MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederlands lied van de dag

zoeken in:
9,0 geweldig album ook van Sarah

vigil schreef:
7

Ik vind "de andere" hit beter

Welke is dat?

herman schreef:
(quote)

Welke is dat?

Dat is uiteraard 'Ik Laat Me Gaan'.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat is uiteraard 'Ik Laat Me Gaan'.

Ah, die is langs me heengegaan dan. Labyrinth heb ik wel veel gedraaid zo rond 2000.

Die is toch echt minder dan 'Ik Laat Me Gaan' hoor

Onbekend maakt onbemind? Wellicht. Wel fijn dat niemand spijt heeft van zijn 3.55 die hij besteed heeft aan het kijken van de video. Labyrint kwam dankzij een aantal echte kenners alsnog uit op een nette 6,319 gegeven door 18 stemmers.

01. Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder :18 stemmen, gemiddeld 8,358 (Edgar18)
02. The Nits - In the Dutch Mountains: 17 stemmen, gemiddeld 8,109 (johan de witt)
03. Het Goede Doel - Alles Geprobeerd : 17 stemmen, gemiddled 7,853 (vigil)
04. Frank Boeijen Groep - De Verzoening: 15 stemmen, gemiddeld 7,797 (johan de witt)
05. Fatal Flowers - Younger Days: 16 stemmen, gemiddeld 7,528 (Johan de witt)
06. Tröckener Kecks - Niemand Thuis: 12 stemmen, gemiddeld 7,433 (Simon77)
07. Typhoon - Zandloper: 18 stemmen, gemiddeld 7,228 (herman)
08. Herman Brood & His Wild Romance - Rock & Roll Junkie: 8 stemmen, gemiddeld 7,06 (johan de witt)
09. Maarten van Roozendaal - Mooi: 12 stemmen, gemiddeld 6,988 (luigifort)
10. Sungrazer - Common Believer: 11 stemmen, gemiddeld 6,895 (trebremmit)
11. Don Mercedes - Rocky: 16 stemmen, gemiddeld 6,616 (Edgar18)
12. Sarah - Labyrint: 18 stemmen, gemiddeld 6,319 (Edgar18)
13. Toni Scott - That's How I'm Living: 16 stemmen, gemiddeld 5,94 (vigil)

Vandaag wederom een iconische videoclip, zij het iets minder sexy dan onze Sarah.

Golden Earring - When The Lady Smiles

8 Blijft natuurlijk een klassieker

9,5

Mijn persoonlijke Earring favoriet, zij het mede dankzij enige sentimentele waarde die het voor mij heeft.

johannesA
3 gedrocht van de Earring. Niet representatief voor hun carrière.

johannesA schreef:
gedrocht van de Earring. Niet representatief voor hun carrière.
Uit je bericht op te maken hou je normaal wel van de Earring? Wat is er dan precies mis met dit nummer van ze?

Eén van hun minste nummers:

5

5

Een van hun vervelendste nummers.

johannesA
Edgar18 schreef:
(quote)
Uit je bericht op te maken hou je normaal wel van de Earring? Wat is er dan precies mis met dit nummer van ze?

Ik weet het zelf ook niet, Edgar, maar deze en ook in mindere mate Twilight Zone vind ik erg matig, terwijl ik idd de Golden Earring verder erg waardeer. She Flies On Strange Wings en Radar Love vind ik zelfs geweldig goed.

Tja, dat kun je wel eens hebben natuurlijk. De nummers die jij aanhaalt vind ik ook sterk al heb ik dan (behalve de hits) weer niet zo veel met de Earring. Sowieso vind ik dat er opvallend lage cijfers gegeven worden voor één van de grootste bands die ons land rijk is.

Edgar18 schreef:
Tja, dat kun je wel eens hebben natuurlijk. De nummers die jij aanhaalt vind ik ook sterk al heb ik dan (behalve de hits) weer niet zo veel met de Earring. Sowieso vind ik dat er opvallend lage cijfers gegeven worden voor één van de grootste bands die ons land rijk is.

Ze hebben aardig wat uitgebracht dat van mij een prima of zelfs best hoog cijfer zou krijgen. Maarja, als je dan net When the Lady Smiles plaatst...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.