MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: N

zoeken in:
Teunnis schreef:
5-7

Jemig, ik ben normaal gesproken de laatste die gaat zeuren over de populariteit van Radiohead, maar dat het minste nummer van OK PC hier de finale haalt (bij een veel gebruikte beginletter) is wel heel overdreven...

Electioneering en The Tourist vind ik de minste nummers, No Surprises absoluut niet. Een heel mooi, maar triest/tragisch liedje. 'A handshake of carbon monoxide'.

Electioneering ook de minste voor mij. The Tourist daarentegen is dubbel zo goed als No Surprises, vind ik.

Arrie schreef:
Electioneering en The Tourist vind ik de minste nummers, No Surprises absoluut niet.
Mijn favorieten veranderen regelmatig maar momenteel vind ik eigenlijk alleen Paranoid beter dan No Surprises.

Cured
Electioneering is meer 'stevigere' rock, dus ik snap dat wel van bovenstaande heren....smaakverschil.

Edgar18 schreef:
(quote)
Mijn favorieten veranderen regelmatig maar momenteel vind ik eigenlijk alleen Paranoid beter dan No Surprises.

Ja, geweldig nummer van Black Sabbath.

Op Paranoid Android ben ik echter wel een beetje uitgekeken. Mijn favoriet van OK PC is Let Down.

Cured schreef:
Electioneering is meer 'stevigere' rock, dus ik snap dat wel van bovenstaande heren....smaakverschil.

Ik heb geen enkel probleem met stevige rock hoor.

8-9 wat een flutfinale

9-9

9-11

Tja, ben nu eenmaal geen SM-liefhebber..

10-11 jammer

Cured
Wel het saaiste nummer dat hier bij een letter wint geloof ik tot dusver ; NGD is vele malen beter/gedrevener, maar goed ; er gebeuren de vreemdste dingen op MM.

Cured schreef:
Wel het saaiste nummer dat hier bij een letter wint geloof ik tot dusver ; NGD is vele malen beter/gedrevener, maar goed ; er gebeuren de vreemdste dingen op MM.

Gedrevener: ja. Maar dat maakt hem niet per se beter natuurlijk, gewoon anders, het zijn twee totaal verschillende nummers. Je verwart hier 'beter' met 'meer naar jouw smaak'.

Geen verrassingen, Radiohead is de eerste band die twee letters binnenrijft: na de E ook de N. Bovendien twee keer met een song van OK Computer (nadat Karma Police ook al finalist was bij de K). Niet slecht, want in de finale moest het Radio-opperhoofd optornen tegen New Gold Dream, een (ex-)MuMeLadder-finalist.

Laureaten Knock-Out Songs Alfabet:

A: Alone Again Or - Love
B: Billie Jean - Michael Jackson
C: Cloudbusting - Kate Bush
D: Don't Bang the Drum - The Waterboys
E: Exit Music (for a Film) - Radiohead
F: Fascination Street - The Cure
G: Good Vibrations - The Beach Boys
H: How Soon Is Now? - The Smiths
I: I Just Don't Know What to Do with Myself - Dusty Springfield
J: Johnny B. Goode - Chuck Berry
K: Kronenburg Park - Frank Boeijen Groep
L: London Calling - The Clash
M: Move On Up - Curtis Mayfield
N: No Surprises - Radiohead

Verliezend finalisten:

A: A Change Is Gonna Come - Sam Cooke
B: Black Soul Choir - 16 Horsepower
C: California Dreamin' - The Mamas and the Papas
D: (Don't Fear) the Reaper - Blue Öyster Cult
E: Eight Miles High - The Byrds
F: For No One - The Beatles
G: Girlfriend in a Coma - The Smiths
H: Hurricane - Bob Dylan
I: I Heard It Through the Grapevine - Marvin Gaye
J: Jumpin' Jack Flash - The Rolling Stones
K: Karma Police - Radiohead
L: Luka - Suzanne Vega
M: Motorcycle Emptiness - Manic Street Preachers
N: New Gold Dream (81/82/83/84) - Simple Minds

Cured
Arrie schreef:
(quote)

Gedrevener: ja. Maar dat maakt hem niet per se beter natuurlijk, gewoon anders, het zijn twee totaal verschillende nummers. Je verwart hier 'beter' met 'meer naar jouw smaak'.
Nee hoor, maar daar komen we niet uit. (jnipoog-smiley). Ik heb OKC ook in de kast, maar stuk gedraaid en sloeg dit nummer altijd over, maar goed. Ieder zijn beleving, prima.

musicfriek schreef:
Tja, ben nu eenmaal geen SM-liefhebber..

De zweep erover verdorie!

Teleurstellend hoor. Laten we nou eerlijk zijn mensen, Nightswimming moest hier toch gewoon gewonnen hebben?

Ik vind t geen verrassing

luigifort schreef:
Ik vind t geen verrassing

Ik was je voor met deze flauwe woordspeling
Arno schreef:
Geen verrassingen, Radiohead is de eerste band die twee letters binnenrijft:

Arno schreef:
(quote)

Ik was je voor met deze flauwe woordspeling
(quote)

Tijd om de O te O-penen...keb er zin in

Arno schreef:
Geen verrassingen, Radiohead is de eerste band die twee letters binnenrijft: na de E ook de N. Bovendien twee keer met een song van OK Computer (nadat Karma Police ook al finalist was bij de K). Niet slecht, want in de finale moest het Radio-opperhoofd optornen tegen New Gold Dream, een (ex-)MuMeLadder-finalist.

Toch zeker wel verrassend dat Neighborhood #1 (Tunnels) (meerdere malen finalist in de MuMeLadder) hier niet wint.

Klopt ja, Arcade Fire heeft nog nooit echt super gepresteerd in dit spelletje (al weet ik niet uit het hoofd hoe vaak ze al meededen).

luigifort schreef:
(quote)

Tijd om de O te O-penen...keb er zin in

Ziezo!
Muziek >> Muziekgames >> Knock-Out Songs Alfabet: O

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.