MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:

5-5

Kom op, Let England Shake! en ook nog Stories from the Sea en White Chalk (Uh huh her moet ik nog beluisteren)

Problem was een leuk nummer, maar Ariana moet zich als icoon nog echt bewijzen.

Wat Dwejkk_ zegt.

Ariana is voor mij al wel meer dan enkel de hitjes. Als actrice bijv komt ze ook erg leuk uit de hoek, zoals in haar nieuwste serie Scream Queens.

7-5

3. Susanne Sundfør vs. Nicole Scherzinger

0-1

Rudi1984
0-2

4. Nini Fabi (HAERTS) vs. Sharon den Adel (Within Temptation)

1-0

Nini wint dit op potentie. Bij Sharon zie ik de iconische status de komende jaren alleen maar dalen.

Rudi1984
2-1

Ik ken haar noch haar band, maar Sharon is sowieso geen icoon.

Rudi1984 schreef:
2-1

Ik ken haar noch haar band, maar Sharon is sowieso geen icoon.

Dank voor dit stemadvies, hier kan ik niet tegenop.

3-1

HAERTS kan ik jou ook wel aanraden Rudi1984.

Je hoeft niet verplicht een keuze te maken hè, je mag ook passen als je ze beiden even groot of even klein vindt.

Rudi1984
I know, maar het is een stem tegen Sharon den Adel, niet voor Nini Fabi. En dank voor de tip!

Tegen een persoon stemmen is niet verboden (we zijn immers vrij in onze keuze), maar ik zou het zelf niet doen. Als je 1 van de 2 niet goed kent kun je natuurlijk ook even op onderzoek uitgaan.

Rudi1984
Gretz schreef:
Tegen een persoon stemmen is niet verboden (we zijn immers vrij in onze keuze)

En dat respecteer ik dan weer, maar zelf breng ik wel tegenstemmen uit. De lijn tussen voor een favoriet stemmen en tegen iemand die je er graag uit hebt vind ik erg dun.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:23 uur

geplaatst: vandaag om 04:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.