Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
1
geplaatst: 12 januari 2018, 22:58 uur
3. Hide In Your Shell: 163 punten / 25x genoemd / Nummer 1 van: dix, musicborst
Maar hier gaat het brons naar het zielsnijdende Hide In Your Shell. Wat me toch altijd opvalt aan Crime of the Century is dat het muzikaal zo opbeurend klinkt, maar tekstueel zo gitzwart is als maar zijn kan. Ik bedoel...
Heaven or Hell, was the journey cold that gave your eyes of steel?
...
But you've got demons in your closet and you're screaming out to stop it
...
Saying life's begun to cheat you
...
Please begin to see that I'm just bleeding too
Nee, niet de gezelligste tekst. Met name de oerkreten van Hodgson aan het einde van het nummer gaan door merg en been. We’re suuuuuch daaaamn fools... Een muzikale, geniale gek, dat ben je!
Maar hier gaat het brons naar het zielsnijdende Hide In Your Shell. Wat me toch altijd opvalt aan Crime of the Century is dat het muzikaal zo opbeurend klinkt, maar tekstueel zo gitzwart is als maar zijn kan. Ik bedoel...
Heaven or Hell, was the journey cold that gave your eyes of steel?
...
But you've got demons in your closet and you're screaming out to stop it
...
Saying life's begun to cheat you
...
Please begin to see that I'm just bleeding too
Nee, niet de gezelligste tekst. Met name de oerkreten van Hodgson aan het einde van het nummer gaan door merg en been. We’re suuuuuch daaaamn fools... Een muzikale, geniale gek, dat ben je!
0
geplaatst: 12 januari 2018, 23:10 uur
2. School: 209 punten / 29x genoemd / Nummer 1 van: Salvadore, dynamo d, Johnny Marr, laxus11, Chevy
Er was een tijd dat alles van Supertramp met een beetje degelijke kwaliteit van YouTube verwijderd werd. Behalve één filmpje van School. Als je zocht op ‘Supertramp School original’ kreeg je een brak filmpje van een draaiende elpee waarmee School gedraaid werd. De geluidskwaliteit werd best aardig, maar toen al vond ik het vreemd dat ze dergelijke nummers niet gewoon beschikbaar stelden. Nu, jaren later, zijn ze daar zelf ook achter en hebben ze het nota bene zelf op YouTube gezet en in tegenstelling tot Breakfast in America in prima kwaliteit!
Afijn, School staat al sinds jaar en dag in mijn top 10 aller tijden of daar dicht tegenaan. Oké, zo oud ben ik nog niet, maar toch. Toen ik de Top 2000 van 2007 in mp3 van het interwebz geplukt had, ging ik zo door de nummers heen. School was een intrigerend nummer, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Het is een uniek nummer, zelfs binnen hun eigenzinnige oeuvre. Alles klopt aan dit nummer. Die jankende gitaren, dat subtiele wah-wah-pedaal, de duozang van Hodgson en Davies (dit is de A Day in the Life van Supertramp!), het mondharmonicaatje, de opmaat naar de pianosolo, de pianosolo. Die pianosolo! Man, man, man.
Ik luister dit nummer altijd vlak voor ik een toets/examen/tentamen heb. Het geeft me een mentale boost.
Tijdens het schrijven van dit stukje heb ik dit nummer nu al drie keer gehoord. Het verveelt nooit. Het is een onhaatbaar nummer. En daarom mijn nummer 1. Slechts één dissident was er (Brunniepoo!), anders had School 30 op 30 gescoord. Nu 29 op 30 en dat kost ze de overwinning.
Er was een tijd dat alles van Supertramp met een beetje degelijke kwaliteit van YouTube verwijderd werd. Behalve één filmpje van School. Als je zocht op ‘Supertramp School original’ kreeg je een brak filmpje van een draaiende elpee waarmee School gedraaid werd. De geluidskwaliteit werd best aardig, maar toen al vond ik het vreemd dat ze dergelijke nummers niet gewoon beschikbaar stelden. Nu, jaren later, zijn ze daar zelf ook achter en hebben ze het nota bene zelf op YouTube gezet en in tegenstelling tot Breakfast in America in prima kwaliteit!
