MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:
6-1

Niet echt moeilijk. Ik ken Makthaverskan niet goed, maar ga ervan uit dat ik wel mag stemmen (ben even wat nummers aan het luisteren). Asleep is wel een heel mooi nummer. En Witness ook best straf.

20. P!nk vs. Roos Rebergen (Roosbeef / Torre Florim & Roos Rebergen)*

Op zich kan Maja Milner wel een icoon worden.

0-1

Een van de iconen in de huidige Nederlandse popscene. Maar niet dat P!nk het verdient om nu al uitgeschakeld te worden.

Rudi1984
1-1

Lastig deze. Pink is meer dan Roos een idool, maar tussen idool en icoon bestaan denk ik wel meer verschillen dan twee letters. Roos Rebergen ken ik (uiteraard) minder goed, maar heeft wel iets speciaals. Maar of ze nu een groter icoon is dan Pink? Ik weet het niet, ik kijk wel even de kat uit de boom.

JoaMuse schreef:
Maar of ze nu een groter icoon is dan Pink? Ik weet het niet, ik kijk wel even de kat uit de boom.

Precies. Je mag de afweging op bekendheid en populariteit maken maar dat hoeft niet altijd. Je stemt uiteindelijk gewoon op diegene die voor jou persoonlijk het grootste icoon is (zo blijft het denk ik ook minder voorspelbaar). Wat de rest van de wereld vind is op zich niet belangrijk.

3-1 toch wel

Misterfool
5-1

21. Ruth Radelet (Chromatics) vs. Iggy Azalea

1-0

Toevallig nu ook in Knappe Musici en Lied van de Dag.

3-0 Azalea heeft nog niet echt wat memorabels gedaan naast een paar leuke hitjes

22. Natalie Imbruglia vs. Sharon Jones (& the Dap-Kings)

0-3 ook meer iets voor de 90's toch die Imbruglia?

1-3, ze heeft nog genoeg moois gemaakt deze eeuw

zaaf
2-3

Rudi1984
4-4

Een van m'n favoriete zangeressen. Zo veel meer dan het hitje.

Rudi1984
catdog schreef:
ook meer iets voor de 90's toch die Imbruglia?

Enkel haar debuutalbum stamt uit de 90's. De andere vier zijn 2001 en nieuwer.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.