Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 14:12 uur
NP: #107 Strand Of Oaks - JM
Meesterlijk nummer is dit, een van de beste postrocksongs die ik ooit heb gehoord.
Meesterlijk nummer is dit, een van de beste postrocksongs die ik ooit heb gehoord.
1
geplaatst: 11 december 2016, 14:13 uur
herman schreef:
Ik zou dan toch eerder voor Sous le Ciel de Paris gaan van Zaz (origineel van Edith Piaf geloof ik). Denk dat dit nummer jou ook wel zal liggen. Misschien je nieuwe nummer 2 over Parijs.
(quote)
Ik zou dan toch eerder voor Sous le Ciel de Paris gaan van Zaz (origineel van Edith Piaf geloof ik). Denk dat dit nummer jou ook wel zal liggen. Misschien je nieuwe nummer 2 over Parijs.
Ja, ook een heel mooi nummer. Via jouw Afrekening leren kennen geloof ik.
0
geplaatst: 11 december 2016, 14:13 uur
Onweerwolf schreef:
Postrock? Huh?
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 14:14 uur
Sunderland schreef:
Haha, je mag niet meer de screenshotjes van eerdere edities verplaatsen of verwijderen Onweerwolf! Ik kan mijn uitslag van 2014 niet meer vinden.
Haha, je mag niet meer de screenshotjes van eerdere edities verplaatsen of verwijderen Onweerwolf! Ik kan mijn uitslag van 2014 niet meer vinden.
click

1
geplaatst: 11 december 2016, 14:16 uur
Het kan verkeren. Als zoals in de MuMeLadder de regel zou zijn dat enkel de eerste afvaller kans maakt op de herkansing, lag Jigsaw eruit in ronde 4 (zie uitslag hieronder). Nu staat die op kop in de tussenstand in de finale.
Ronde 4 - Ladder 21:
66 The War On Drugs - Red Eyes 2
64 Blonde Redhead - 23. 5
58 Nick Cave And The Bad Seeds - Push The Sky Away
58 The Boxer Rebellion - Diamonds 3
54 Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
30 SX - Black Video
Ronde 4 - Ladder 21:
66 The War On Drugs - Red Eyes 2
64 Blonde Redhead - 23. 5
58 Nick Cave And The Bad Seeds - Push The Sky Away
58 The Boxer Rebellion - Diamonds 3
54 Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
30 SX - Black Video
0
geplaatst: 11 december 2016, 14:17 uur
Goed opletten mensen, over drie minuten gaat er volgens mij wat leuks gebeuren. 

0
geplaatst: 11 december 2016, 14:20 uur
Nee, maar ik gok dat jij wel kunt waarderen wat er gaat gebeuren.
0
geplaatst: 11 december 2016, 14:20 uur
stoepkrijt schreef:
Met Muse op 2 uiteraard

0
geplaatst: 11 december 2016, 14:21 uur
Thanks! Hier doe je me echt een plezier mee! Voordat mijn oude laptop is opgestart ben ik ook 3 dagen verder....

4
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 14:21 uur
BAM!!!
De undergrounders verslikken zich nu massaal in hun koffie of thee.
De undergrounders verslikken zich nu massaal in hun koffie of thee.

0
geplaatst: 11 december 2016, 14:22 uur
Verdorie zeg, dat zou een stunt zijn: Muse die de Witte Trui wint. Over nummers met winnaarsallure gesproken. 

1
geplaatst: 11 december 2016, 14:24 uur
Ik verdenk Onweerwolf ervan dat hij een macro heeft geschreven waardoor de finale zo lang mogelijk spannend blijft, met zoveel mogelijk verschillende nummers 1. Dus nu gaan de Cydoniaridders weer keihard zakken normaal gesproken.

1
Jammer trouwens dat Midnight CIty het zo slecht doet. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch is het jammer. Dat nummer is de afgelopen maand gigantisch gegroeid bij me door dat waanzinnige outro.
0
Scorpion_21 schreef:
Jongens jongens..Parijs is nog ver
In het algemeen klassement zie ik Muse nog wel flink terugzakken (rond plek 15), maar deze ritoverwinning pakken ze ons toch niet meer af! Jongens jongens..Parijs is nog ver

5
geplaatst: 11 december 2016, 14:25 uur
CALAMITEIT!
Door een onverwachte gebeurtenis stopt de presentatie van de finale hier. De uitslag zoals deze nu staat zal worden aangehouden als einduitslag.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/68/MuseKnightsofcydonia.jpg/220px-MuseKnightsofcydonia.jpg
Door een onverwachte gebeurtenis stopt de presentatie van de finale hier. De uitslag zoals deze nu staat zal worden aangehouden als einduitslag.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/68/MuseKnightsofcydonia.jpg/220px-MuseKnightsofcydonia.jpg
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 14:26 uur
stoepkrijt schreef:
Jammer trouwens dat Midnight CIty het zo slecht doet. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch is het jammer. Dat nummer is de afgelopen maand gigantisch gegroeid bij me door dat waanzinnige outro.
Ik heb het na de V500 een week lang niet uit mijn hoofd gekregen.
0
geplaatst: 11 december 2016, 14:27 uur
Edgar18 schreef:
CALAMITEIT!
(afbeelding)
Dit is alsof de Koninginnenrit uit de Tour een paar kilometer voor de top van de Mont Ventoux wordt afgevlagd. Dat kan écht niet, hoor!CALAMITEIT!
(afbeelding)
0
geplaatst: 11 december 2016, 14:28 uur
Ik vind Knights..... ook een lekker nummer, slechts die hervatting op 4.13 na het mooiste gedeelte vind ik te lomp/ongeïnspireerd.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 14:30 uur
Was wel een briljante vondst van de Orinoco mensen om daar een jingle van te maken. 

* denotes required fields.