Afijn, School staat al sinds jaar en dag in mijn top 10 aller tijden of daar dicht tegenaan. Oké, zo oud ben ik nog niet, maar toch. Toen ik de Top 2000 van 2007 in mp3 van het interwebz geplukt had, ging ik zo door de nummers heen. School was een intrigerend nummer, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Het is een uniek nummer, zelfs binnen hun eigenzinnige oeuvre. Alles klopt aan dit nummer. Die jankende gitaren, dat subtiele wah-wah-pedaal, de duozang van Hodgson en Davies (dit is de A Day in the Life van Supertramp!), het mondharmonicaatje, de opmaat naar de pianosolo, de pianosolo. Die pianosolo! Man, man, man.
Ik luister dit nummer altijd vlak voor ik een toets/examen/tentamen heb. Het geeft me een mentale boost.
Tijdens het schrijven van dit stukje heb ik dit nummer nu al drie keer gehoord. Het verveelt nooit. Het is een onhaatbaar nummer. En daarom mijn nummer 1. Slechts één dissident was er (Brunniepoo!), anders had School 30 op 30 gescoord. Nu 29 op 30 en dat kost ze de overwinning.
4
geplaatst: 12 januari 2018, 23:20 uur
1. Fool's Overture: 213 punten / 26x genoemd / Nummer 1 van: teus, Brunniepoo, vigil, Casartelli, cosmic kid, sheep67, DjFrankie, remcodulac, west, Simon77, Gebruiker43757, Titmeister, divart
(1 uur, 19 minuten, 3 seconden begint Fool’s Overture)
Liefst 13 keer bovenaan, van de 30. Dat betekent dat 43,3% van alle deelnemers het nummer bovenaan heeft gezet. Niet in het lijstje opgenomen, nee, bovenaan. De helft van alle mensen die dit nummer in zijn lijstje zette, zette het ook gelijk bovenaan. Ik heb ze niet paraat, maar ik vermoed dat hier vanavond records gebroken zijn.
Het was een spannende tweestrijd. School de kwantiteit, Fool’s Overture de kwaliteit. Na het lijstje van Titmeister stond Fool’s Overture één punt voor op School. Na het late lijstje van divart werd dat gat uitgebreid. Daar kon de nummer één positie van TEQUILA SUNRISE niets meer aan veranderen.
Fool’s Overture. Wat moet ik daar nog over zeggen? Moet ik het over de speech van Churchill hebben? Nah, die kent iedereen al. Dat het een weergaloos epos is? Een nummer dat alle kanten op vliegt, maar nooit uit de bocht.
Nee, ik ga niets van dat alles zeggen. Daar waar ik over School veel kan zeggen, is Fool’s Overture een nummer dat je moet ondergaan. Mij staan de beelden bij van een oud concert. München 1983. De (gebrande) dvd ligt hier nog ergens. Lang voordat Paris ’79 uitkwam moest ik het met die beelden doen. In een pikdonker stadion speelden ze daar de sterren van de hemel. Dat deden ze in Parijs blijkbaar ook getuige het filmpje hierboven.
Dit is mijn laatste contributie van vanavond.
(1 uur, 19 minuten, 3 seconden begint Fool’s Overture)
Liefst 13 keer bovenaan, van de 30. Dat betekent dat 43,3% van alle deelnemers het nummer bovenaan heeft gezet. Niet in het lijstje opgenomen, nee, bovenaan. De helft van alle mensen die dit nummer in zijn lijstje zette, zette het ook gelijk bovenaan. Ik heb ze niet paraat, maar ik vermoed dat hier vanavond records gebroken zijn.
Het was een spannende tweestrijd. School de kwantiteit, Fool’s Overture de kwaliteit. Na het lijstje van Titmeister stond Fool’s Overture één punt voor op School. Na het late lijstje van divart werd dat gat uitgebreid. Daar kon de nummer één positie van TEQUILA SUNRISE niets meer aan veranderen.
Fool’s Overture. Wat moet ik daar nog over zeggen? Moet ik het over de speech van Churchill hebben? Nah, die kent iedereen al. Dat het een weergaloos epos is? Een nummer dat alle kanten op vliegt, maar nooit uit de bocht.
