Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
1
geplaatst: 30 maart 2018, 20:06 uur
23. Pinhead
Langzaamaan loopt de zaal vol. Vooral door de overige bandleden. Van helemaal leeg is nu al de sprong gemaakt naar twee toeschouwers: Gretz en luigifort. Die mannen komen bij alles wat geluid maakt en goedkoop bier serveert.
"Deze is voor jullie": roept Etta en zingt uit volle borst: I don't Wanna be a Pinhead no more.
De olijke toeschouwers zingen samen 'Gabba Gabba Hey!'
Langzaamaan loopt de zaal vol. Vooral door de overige bandleden. Van helemaal leeg is nu al de sprong gemaakt naar twee toeschouwers: Gretz en luigifort. Die mannen komen bij alles wat geluid maakt en goedkoop bier serveert.
"Deze is voor jullie": roept Etta en zingt uit volle borst: I don't Wanna be a Pinhead no more.
De olijke toeschouwers zingen samen 'Gabba Gabba Hey!'
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:09 uur
22. Psycho Therapy
"En wie wil er elektroshocktherapie? "
"Wij!"
"One, Two, Three, Four!"
"En wie wil er elektroshocktherapie? "
"Wij!"
"One, Two, Three, Four!"
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:12 uur
21. Howling at the moon
"En nu een ode aan Fred Cole van de topband Dead Moon. Te vroeg heengegaan, net als de meeste Ramonesleden. Dead Moon is punk. Wij huilen"
"One, Two, Three, Four!"
Sha-la-laaah!
"En nu een ode aan Fred Cole van de topband Dead Moon. Te vroeg heengegaan, net als de meeste Ramonesleden. Dead Moon is punk. Wij huilen"
"One, Two, Three, Four!"
Sha-la-laaah!
1
geplaatst: 30 maart 2018, 20:15 uur
De bandleden beginnen al een beetje op stoom te raken. Sheena and the Punk Rockers doen het echt. Niet alleen voor zichzelf; er staan al een man of zes met een Lidl-blikje in de hand mee te zingen.
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:17 uur
20. Suzy is a Head Banger
Dit liedje is typisch een geval van 10 % inspiratie met 90% transpiratie, maar het werkt wel!
"One, Two, Three, Four!"
Dit liedje is typisch een geval van 10 % inspiratie met 90% transpiratie, maar het werkt wel!
"One, Two, Three, Four!"
1
geplaatst: 30 maart 2018, 20:21 uur
19. 53rd & 3rd
"En nu wil ik een keertje tot vier tellen": roept wendyvortex "Dit is mijn lievelingsliedje".
"One, Two, Three, Four!"
"En nu wil ik een keertje tot vier tellen": roept wendyvortex "Dit is mijn lievelingsliedje".
"One, Two, Three, Four!"
1
geplaatst: 30 maart 2018, 20:25 uur
18. Somebody put something in my drink
"Ja, mensen. Punk is net als bierdrinken; het draait om maathouden. Juist als je het van de snelheid moet hebben. Pas op voor rommel in je bier".
"One, Two, Three, Four!"
"Ja, mensen. Punk is net als bierdrinken; het draait om maathouden. Juist als je het van de snelheid moet hebben. Pas op voor rommel in je bier".
"One, Two, Three, Four!"
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:28 uur
17. Today your love, tomorrow the world
"Gaan we nu vandaag repeteren of gaan we optreden?"
"Ach, bij punk komt dat op hetzelfde neer."
"Dus er komt meer publiek?"
"Zit niet te zeuren en ga spelen!"
"One, Two, Three, Four!"
"Gaan we nu vandaag repeteren of gaan we optreden?"
"Ach, bij punk komt dat op hetzelfde neer."
"Dus er komt meer publiek?"
"Zit niet te zeuren en ga spelen!"
"One, Two, Three, Four!"
2
geplaatst: 30 maart 2018, 20:33 uur
16. Cretin Waltz
Ik ben zo'n oetlul die niet weet wat Cretin Hop is. Weet een van jullie sukkels dat?" vroeg Rufus aan de op stoom komende band. Zonder het antwoord af te wachten vervolgde hij met:" One, Two, Three!"
