Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:02 uur
De geijkte namen komen weer bovendrijven. Ik hoop op Surf Solar of Silent Shout als winnaar, liever niet Jigsaw Falling Into Place of No Cars Go.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:05 uur
chevy93 schreef:
Ik blijf me ieder jaar verbazen dat zo'n nummer als Oostende niet kansloos ergens onderaan eindigt, maar altijd keurig middenmoot scoort. Lijkt me bij uitstek zo'n nummer dat weinig mensen écht goed vinden en tegelijkertijd veel haters heeft.
Ik blijf me ieder jaar verbazen dat zo'n nummer als Oostende niet kansloos ergens onderaan eindigt, maar altijd keurig middenmoot scoort. Lijkt me bij uitstek zo'n nummer dat weinig mensen écht goed vinden en tegelijkertijd veel haters heeft.
Een van de beste Nederlandstalige platen van de laatste jaren met een topnummer. Jammer alleen dat Kom Terug (dat ik nog veel beter vind) het niet tot de finale redt.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:17 uur
Wat doet Tame Impala het slecht! En wat doet Editors het goed! Ik zou ze in mijn voorspelling hebben omgedraaid. Na 26 lijstjes kun je toch al wel spreken van een vrij representatieve tussenstand.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:19 uur
stoepkrijt schreef:
Wat doet Tame Impala het slecht! En wat doet Editors het goed! Ik zou ze in mijn voorspelling hebben omgedraaid. Na 26 lijstjes kun je toch al wel spreken van een vrij representatieve tussenstand.
Dat vind ik nog te vroeg. Twee lijstjes met een top 3-notering voor Tame Impala en ze kunnen al voor Editors staan.Wat doet Tame Impala het slecht! En wat doet Editors het goed! Ik zou ze in mijn voorspelling hebben omgedraaid. Na 26 lijstjes kun je toch al wel spreken van een vrij representatieve tussenstand.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:21 uur
JoaMuse schreef:
(quote)
Dat vind ik nog te vroeg. Twee lijstjes met een top 3-notering voor Tame Impala en ze kunnen al voor Editors staan. U zei?

0
geplaatst: 11 december 2016, 13:30 uur
123poetertjes schreef:
... en 21. Midlake - Roscoe
Begonnen de finale met een flinke achterstand want ik kende ze beiden nog niet toen ik met dit spellerje begon. Bovendien zijn dit in tegenstelling tot Grotesque Animal en Surf Solar niet dermate uitspringende nummers dat je ze snel herinnert. Ik geef ze het komende jaar nog wat luisterbeurten en dan zullen we wel zien.
Ik kan je het album The Trials of Van Occupanther van Midlake van harte aanbevelen, als je van het folkrandje houdt. ... en 21. Midlake - Roscoe
Begonnen de finale met een flinke achterstand want ik kende ze beiden nog niet toen ik met dit spellerje begon. Bovendien zijn dit in tegenstelling tot Grotesque Animal en Surf Solar niet dermate uitspringende nummers dat je ze snel herinnert. Ik geef ze het komende jaar nog wat luisterbeurten en dan zullen we wel zien.
Prachtig album dat ik zelf heb leren ontdekken in de ladder via het schitterende Young Bride.

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 13:32 uur
Zula nu gewoon op #5. Dat is mijn slechtste voorspelling dit jaar volgens mij.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:32 uur
JoaMuse schreef:
Ja, dat is waar. Eigenlijk zijn bijna alle verschillen voorlopig nog overbrugbaar.(quote)
Dat vind ik nog te vroeg. Twee lijstjes met een top 3-notering voor Tame Impala en ze kunnen al voor Editors staan.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:41 uur
Zelfs de #18 kan met één #2-notering de 100 punten voorbij. Er is nog weinig beslist, al vermoed ik dat de top-3 niet veel meer zal gaan dalen.
EDIT: Bloodbuzz Ohio van #15 naar #8 en Oostende van #20 ineens naar 98 punten illustreert mijn punt ook wel aardig.
EDIT: Bloodbuzz Ohio van #15 naar #8 en Oostende van #20 ineens naar 98 punten illustreert mijn punt ook wel aardig.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:44 uur
Chvrches, The Knife, M83...dat is nog eens een fijne top 3, 123poetertjes 

0
geplaatst: 11 december 2016, 13:52 uur
Wow, was even aan het zoeken waar Intervention stond, maar vond hem niet meer in het rechterrijtje. 
Edit: om 13u nog laatste, zo zie je maar dat er nu nog weinig zinnige uitspraken over de eindstand mogelijk zijn.

Edit: om 13u nog laatste, zo zie je maar dat er nu nog weinig zinnige uitspraken over de eindstand mogelijk zijn.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 13:54 uur
JoaMuse schreef:
Wow, was even aan het zoeken waar Intervention stond, maar vond hem niet meer in het rechterrijtje.
Ja, daar is ook iets gaande. Die mag na afloop vast even meelopen voor een plasje.
0
geplaatst: 11 december 2016, 13:59 uur
Ben benieuwd of en wanneer de overduidelijke Top 3 van vorig jaar zich gaat afscheiden van de rest.
0
geplaatst: 11 december 2016, 14:05 uur
Sunderland schreef:
Prachtig album dat ik zelf heb leren ontdekken in de ladder via het schitterende Young Bride.
Zeg Peter, als ik al mijn tips van jou moet blijven stelen dan kan ik toch onmogelijk mijn eigen status hier opkrikken? (quote)
Ik kan je het album The Trials of Van Occupanther van Midlake van harte aanbevelen, als je van het folkrandje houdt. Prachtig album dat ik zelf heb leren ontdekken in de ladder via het schitterende Young Bride.

* denotes required fields.