maar niet dat P!nk het verdient om nu al uitgeschakeld te worden.
0
geplaatst: 19 november 2015, 16:22 uur
Lastig deze. Pink is meer dan Roos een idool, maar tussen idool en icoon bestaan denk ik wel meer verschillen dan twee letters. Roos Rebergen ken ik (uiteraard) minder goed, maar heeft wel iets speciaals. Maar of ze nu een groter icoon is dan Pink? Ik weet het niet, ik kijk wel even de kat uit de boom. 

0
geplaatst: 19 november 2015, 16:28 uur
JoaMuse schreef:
Maar of ze nu een groter icoon is dan Pink? Ik weet het niet, ik kijk wel even de kat uit de boom.
Maar of ze nu een groter icoon is dan Pink? Ik weet het niet, ik kijk wel even de kat uit de boom.
Precies. Je mag de afweging op bekendheid en populariteit maken maar dat hoeft niet altijd. Je stemt uiteindelijk gewoon op diegene die voor jou persoonlijk het grootste icoon is (zo blijft het denk ik ook minder voorspelbaar). Wat de rest van de wereld vind is op zich niet belangrijk.
0
geplaatst: 19 november 2015, 17:31 uur
3-0 Azalea heeft nog niet echt wat memorabels gedaan naast een paar leuke hitjes
0
Rudi1984
geplaatst: 19 november 2015, 21:48 uur
4-4
Een van m'n favoriete zangeressen. Zo veel meer dan het hitje.
Een van m'n favoriete zangeressen. Zo veel meer dan het hitje.
0
Rudi1984
geplaatst: 19 november 2015, 21:50 uur
catdog schreef:
ook meer iets voor de 90's toch die Imbruglia?
ook meer iets voor de 90's toch die Imbruglia?
Enkel haar debuutalbum stamt uit de 90's. De andere vier zijn 2001 en nieuwer.
* denotes required fields.