MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album van de dag

zoeken in:
johannesA
The Beatles komen op een 2e plaats, net achter de VU, met een score van 8,71

1. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico: 21 stemmen, gemiddeld 8,748 (ArthurDZ)
2. The Beatles - Abbey Road: 21 stemmen, gemiddeld 8,7199 (Edgar18)
3. The Sound - From The Lions Mouth: 16 stemmen, gemiddeld 8.4875 (johan de witt)
4. Suede - Dog Man Star: 14 stemmen, gemiddeld 8.4857 (luigifort)
5. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy: 13 stemmen, gemiddeld 8,4500 (ArthurDZ)
6. Nick Drake - Bryter Layter: 17 stemmen, gemiddeld 8,0706 (luigifort)
7. Sigur Ros - ( ): 18 stemmen, gemiddeld 7.6972 (Johnny Marr)
8. Echo & The Bunnymen - Heaven Up Here: 12 stemmen, gemiddeld 7.3416 (luigifort)

nieuwe is de absolute nummer 1 op Musicmeter, eens kijken wat dat voor score wordt.

Radiohead - Ok Computer

johannesA
8.8

Coys
6

Misterfool
8
Geweldig album, maar Kid A(9.5) en In Rainbows(9) vind ik beter!

Casartelli (moderator)
Ik zat hier altijd een beetje in het kamp der sceptici, niet in de laatste plaats door de stem van Thom Yorke. Moet de laatste jaren toch erkennen dat het wel een behoorlijk sterk album is.

7,5

Misterfool schreef:
8

Tja , zo zie (hoor) ik het nu ook.

Rudi S schreef:
(quote)

Tja , zo zie (hoor) ik het nu ook.

Mee eens

9.7

The Bends had een tien gehaald!

Misterfool schreef:
8

Gewoon alle drie een

10

waard.

Teunnis schreef:
(quote)

Gewoon alle drie een

10

waard.

juist

9,75

Geen 10 omdat In Rainbows nog een klein tikkeltje beter is, maar het scheelt niet veel. Een nummer als Lucky is gewoon meesterlijk...

zaaf
7.4

8,5

Lange tijd vond ik The Bends nog beter maar OK Computer heeft de tweede plek (achter In Rainbows) inmiddels wel veroverd.

Een keer geen Radiohead bovenaan, ook wel eens leuk. Een derde plek met een gemiddelde van ruim 8,5!

1. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico: 21 stemmen, gemiddeld 8,748 (ArthurDZ)
2. The Beatles - Abbey Road: 21 stemmen, gemiddeld 8,7199 (Edgar18)
3. Radiohead - OK Computer: 24 stemmen, gemiddeld 8,544 (JohannesA)
4. The Sound - From The Lions Mouth: 16 stemmen, gemiddeld 8.4875 (johan de witt)
5. Suede - Dog Man Star: 14 stemmen, gemiddeld 8.4857 (luigifort)
6. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy: 13 stemmen, gemiddeld 8,4500 (ArthurDZ)
7. Nick Drake - Bryter Layter: 17 stemmen, gemiddeld 8,0706 (luigifort)
8. Sigur Ros - ( ): 18 stemmen, gemiddeld 7.6972 (Johnny Marr)
9. Echo & The Bunnymen - Heaven Up Here: 12 stemmen, gemiddeld 7.3416 (luigifort)

Als we toch met klassiekers bezig zijn pak ik er één uit het genre dat me het meest lief is.

Stevie Wonder - Innervisions

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.