Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2018, 13:51 uur
9. The Recipe vs. King Kunta
1-0
The Recipe was dan weer het tweede nummer dat ik hoorde.
1-0
The Recipe was dan weer het tweede nummer dat ik hoorde.
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:20 uur
1-4
The Recipe was mijn kennismaking. MuMeAfrekening-topic was toen net begonnen, ergens in 2012 en ik plukte het vermoedelijk uit het lijstje van R&P, in ieder geval werd mijn aandacht getrokken door de featuring van Dr. Dre.
The Recipe was mijn kennismaking. MuMeAfrekening-topic was toen net begonnen, ergens in 2012 en ik plukte het vermoedelijk uit het lijstje van R&P, in ieder geval werd mijn aandacht getrokken door de featuring van Dr. Dre.
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:23 uur
2-4
Komaan jongens, effe niet zo gek doen en op The Recipe stemmen.
Komaan jongens, effe niet zo gek doen en op The Recipe stemmen.
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:30 uur
3-4
Bij mij was het ook HiiiPoWeR, door R&P genomineerd bij SvhJ.
Bij mij was het ook HiiiPoWeR, door R&P genomineerd bij SvhJ.
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:34 uur
Voor mij ook The Recipe. De naam Kendrick Lamar had ik weleens horen vallen, en die feature van Dr. Dre was wel erg aantrekkelijk! Daarna volgde Swimming Pools. 

1
geplaatst: 13 april 2018, 14:36 uur
Maar even alle gekheid op een stokje, King Kunta is nog altijd tien fietsen beter dan The Recipe hè.
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:38 uur
jordidj1 schreef:
Maar even alle gekheid op een stokje, King Kunta is nog altijd tien fietsen beter dan The Recipe hè.
Nah. Nog in geen duizend lichtjaar jongeuh. Dat zou onze koning wel willen, maar het recept is nog stukken beter hoor (Kunta ook dope uiteraard).
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:42 uur
Johnny Marr schreef:
Nah. Nog in geen duizend lichtjaar jongeuh. Dat zou onze koning wel willen, maar het recept is nog stukken beter hoor (Kunta ook dope uiteraard).
(quote)
Haha ya wish
1
geplaatst: 13 april 2018, 14:43 uur
Ya bish.
You want to be on to peak on the charts
So the peons can be gone and pee on their hearts
Hoe hij dit stuk flowt, nou, ja, je mag me opvegen... Nog steeds helemaal kapot van dit nummer, en dat is dan een bonustrack
Dan wel zeker de beste bonustrack aller tijden...
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:46 uur
Johnny Marr schreef:
Ya bish.
Hoe hij dit stuk flowt, nou, ja, je mag me opvegen... Nog steeds helemaal kapot van dit nummer, en dat is dan een bonustrack
(quote)
Ya bish.
Dan wel zeker de beste bonustrack aller tijden... Oké dat sowieso wel. Hoewel, Black Boy Fly doet er zeker niet voor onder.
0
geplaatst: 13 april 2018, 16:27 uur
Johnny Marr schreef:
Nog steeds helemaal kapot van dit nummer, en dat is dan een bonustrack
Nog steeds helemaal kapot van dit nummer, en dat is dan een bonustrack
Dan wel zeker de beste bonustrack aller tijden... Nouja, eigenlijk een losse single van voor GKMC. Losse singles worden vaak wel bij een album bijgevoegd als bonustrack.
0
nedbed
geplaatst: 13 april 2018, 16:41 uur
Pff te lastig deze...
1-2
Toch maar Art of Peer Pressure dan.
1-2
Toch maar Art of Peer Pressure dan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.