Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2018, 19:39 uur
3-3 niet het beste nummer wellicht, maar wel een nummer dat vaak in mijn hoofd schiet
0
geplaatst: 23 september 2018, 20:43 uur
6-0
De eerste ronde leverde enkele battles op waar de score close was, maar uiteindelijk overleefde het volledige 'linkerrijtje'. Het resultaat is een lijst van acht superbe kwartfinalisten: twee van ...Well?, twee van 41, twee van Too Many Days Without Thinking en tenslotte twee van het latere werk For All The Beautifull People en Whenever You're Ready. Deze worden plaat aan plaat gekoppeld, de eerste pairing was een melancholische, de tweede pairing is al een stuk vrolijker.
versus
De eerste ronde leverde enkele battles op waar de score close was, maar uiteindelijk overleefde het volledige 'linkerrijtje'. Het resultaat is een lijst van acht superbe kwartfinalisten: twee van ...Well?, twee van 41, twee van Too Many Days Without Thinking en tenslotte twee van het latere werk For All The Beautifull People en Whenever You're Ready. Deze worden plaat aan plaat gekoppeld, de eerste pairing was een melancholische, de tweede pairing is al een stuk vrolijker.
versus
0
geplaatst: 24 september 2018, 22:14 uur
4-2
Deze derde battle is er één op het thema monotonie. Opgelet hierna, de laatste battle in deze ronde wordt een bizondere.
versus
Deze derde battle is er één op het thema monotonie. Opgelet hierna, de laatste battle in deze ronde wordt een bizondere.
versus
2
geplaatst: 25 september 2018, 21:54 uur
dix schreef:
Niks random.org, alles wordt door mij persoonlijk strategisch gekoppeld zodat mijn favorieten elkaar zo lang mogelijk blijven ontlopen.
Niks random.org, alles wordt door mij persoonlijk strategisch gekoppeld zodat mijn favorieten elkaar zo lang mogelijk blijven ontlopen.
Plotwissel
De laatste battle in de kwartfinales is mijn persoonlijke finale. Chameleon Day gaat gelijk krijgen, de finale koerst aan op een confrontatie tussen ...Well? en Too Many Days Without Thinking. Omdat ik het leuk vind om mijn persoonlijke favorieten toch eenmaal tegenover elkaar te plaatsen, neem ik nu de gelegenheid daartoe.
Tonight wordt voor mij halverwege echt bizonder, het nummer wordt daar op verrassende wijze veel warmbloediger. Na twintig jaar nog steeds kippenvel, dat is wat de mooiste muziek vermag. Dat geldt dubbel en dwars voor Sunshine Everyday, maar die wordt later nog bewierrookt.
versus
0
geplaatst: 26 september 2018, 18:30 uur
Halve finales!
...Well? vs Too Many Days Without Thinking
En dat twee maal
Dit wordt de eerste:
I paid the price … I bring them in ...
I filled the crack … I sail along …
versus
Whatever was in the lake
will wash up on the shore
I found all the days I lost
and never lose no more
...Well? vs Too Many Days Without Thinking
En dat twee maal
Dit wordt de eerste:I paid the price … I bring them in ...
I filled the crack … I sail along …
versus
Whatever was in the lake
will wash up on the shore
I found all the days I lost
and never lose no more
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.