Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2018, 13:42 uur
0
geplaatst: 17 april 2018, 16:57 uur
Tja, en dan hebben we hier opeens Kendricks twee beste nummers. Jammerlijke loting.
6-3
6-3
0
geplaatst: 17 april 2018, 17:41 uur
Dirruk schreef:
De verse van MC Eiht doet t em.
De verse van MC Eiht doet t em.
Precies dit. Straks de vierde ronde alweer, gaat lekker vlotjes.
0
geplaatst: 17 april 2018, 19:13 uur
7-3
Juist de eerste helft vind ik kapot hard. Doet het ook altijd goed op hiphopfeestjes.
Juist de eerste helft vind ik kapot hard. Doet het ook altijd goed op hiphopfeestjes.
0
geplaatst: 17 april 2018, 20:00 uur
RONDE 4
https://hypb.imgix.net/image/2018/04/kendrick-lamar-damn-2018-pulitzer-prize-first-rapper-music.jpg?q=90&w=1090&fit=clip&auto=compress%2Cformat
good kid, m.A.A.d city is momenteel veruit het populairste album want die zit nog met maar liefst zeven (!) nummers in de running. To Pimp a Butterfly, ook een dikke vieze classic, heeft er daarentegen nog maar één, en ook van het debuut Section.80 doet er nog een nummer mee. Zouden deze het nog halen of is de overmacht van GKMC te sterk? We zullen het zien in deze vierde ronde. Omdat het aantal oneven is laat ik in de laatste battle drie nummers tegen elkaar strijden, een echte epic battle:
1. good kid vs. HiiiPoWeR
2. Sing About Me, I'm Dying of Thirst vs. Money Trees
3. Bitch, Don't Kill My Vibe vs. The Art of Peer Pressure
4. Swimming Pools (Drank) vs. These Walls vs. m.A.A.d city
Tot de 7, 2 verschil.
https://hypb.imgix.net/image/2018/04/kendrick-lamar-damn-2018-pulitzer-prize-first-rapper-music.jpg?q=90&w=1090&fit=clip&auto=compress%2Cformat
good kid, m.A.A.d city is momenteel veruit het populairste album want die zit nog met maar liefst zeven (!) nummers in de running. To Pimp a Butterfly, ook een dikke vieze classic, heeft er daarentegen nog maar één, en ook van het debuut Section.80 doet er nog een nummer mee. Zouden deze het nog halen of is de overmacht van GKMC te sterk? We zullen het zien in deze vierde ronde. Omdat het aantal oneven is laat ik in de laatste battle drie nummers tegen elkaar strijden, een echte epic battle:
1. good kid vs. HiiiPoWeR
2. Sing About Me, I'm Dying of Thirst vs. Money Trees
3. Bitch, Don't Kill My Vibe vs. The Art of Peer Pressure
4. Swimming Pools (Drank) vs. These Walls vs. m.A.A.d city
Tot de 7, 2 verschil.
1
geplaatst: 17 april 2018, 21:17 uur
Arrie schreef:
Beide helften zijn kapot hard.
0
geplaatst: 17 april 2018, 21:18 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.