Nee, ik ga niets van dat alles zeggen. Daar waar ik over School veel kan zeggen, is Fool’s Overture een nummer dat je moet ondergaan. Mij staan de beelden bij van een oud concert. München 1983. De (gebrande) dvd ligt hier nog ergens. Lang voordat Paris ’79 uitkwam moest ik het met die beelden doen. In een pikdonker stadion speelden ze daar de sterren van de hemel. Dat deden ze in Parijs blijkbaar ook getuige het filmpje hierboven.
Dit is mijn laatste contributie van vanavond.
2
geplaatst: 12 januari 2018, 23:21 uur
Nog even voor de volledigheid. De top 20 zoals bepaalt door de 30 deelnemers:
20. Sister Moonshine: 22 punten / 7x genoemd / Hoogste positie: 2
19. If Everyone Was Listening: 28 punten / 5x genoemd / Nummer 1 van: EttaJamesBrown
18. Asylum: 35 punten / 9x genoemd / Nummer 1 van: remcodulac
17. Ain't Nobody But Me: 39 punten / 7x genoemd / Hoogste positie: 3
16. Bloody Well Right: 40 punten / 8x genoemd / Nummer 1 van: wendyvortex
15. Rudy: 47 punten / 12x genoemd / Nummer 1 van: jordidj1
14. Give A Little Bit: 50 punten / 13x genoemd / Hoogste positie: 2
13. A Soapbox Opera: 55 punten / 8x genoemd / Nummer 1 van: 50tracks
12. Goodbye Stranger: 59 punten / 17x genoemd / Nummer 1 van: Marco dB
11. Take The Long Way Home: 60 punten / 17x genoemd / Hoogste positie: 3
10. Breakfast In America: 60 punten / 17x genoemd / Hoogste positie: 2
9. Had A Dream (Sleeping With The Enemy) (Roger Hodgson): 61 punten / 12x genoemd / Hoogste positie: 2
8. Dreamer: 73 punten / 14x genoemd / Nummer 1 van: E-Clect-Eddy
7. Even In The Quietest Moments: 73 punten / 15x genoemd / Hoogste positie: 1
6. Child Of Vision: 86 punten / 16x genoemd / Nummer 1 van: ranboy
5. Crime Of The Century: 131 punten / 22x genoemd / Hoogste positie: 2
4. The Logical Song: 139 punten / 20x genoemd / Nummer 1 van: Superbitch
2. School: 209 punten / 29x genoemd / Nummer 1 van: Salvadore, dynamo d, Johnny Marr, laxus11, Chevy
1. Fool's Overture: 213 punten / 26x genoemd / Nummer 1 van: teus, Brunniepoo, vigil, Casartelli, cosmic kid, sheep67, DjFrankei, remcodulac, west, Simon77, Gebruiker43757, Titmeister, divart
20. Sister Moonshine: 22 punten / 7x genoemd / Hoogste positie: 2
19. If Everyone Was Listening: 28 punten / 5x genoemd / Nummer 1 van: EttaJamesBrown
18. Asylum: 35 punten / 9x genoemd / Nummer 1 van: remcodulac
17. Ain't Nobody But Me: 39 punten / 7x genoemd / Hoogste positie: 3
16. Bloody Well Right: 40 punten / 8x genoemd / Nummer 1 van: wendyvortex
15. Rudy: 47 punten / 12x genoemd / Nummer 1 van: jordidj1
14. Give A Little Bit: 50 punten / 13x genoemd / Hoogste positie: 2
13. A Soapbox Opera: 55 punten / 8x genoemd / Nummer 1 van: 50tracks
12. Goodbye Stranger: 59 punten / 17x genoemd / Nummer 1 van: Marco dB
11. Take The Long Way Home: 60 punten / 17x genoemd / Hoogste positie: 3
10. Breakfast In America: 60 punten / 17x genoemd / Hoogste positie: 2
9. Had A Dream (Sleeping With The Enemy) (Roger Hodgson): 61 punten / 12x genoemd / Hoogste positie: 2
8. Dreamer: 73 punten / 14x genoemd / Nummer 1 van: E-Clect-Eddy
7. Even In The Quietest Moments: 73 punten / 15x genoemd / Hoogste positie: 1
6. Child Of Vision: 86 punten / 16x genoemd / Nummer 1 van: ranboy
5. Crime Of The Century: 131 punten / 22x genoemd / Hoogste positie: 2
4. The Logical Song: 139 punten / 20x genoemd / Nummer 1 van: Superbitch
1. Fool's Overture: 213 punten / 26x genoemd / Nummer 1 van: teus, Brunniepoo, vigil, Casartelli, cosmic kid, sheep67, DjFrankei, remcodulac, west, Simon77, Gebruiker43757, Titmeister, divart
1
geplaatst: 12 januari 2018, 23:34 uur
EttaJamesBrown schreef:
Heb ik toch geen mainstreamsmaak, hoe ik ook probeer.
Misschien even een hoogtestage doen bij sheep67? Zijn top 7 staat in de top 7 en nummers 1 zijn ook gelijk. Heb ik toch geen mainstreamsmaak, hoe ik ook probeer.

