MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
4-0 zonder twijfel

15. Big Shug - Do Ya vs. Gang Starr - Step in the Arena

1-1
ga hier voor Big Shug. Had die track destijds in een zelfgemaakte prutsmixtape zitten, heel veel gedraaid.

Nr.4 schreef:
1-1
ga hier voor Big Shug. Had die track destijds in een zelfgemaakte prutsmixtape zitten, heel veel gedraaid.

Nu ben ik wel benieuwd wat er zoal nog meer stond op die prutsmixtape. En was ie voor iemand bedoeld, of gewoon voor jezelf?

Arrie schreef:
(quote)

Nu ben ik wel benieuwd wat er zoal nog meer stond op die prutsmixtape. En was ie voor iemand bedoeld, of gewoon voor jezelf?

Geen idee meer wat daar verder bij stond, maak wel vaker mixjes. Wel puur voor mezelf omdat ik het leuk vind om even in te duiken af en toe, maar het lijkt nergens op. Het enige goeie is de trackkeuze haha.

Laten we een 24-uursregel instellen. Na 24 uur geen stem is het nummer op voorsprong door. In dit geval Do Ya dus.

16. O.C. - My World vs. Showbiz and A.G. - Next Level [Nyte Time Mix]

Oei, allebei heerlijke nummers. Kan nog even niet kiezen. Ga ze later vandaag nog eens draaien.

Lastige inderdaad. 2-1

4-2

17. Slaughterhouse - Y'all Ready Know vs. Sauce Money - Against the Grain

Meer dan 24 uur niet gestemd, Slaughterhouse door.

Volgende battle:
18. PRhyme (ft. Ab-Soul & Mac Miller) - Dat Sound Good vs. Bun B - Let 'em Know

1-0, komt vaak voorbij in de auto bij m'n broertje en doet het altijd goed. Al heb ik ook een zwak voor Bun B en zeker in combi met Premier. Toch ga ik voor PRhyme.

2-0 ik vind sowieso het hele PRhyme-album echt heerlijk

3-0 moet ik eens checken dan dat PRhyme-album.

4-0

19. Joey Bada$$ - Paper Trail$ vs. Gang Starr - Speak Ya Clout

1-0

2-0

Speak Ya Clout ook heel tof!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.