Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2017, 23:46 uur
2-1
Kan de stijl van Bumpy wel waarderen, en vind Royce erg gegroeid in de loop der jaren (toen dus nog niet zo sterk).
Kan de stijl van Bumpy wel waarderen, en vind Royce erg gegroeid in de loop der jaren (toen dus nog niet zo sterk).
0
geplaatst: 15 januari 2017, 11:58 uur
21. KRS-One - Outta Here vs. Jay-Z - (ft. Big Jaz & Sauce Money) - Bring It On
0
geplaatst: 18 januari 2017, 21:39 uur
22. PRhyme (ft. Jay Electronica) - To Me, To You vs. Rakim - It's Been a Long Time
0
geplaatst: 19 januari 2017, 14:52 uur
2-1
Beiden dope, maar niet ontzettend dope. Knowhatimsayin'?
Beiden dope, maar niet ontzettend dope. Knowhatimsayin'?
0
geplaatst: 20 januari 2017, 13:28 uur
0
geplaatst: 20 januari 2017, 14:26 uur
3-2
Het is voor mij nogal wat luisterwerk af en toe en ik heb daar niet altijd tijd voor, aangezien ik ook van de MuMeLadder nog veel nieuwe muziek moet ontdekken om een beetje te kunnen meespelen.
Het is voor mij nogal wat luisterwerk af en toe en ik heb daar niet altijd tijd voor, aangezien ik ook van de MuMeLadder nog veel nieuwe muziek moet ontdekken om een beetje te kunnen meespelen.
1
geplaatst: 20 januari 2017, 14:28 uur
catdog schreef:
3-2
3-2
Snap ik hoor! Intentie was vooral dat je het topic niet uit het oog zou verliezen.

1
geplaatst: 20 januari 2017, 20:52 uur
Ja excuus, weken gaan zo snel tegenwoordig en voor je het weet bekijk je het forum heel lang niet. Ik blijf graag actief.
1-1
1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.