Traag werd het liedje ingezet. De producer had een last-minute idee er doorheen gedrukt. Dit kon weleens publiek kosten.,.,
Ik ben zo'n oetlul die niet weet wat Cretin Hop is. Weet een van jullie sukkels dat?" vroeg Rufus aan de op stoom komende band. Zonder het antwoord af te wachten vervolgde hij met:" One, Two, Three!"
Traag werd het liedje ingezet. De producer had een last-minute idee er doorheen gedrukt. Dit kon weleens publiek kosten.,.,
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:38 uur
15. Rock'n roll Radio
"Do you remember Etta James? Do you remember James Brown? It's the end of the seventies"
De band speelde al een tijdje zonder bassist. Zou zaaf nog komen?
"Do you remember Etta James? Do you remember James Brown? It's the end of the seventies"
De band speelde al een tijdje zonder bassist. Zou zaaf nog komen?
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:40 uur
Volgens mij zag ik hem laveloos in de hoek liggen onder een stapel jassen
1
geplaatst: 30 maart 2018, 20:44 uur
14. Bonzo Goes to Bitburg
Hier een traytje voor de band. Etta haalt uit haar sporttas iets waar de band goed op speelt.
"Heerlijk" roept Tribal Gathering het hardst van allemaal.
https://www.bitburger-international.com/fileadmin/user_upload/bitburger-international/initialer-Content/P_5.0_Bitburger/P_5.4_T_4_Historie_Bitburger/1951_Historie_Bitburger.jpg
Hier een traytje voor de band. Etta haalt uit haar sporttas iets waar de band goed op speelt.
"Heerlijk" roept Tribal Gathering het hardst van allemaal.
https://www.bitburger-international.com/fileadmin/user_upload/bitburger-international/initialer-Content/P_5.0_Bitburger/P_5.4_T_4_Historie_Bitburger/1951_Historie_Bitburger.jpg
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:48 uur
13. Now I wanna sniff some Glue
"Heb je ook iets sterkers": vragen dix en shinybeast in koor.
"Wij gaan hier hard op."One, Two, Three, Four!"
"Heb je ook iets sterkers": vragen dix en shinybeast in koor.
"Wij gaan hier hard op."One, Two, Three, Four!"
0
geplaatst: 30 maart 2018, 20:58 uur
12. I wanna be your boy friend
Die knappe jongen op de voorste rij bleef Etta maar aankijken. Ineens gaf hij haar een verfrommeld briefje. Ze las ' He lieve meid, wil je mijn vriendinnetje zijn?
Etta keek de zaal in, haalde diep adem en zei met een welgemikte knipoog:"Deze is speciaal voor jou!"
Die knappe jongen op de voorste rij bleef Etta maar aankijken. Ineens gaf hij haar een verfrommeld briefje. Ze las ' He lieve meid, wil je mijn vriendinnetje zijn?
Etta keek de zaal in, haalde diep adem en zei met een welgemikte knipoog:"Deze is speciaal voor jou!"
1
geplaatst: 30 maart 2018, 21:02 uur
11. Judy is a Punk
En nu wil ik tot vier tellen riep de nieuwste bandlid johan de witt. En wel een beetje langzaam en timide want het volgende liedje doen we als een Belle & Sebastián pastiche. Daar komt mijn viool goed naar voren.
En nu wil ik tot vier tellen riep de nieuwste bandlid johan de witt. En wel een beetje langzaam en timide want het volgende liedje doen we als een Belle & Sebastián pastiche. Daar komt mijn viool goed naar voren.
0
geplaatst: 30 maart 2018, 21:05 uur
10. Gimme shock treatment
En wie wil er elektroshocktherapie? "
"Wij!"
"One, Two, Three, Four!"
En wie wil er elektroshocktherapie? "
"Wij!"
"One, Two, Three, Four!"