0
geplaatst: 12 januari 2018, 23:37 uur
Goh, wat leuk om zoveel oude beelden te zien! 
Mooie verzorgde finale, bedankt voor de moeite chevy93, en natuurlijk Cosmic kid voor de organisatie!
En voor de (nieuwe) liefhebbers.... Roger Hodgson komt in juni met zijn tapijtjes en kamerplanten weer naar Nederland. Weer in Carré en bij mij om de hoek in de Luxor, Rotterdam. Helaas op de zelfde avond als Marillion verderop in het land speelt en mijn aanwezigheid verwacht....

Mooie verzorgde finale, bedankt voor de moeite chevy93, en natuurlijk Cosmic kid voor de organisatie!
En voor de (nieuwe) liefhebbers.... Roger Hodgson komt in juni met zijn tapijtjes en kamerplanten weer naar Nederland. Weer in Carré en bij mij om de hoek in de Luxor, Rotterdam. Helaas op de zelfde avond als Marillion verderop in het land speelt en mijn aanwezigheid verwacht....

0
geplaatst: 12 januari 2018, 23:42 uur
Ik moet mee gaan doen met de toto/lotto of hoe heet dat tegenwoordig....maar ik heb geen labrador, geen tuin en RTL 4 staat ook niet op.
chevy93 en cosmic kid weer bedankt voor de organisatie.
chevy93 en cosmic kid weer bedankt voor de organisatie.
0
geplaatst: 13 januari 2018, 09:59 uur
Dank aan chevy93 en cosmic kid voor de verzorging
Mooie Supertramp lijst ,ja meer dan tevreden met 8 tracks uit mijn 10 in de gezamenlijke Top 10
Inclusief dezelfde nr 1 positie
Was mss ook te verwachten ,maar is toch een x best leuk resultaat
Mooie Supertramp lijst ,ja meer dan tevreden met 8 tracks uit mijn 10 in de gezamenlijke Top 10
Inclusief dezelfde nr 1 positie
Was mss ook te verwachten ,maar is toch een x best leuk resultaat

0
geplaatst: 13 januari 2018, 10:08 uur
Een mooie top 20 van Supertramp! Bedankt cosmic kid voor de organisatie en chevy93 voor de fijne finale presentatie.
Met de nrs. 1 en 2 op de juiste positie kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn.
Met de nrs. 1 en 2 op de juiste positie kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn.
0
geplaatst: 13 januari 2018, 10:21 uur
De volgende artiest op het lijstje heb ik er tijden terug opgezet, en nu is het eindelijk zover!
Grandaddy, het hoogst originele, bevreemdende maar ook sympathieke bandje van Jason Lytle, dat verleden jaar nog een erg sterke comeback maakte met Last Place, maar op musicmeter vooral onsterfelijk is door hun tweede plaat, het prachtige The Sophtware Slump.
De volgende twintig nummers maken deel uit van de startlijst:
A Lost Machine
A.M. 180
Birds Encouraged Him (Jason Lytle)
Brand New Sun (Jason Lytle)
Brush with the Wild
El Camino in the West
Elevate Myself
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Jed's Other Poem (Beautiful Ground)
Kim You Bore Me to Death
Laughing Stock
Matterhorn (Jason Lytle)
Miner at the Dial-A-View
Now It's On
Rear View Mirror
So You'll Aim Toward the Sky
Summer Here Kids
The Crystal Lake
The Warming Sun
Way We Won't
Nu is het de bedoeling om nog tien pareltjes die niet in de startlijst staan op te rakelen en hier te posten. De tien meest genoemde nummers gaan door naar ronde 2! Jullie hebben de tijd tot maandagavond 20.00 uur. Now it's on!
Grandaddy, het hoogst originele, bevreemdende maar ook sympathieke bandje van Jason Lytle, dat verleden jaar nog een erg sterke comeback maakte met Last Place, maar op musicmeter vooral onsterfelijk is door hun tweede plaat, het prachtige The Sophtware Slump.
De volgende twintig nummers maken deel uit van de startlijst:
A Lost Machine
A.M. 180
Birds Encouraged Him (Jason Lytle)
Brand New Sun (Jason Lytle)
Brush with the Wild
El Camino in the West
Elevate Myself
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Jed's Other Poem (Beautiful Ground)
Kim You Bore Me to Death
Laughing Stock
Matterhorn (Jason Lytle)
Miner at the Dial-A-View
Now It's On
Rear View Mirror
So You'll Aim Toward the Sky
Summer Here Kids
The Crystal Lake
The Warming Sun
Way We Won't
Nu is het de bedoeling om nog tien pareltjes die niet in de startlijst staan op te rakelen en hier te posten. De tien meest genoemde nummers gaan door naar ronde 2! Jullie hebben de tijd tot maandagavond 20.00 uur. Now it's on!

