MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: N

zoeken in:

0-4

4-6 Vorige

5-7

Jemig, ik ben normaal gesproken de laatste die gaat zeuren over de populariteit van Radiohead, maar dat het minste nummer van OK PC hier de finale haalt (bij een veel gebruikte beginletter) is wel heel overdreven...

Cured
5-8

Cured
Teunnis schreef:
Jemig, ik ben normaal gesproken de laatste die gaat zeuren over de populariteit van Radiohead, maar dat het minste nummer van OK PC hier de finale haalt (bij een veel gebruikte beginletter) is wel heel overdreven...
+1

Teunnis schreef:
En laten er nou ook mensen zijn die het juist één van de sterkste nummers van het album vinden...

Nee, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk...

6-9

6-10

FINALETIJD

Tot 10, 2 verschil

New Gold Dream (81/82/83/84) - Simple Minds vs. No Surprises - Radiohead

1-0

1-1

2-1

Hier had Jacques Brel moeten staan natuurlijk!

3-3, prachtfinale wel

5-4

Had niet verwacht dat NGD ging winnen van Nightswimming, en No Surprises had ik ook echt niet in de finale verwacht. Anyway, ik had liever Nightswimming als winnaar gezien maar NGD is ook goed.

6-7

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.