MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:
Onweerwolf
NP: #107 Strand Of Oaks - JM

Meesterlijk nummer is dit, een van de beste postrocksongs die ik ooit heb gehoord.

herman schreef:
(quote)

Ik zou dan toch eerder voor Sous le Ciel de Paris gaan van Zaz (origineel van Edith Piaf geloof ik). Denk dat dit nummer jou ook wel zal liggen. Misschien je nieuwe nummer 2 over Parijs.

Ja, ook een heel mooi nummer. Via jouw Afrekening leren kennen geloof ik.

Onweerwolf schreef:
NP: #107 Strand Of Oaks - JM

Meesterlijk nummer is dit, een van de beste postrocksongs die ik ooit heb gehoord.

Postrock? Huh?

Onweerwolf
Sunderland schreef:
Haha, je mag niet meer de screenshotjes van eerdere edities verplaatsen of verwijderen Onweerwolf! Ik kan mijn uitslag van 2014 niet meer vinden.

click

Gelukkig gaat nu de goede Arcade Fire het best. ?

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Postrock? Huh?

jij hebt het onder een ander genre getagged?

Het kan verkeren. Als zoals in de MuMeLadder de regel zou zijn dat enkel de eerste afvaller kans maakt op de herkansing, lag Jigsaw eruit in ronde 4 (zie uitslag hieronder). Nu staat die op kop in de tussenstand in de finale.

Ronde 4 - Ladder 21:

66 The War On Drugs - Red Eyes 2
64 Blonde Redhead - 23. 5
58 Nick Cave And The Bad Seeds - Push The Sky Away
58 The Boxer Rebellion - Diamonds 3
54 Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
30 SX - Black Video

Goed opletten mensen, over drie minuten gaat er volgens mij wat leuks gebeuren.

stoepkrijt schreef:
Goed opletten mensen, over drie minuten gaat er volgens mij wat leuks gebeuren.

Sorry ik ben toch niet aan de beurt

Nee, maar ik gok dat jij wel kunt waarderen wat er gaat gebeuren.

Muse op 1!
(afbeelding)

stoepkrijt schreef:
Nee, maar ik gok dat jij wel kunt waarderen wat er gaat gebeuren.

Met Muse op 2 uiteraard

Thanks! Hier doe je me echt een plezier mee! Voordat mijn oude laptop is opgestart ben ik ook 3 dagen verder....

Onweerwolf
BAM!!!

De undergrounders verslikken zich nu massaal in hun koffie of thee.

Hahahahahaha, dit kan niet! Ik pak snel een screenshot!

Verdorie zeg, dat zou een stunt zijn: Muse die de Witte Trui wint. Over nummers met winnaarsallure gesproken.

Jongens jongens..Parijs is nog ver

Gelukkig maar, zou wel een debacle zijn.

Onweerwolf
Wel een hele gedurfde demarrage.

Onweerwolf schreef:
BAM!!!

De undergrounders verslikken zich nu massaal in hun koffie of thee.

Ik verdenk Onweerwolf ervan dat hij een macro heeft geschreven waardoor de finale zo lang mogelijk spannend blijft, met zoveel mogelijk verschillende nummers 1. Dus nu gaan de Cydoniaridders weer keihard zakken normaal gesproken.

Jammer trouwens dat Midnight CIty het zo slecht doet. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch is het jammer. Dat nummer is de afgelopen maand gigantisch gegroeid bij me door dat waanzinnige outro.

Scorpion_21 schreef:
Jongens jongens..Parijs is nog ver
In het algemeen klassement zie ik Muse nog wel flink terugzakken (rond plek 15), maar deze ritoverwinning pakken ze ons toch niet meer af!

CALAMITEIT!

Door een onverwachte gebeurtenis stopt de presentatie van de finale hier. De uitslag zoals deze nu staat zal worden aangehouden als einduitslag.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/68/MuseKnightsofcydonia.jpg/220px-MuseKnightsofcydonia.jpg

Onweerwolf
stoepkrijt schreef:
Jammer trouwens dat Midnight CIty het zo slecht doet. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch is het jammer. Dat nummer is de afgelopen maand gigantisch gegroeid bij me door dat waanzinnige outro.

Ik heb het na de V500 een week lang niet uit mijn hoofd gekregen.

Edgar18 schreef:
CALAMITEIT!

Door een onverwachte gebeurtenis stopt de presentatie van de finale hier. De uitslag zoals deze nu staat zal worden aangehouden als einduitslag.

(afbeelding)
Dit is alsof de Koninginnenrit uit de Tour een paar kilometer voor de top van de Mont Ventoux wordt afgevlagd. Dat kan écht niet, hoor!

Ik vind Knights..... ook een lekker nummer, slechts die hervatting op 4.13 na het mooiste gedeelte vind ik te lomp/ongeïnspireerd.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik heb het na de V500 een week lang niet uit mijn hoofd gekregen.
Ik ook niet. Was ik erg blij mee.

Onweerwolf
Was wel een briljante vondst van de Orinoco mensen om daar een jingle van te maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.