0
geplaatst: 13 januari 2018, 10:26 uur
Moeilijk was het niet 
Broken Household Appliance National Forest
Collective Dreamwish of Upperclass Elegance
Evermore
Everything Beautiful Is Far Away
Hewlett's Daughter
I Don't Wanna Live Here Anymore
Jed the Humanoid
Nonphenomenal Lineage
Saddest Vacant Lot in All the World
Underneath the Weeping Willow

Evermore
Hewlett's Daughter
Jed the Humanoid
Nonphenomenal Lineage
Saddest Vacant Lot in All the World
2
geplaatst: 13 januari 2018, 10:30 uur
Die mooie tweede is ook het enige wat ik heb (en destijds veel heb gedraaid). Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
0
geplaatst: 13 januari 2018, 10:36 uur
De mooie week van Supertramp werd vanochtend afgesloten met het feit dat ik ff snel kaartjes heb gekocht voor Roger Hodgson in de Rotterdamse Luxor 

0
geplaatst: 13 januari 2018, 10:42 uur
Johnny Marr, andré, corn1holio1, Ernie, Fathead, Tribal Gathering, Edgar18, Gretz, herman, LucM, Misterfool, Supersid, Ward, west, doen jullie ook mee?
1
geplaatst: 13 januari 2018, 10:45 uur
Chek Injin
Go Progress Chrome
Hewlett's Daughter
Jed the 4th
Songbird Son
That's What You Get for Gettin' Outta Bed
Chek Injin
Go Progress Chrome
Hewlett's Daughter
Jed the 4th
Songbird Son
That's What You Get for Gettin' Outta Bed
0
geplaatst: 13 januari 2018, 10:58 uur
vigil schreef:
De mooie week van Supertramp werd vanochtend afgesloten met het feit dat ik ff snel kaartjes heb gekocht voor Roger Hodgson in de Rotterdamse Luxor
Bedankt voor de tip!

Alleen ga ik naar Carré: ook leuk.

0
geplaatst: 13 januari 2018, 11:01 uur
musicborst schreef:
Helaas ook goed aan de prijs. Misschien gerechtvaardigd voor zo'n grote naam, maar als je al zolang niets gepresteerd hebt, tja..En voor de (nieuwe) liefhebbers.... Roger Hodgson komt in juni met zijn tapijtjes en kamerplanten weer naar Nederland. Weer in Carré en bij mij om de hoek in de Luxor, Rotterdam. Helaas op de zelfde avond als Marillion verderop in het land speelt en mijn aanwezigheid verwacht....
1
geplaatst: 13 januari 2018, 11:01 uur
Chartsengrafs
Clear Your History
Evermore
Hewlett's Daughter
Nonphenomenal Lineage
The Boat Is in the Barn
Chartsengrafs
Clear Your History
Evermore
Hewlett's Daughter
Nonphenomenal Lineage
The Boat Is in the Barn
0
geplaatst: 13 januari 2018, 11:09 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Helaas ook goed aan de prijs. Misschien gerechtvaardigd voor zo'n grote naam, maar als je al zolang niets gepresteerd hebt, tja.. hij klinkt nog precies het zelfde als vroeger en dat lijkt me ook een prestatie op zich

verder kosten mijn kaarten 55 euro incl, veel generatiegenoten (zoals de u geliefde Eagles en Knopfler) vragen toch wel ietsje meer. In ieder geval had ik het er met alle liefde voor over

