MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M

zoeken in:
Arno schreef:
Mr. Blue Sky, al jaren een van mijn alltime favorieten

Fantastisch nummer ja, maar de tegenstander was toch echt beter

41. More Than I Can Bear - Matt Bianco vs. Movin' on Up - Primal Scream

0-1

Cured
1-1

42. Midnight In A Perfect World - DJ Shadow vs. Moments in Love - Art of Noise

Oef, lastig...

1-0

Lastig idd. Ik schrok ook van het feit dat het Art of Noise-nummer stamt uit 1984 (!). Zo klinkt het totaal niet, redelijk tijdloos dus. Desondanks moet ie het afleggen tegen DJ Shadow.

2-1

Cured
3-1

4-5

Allebei geweldig, jammer dat ze nu al tegenover elkaar staan.

Is al beslist trouwens... Nieuwe dan maar

43. Maps and Legends - R.E.M. vs. Mistaken for Strangers - The National

Cured schreef:
Tsja, Geert(Gretz) hé ; heeft een afkeer/fobie aan bijna alles van voor het jaar 2000

Dat is dus redelijk grote onzin, hopelijk bedoel je het ook zo. Weet wel zeker dat ik meer heb met muziek voor 2000 dan jij erna. Dat ik regelmatig een lans breek voor ondergewaardeerde recente muziek wil niet zeggen dat ik oudere muziek minder vind. Periode doet er niet toe voor mij.

Cured
Gretz schreef:
(quote)

Dat is dus redelijk grote onzin, hopelijk bedoel je het ook zo. Weet wel zeker dat ik meer heb met muziek voor 2000 dan jij erna. Dat ik regelmatig een lans breek voor ondergewaardeerde recente muziek wil niet zeggen dat ik oudere muziek minder vind. Periode doet er niet toe voor mij.
Ja, vandaar gelukkig de smiley's ...oj ja, als ik er niets mee had, deed ik hier ook niet mee

3-1

44. Magdalena - dEUS vs. Mother Sky - Can

Gast
geplaatst: vandaag om 15:04 uur

geplaatst: vandaag om 15:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.