Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2020, 18:57 uur
1-0, van het beste album van Thin White Rope. Ik hoop dat Triangle ook mee mag doen.
1
geplaatst: 4 januari 2020, 23:03 uur
Met 0% achtergrond kennis en als een totale Thin White Rope maagd ga ik deze nummers beoordelen
3-2
3-2
0
geplaatst: 5 januari 2020, 17:12 uur
De volgende twee tracks liggen wederom in elkaars verlengde en het thema is nu 'galopperen'. Op iedere TWR release staan wel tracks waarop naar hartelust gehobbeld mag worden. Dead Gramma's On A Train is afkomstig van het debuut, Tina & Glen vind je terug op hun zwanenzang … maar beide nummers zijn ongeveer even oud. Kyser had Jaren geworsteld met de tekst van de laatste, de band heeft het nummer uiteindelijk als bijna-instrumental vastgelegd. Goeie keuze, want het eerste nummer gaat immers ook nergens over 

2
geplaatst: 5 januari 2020, 17:40 uur
aerobag schreef:
Met 0% achtergrond kennis en als een totale Thin White Rope maagd ga ik deze nummers beoordelen
Idem.
1-1
1
geplaatst: 6 januari 2020, 17:06 uur
Leuk al die newby's bij deze Thin White Rope K.O., welkom. Het wordt daarom nu wel tijd om na die fijnzinnige akoestische deuntjes en die vrijblijvende countrypunkriedels eens wat spanning en sensatie te laten horen. Dat gaan we dan nu doen, tegenover elkaar gezet in een battle die er zijn mag ... De band op z'n meeslepends en diezelfde band op z'n uibundigst.
0
geplaatst: 6 januari 2020, 17:29 uur
2-1
Dit is inderdaad wel weer andere koek dan de voorgaande nummers. Wel mooie ontdekking deze band!
Dit is inderdaad wel weer andere koek dan de voorgaande nummers. Wel mooie ontdekking deze band!

0
geplaatst: 6 januari 2020, 19:20 uur
Red Sun is prachtig, maar Triangle blijft een van de mooiste.
De hard en zacht variant in optima uitgevoerd. Nirvana werd er wereldberoemd mee.
Kurt Cubain was een groot fan van TWR.
3-1
De hard en zacht variant in optima uitgevoerd. Nirvana werd er wereldberoemd mee.
3-1
0
geplaatst: 6 januari 2020, 19:50 uur
likeahurricane schreef:
Klopt, er was een afspraak in de maak om op elkaars plaat mee te spelen, maar dat is er niet van gekomen.Kurt Cubain was een groot fan van TWR.
3-2
1
geplaatst: 6 januari 2020, 20:34 uur
Ik merk dat ik de stem van de zanger slecht trek. Maar ik blijf het proberen hoor!
3-3
3-3
0
geplaatst: 6 januari 2020, 20:55 uur
itchy schreef:
Ik merk dat ik de stem van de zanger slecht trek.
Ik merk dat ik de stem van de zanger slecht trek.
As said, voor sommigen is dat de dealbreaker. Mij doet zijn voordracht een beetje aan deze denken. But be careful, what has been clicked cannot be unclicked.
0
geplaatst: 7 januari 2020, 16:50 uur
likeahurricane schreef:
Triangle blijft een van de mooiste. De hard en zacht variant in optima uitgevoerd.
Triangle blijft een van de mooiste. De hard en zacht variant in optima uitgevoerd.
Helaas moest Triangle Song het afleggen tegen Red Sun, het was ook zware concurrentie. Om likeahurricane een beetje te troosten, zetten we nu twee nummers met eenzelfde dynamiek in een battle. Dan weten we in ieder geval zeker dat er ééntje door zal mogen gaan.
0
geplaatst: 7 januari 2020, 17:32 uur
dix schreef:
As said, voor sommigen is dat de dealbreaker. Mij doet zijn voordracht een beetje aan deze denken. But be careful, what has been clicked cannot be unclicked.
(quote)
Ik hoor wat je bedoeld. Maar die stem vind ik prima, de vergelijking valt uit in het nadeel van Thin White Rope.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.