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 13 januari 2018, 11:10 uur
En mezelf gelijk weer er tussen gevoegd. Het is al weer 3 jaar geleden dat deze band voorbij kwam
12 januari - ArthurDZ (Grandaddy)
19 januari - Superbitch (Michael Jackson)
26 januari - Gretz (Taylor Swift)
2 februari - west (Donna Summer)
9 februari - ArthurDZ (Johnny Cash)
16 februari - Telamon (Eels)
29 februari - JoaMuse (Linkin Park)
2 maart - Casartelli (Sparks)
9 maart - Johnny Marr (Amenra)
16 maart - dynamo d (Goldfrapp)
23 maart - EttaJamesBrown (the Ramones)
30 maart - Motel Matches (The Triffids)
6 april - wendyvortex (Novelty Songs)
13 april - zaaf (Kate Bush)
20 april - Herman (Paul Weller solo)
27 april - Edgar18 (Country Music Hall of Fame)
4 mei - wendyvortex (Talking Heads)
11 mei - jordidj1 (Eminem)
18 mei - herman (the Charlatans)
25 mei - luigifort (The Cure of JM Chain)
1 juni - dynamo d (Devin Townsend)
8 juni - laxus11 (Toto)
15 juni - ArthurDZ (Burial)
22 juni - catdog (Drake)
29 juni - laxus11 (Prince)
6 juli - Gretz (Lorde)
13 juli - EttaJamesBrown (blend van The Fatal Flowers en The Serenes)
20 juli - cosmic kid (Queen)
10 augustus - Laxus11 ( Pink Floyd)
17 augustus - Edgar18 (Stax Records)
24 augustus - El Ninjo (New Wave Club Class-X)
8 juni - laxus11 (Toto)
22 juni - catdog (Drake)
6 juli - Gretz (Lorde)
0
geplaatst: 13 januari 2018, 11:15 uur
8 juni - laxus11 (Toto)
22 juni - catdog (Drake)
6 juli - Gretz (Lorde)
-
31 augustus - ArthurDZ (The Who)
8 juni - laxus11 (Toto)
22 juni - catdog (Drake)
6 juli - Gretz (Lorde)
-
31 augustus - ArthurDZ (The Who)
0
geplaatst: 13 januari 2018, 11:26 uur
vigil schreef:
verder kosten mijn kaarten 55 euro incl, veel generatiegenoten (zoals de u geliefde Eagles en Knopfler) vragen toch wel ietsje meer. In ieder geval had ik het er met alle liefde voor over
Nou, de kaartjes van Knopfler zijn eerder net even wat goedkoper (maar het ontloopt elkaar niet veel, nee) en hij maakt nog nieuwe muziek. En de Ziggo Dome is per definitie duurder vanwege de grootte, vermoed ik.verder kosten mijn kaarten 55 euro incl, veel generatiegenoten (zoals de u geliefde Eagles en Knopfler) vragen toch wel ietsje meer. In ieder geval had ik het er met alle liefde voor over
Eagles ben ik destijds ook niet heen geweest vanwege de belachelijke prijzen. Achteraf wellicht spijt vanwege het overlijden van Frey, maar ja... Dat was echter wel (zeker achteraf) unieke kans. Hodgson komt vrijwel ieder jaar wel één of meerdere keren naar Nederland voor een concertreeks (vorig jaar ook al 2x Carré) of een festival (vorig jaar ook nog Bospop en Retro Pop).
Maar goed, dat is nou eenmaal het prijzenspel voor de oudere artiesten. Als ik het niet vergeet zal ik te zijner tijd nog even kijken op Ticketswap.

1
geplaatst: 13 januari 2018, 11:48 uur
Egg Hit and Jack too
Everything Beautiful is Far Away
Jed the Humanoid
Levitz
Our Dying Brains
Stray Dog and the Chocolate Shake
Under the Western Freeway
Wives of Farmers
Egg Hit and Jack too
Everything Beautiful is Far Away
Jed the Humanoid
Levitz
Our Dying Brains
Stray Dog and the Chocolate Shake
Under the Western Freeway
Wives of Farmers
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 januari 2018, 12:28 uur
Sluit ik mij bij aan!
Grandaddy ga ik ook de finale niet halen, vrees ik.
Grandaddy ga ik ook de finale niet halen, vrees ik.
1
geplaatst: 13 januari 2018, 12:30 uur
Ik ken te weinig van Grandaddy vrees ik, enkel The Sophtware Slump. Misschien dat de finale nog lukt, maar ik kan niks beloven, helaasch...
Bedankt nog voor het Supertramp-weekje cosmic kid en chevy93, erg fijn! Momenteel staat dit album nog eens aan met hun minder bekende klassiekers erop. Eigenlijk een even hoog niveau, zo niet hoger, dan het eerste deel.
Bedankt nog voor het Supertramp-weekje cosmic kid en chevy93, erg fijn! Momenteel staat dit album nog eens aan met hun minder bekende klassiekers erop. Eigenlijk een even hoog niveau, zo niet hoger, dan het eerste deel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.