Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 20:20 uur
Ik heb geen weet van een Untitled nummer. Waar kan ik dit beluisteren?
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 20:25 uur
Ik dacht dat het om dit nummer ging en Gretz gewoon echt alle Beach House-opnames wilde laten meedoen, maar zie dat er nu ook meerdere van die 'untitled' nummers die wel eens live werden gespeeld op youtube staan (slecht opgelet van me) dus ik zou het niet weten. Over welk nummer gaat het hier, Geert?
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 20:26 uur
Johnny Marr schreef:
Hmm, dat moet een fout zijn geweest in het overzicht dat ik gebruikt heb om snel alle Beach House-nummers te kopiëren. Blijkbaar ging het hier om een nummer dat een aantal keer live is uitgevoerd en toen nog geen titel had. Mogelijk hebben een of meerdere van die uitvoeringen ondertussen een andere titel gekregen.
Aangezien ik niet kan verifiëren welk nummer Untitled precies is wordt ie gediskwalificeerd. The Traveler heeft geluk en is rechtstreeks door naar ronde 2.
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 20:27 uur
Goed, w.o. voor The Traveler dus.
Door met
20. Saltwater vs. 10 Mile Stereo
0-1
Door met
20. Saltwater vs. 10 Mile Stereo
0-1
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 20:33 uur
Gretz schreef:
aERodynamIC, Arrie, ArthurDZ, Choconas, Co Jackso Dance Lover, DjFrankie, dumb_helicopter, EttaJamesBrown, Finidi, Gizzmann, inquestos, johan de witt, jassn, Johnny Marr, luigifort, Fathead, Pepino, Simon77, Silent_shout stardust_be, stoepkrijt, Titmeister, VladTheImpaler, wibro, wandelindenatuur, zaaf e.a.
aERodynamIC, Arrie, ArthurDZ, Choconas, Co Jackso Dance Lover, DjFrankie, dumb_helicopter, EttaJamesBrown, Finidi, Gizzmann, inquestos, johan de witt, jassn, Johnny Marr, luigifort, Fathead, Pepino, Simon77, Silent_shout stardust_be, stoepkrijt, Titmeister, VladTheImpaler, wibro, wandelindenatuur, zaaf e.a.
Ik ga gewoon nog even een paar andere mogelijk geïnteresseerde users taggen in de hoop dat er voldoende animo blijft voor dit leuke spelletje.

blur8, hoi123, UnknownPleasure, Booyo, oceanvolta, Ducoz, nico1616,bommel, IllumSphere, LucM e.a.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.