0
geplaatst: 30 maart 2018, 21:09 uur
9. Beat on the Brat
"En nu lieve mensen doen wij een liedje in het Nederlands" sprak Etta de 30 mensen in de zaal toe.
"Meezingen mag. Een, twee, drie, vier!"
Sla een bloeddrup
sla een bloeddrup
Sla een bloeddrup
met m'n honkbalknup
Op haar, op Ha-haar!
"En nu lieve mensen doen wij een liedje in het Nederlands" sprak Etta de 30 mensen in de zaal toe.
"Meezingen mag. Een, twee, drie, vier!"
Sla een bloeddrup
sla een bloeddrup
Sla een bloeddrup
met m'n honkbalknup
Op haar, op Ha-haar!
1
geplaatst: 30 maart 2018, 21:12 uur
8. Teenage Lobotomy
"Lobotomie is een chirurgische operatie die rond het midden van de 20e eeuw werd toegepast. Tijdens de ingreep wordt de verbinding van het voorhoofdsgedeelte van de hersenen en de rest van de hersenen en het zenuwstelsel door een insnijding bijna geheel verbroken": reciteerde andré vrijwel achteloos op wikipediaanse wijze. Door het op luidruchtige wijze af te maken met:" One, Two, Three, Four!"
"Lobotomie is een chirurgische operatie die rond het midden van de 20e eeuw werd toegepast. Tijdens de ingreep wordt de verbinding van het voorhoofdsgedeelte van de hersenen en de rest van de hersenen en het zenuwstelsel door een insnijding bijna geheel verbroken": reciteerde andré vrijwel achteloos op wikipediaanse wijze. Door het op luidruchtige wijze af te maken met:" One, Two, Three, Four!"
1
geplaatst: 30 maart 2018, 21:16 uur
7. Commando
"En nu mijn topper": roept zaaf "Het liedje heeft ontzettend diepe lagen. Zo is de salami een prachtige verwijzing naar Franz Kafka's 'Amerika Amerika'. Lees dat maar eens".
First rule is: The laws of Germany
Second rule is: Be nice to mommy
Third rule is: Don't talk to commies
Fourth rule is: Eat kosher salamis
andré knikt instemmend terwijl hij snel schreeuwt: One, Two, Three, Four!"
"En nu mijn topper": roept zaaf "Het liedje heeft ontzettend diepe lagen. Zo is de salami een prachtige verwijzing naar Franz Kafka's 'Amerika Amerika'. Lees dat maar eens".
First rule is: The laws of Germany
Second rule is: Be nice to mommy
Third rule is: Don't talk to commies
Fourth rule is: Eat kosher salamis
andré knikt instemmend terwijl hij snel schreeuwt: One, Two, Three, Four!"
1
geplaatst: 30 maart 2018, 21:24 uur
6. KKK took my baby away
"Fuck de sleepwet. Fuck racisme. Wie is die Amerikaanse president met die slechte internetbeveiliging. Waarom doet er niemand iets aan die duivelse suprematie van Google en flikker op met de politiestaat"
En waarom pikken altijd je beste vrienden je vriendinnetje in? De wereld bestaat uit klootzakken!"
Met schuim rond haar mond kondigt Etta haar favoriete liedje aan. Het publiek siddert. Dat wordt zeker sex vanavond.
"Fuck de sleepwet. Fuck racisme. Wie is die Amerikaanse president met die slechte internetbeveiliging. Waarom doet er niemand iets aan die duivelse suprematie van Google en flikker op met de politiestaat"
En waarom pikken altijd je beste vrienden je vriendinnetje in? De wereld bestaat uit klootzakken!"
Met schuim rond haar mond kondigt Etta haar favoriete liedje aan. Het publiek siddert. Dat wordt zeker sex vanavond.
0
geplaatst: 30 maart 2018, 21:33 uur
4. Rock n roll high school
"Alles goed en wel": riep Etta "Die vieze Phil Spector was een viezerik. Ik speel dit liedje onder protest, ook omdat ik een hekel heb aan school. Laten wij hem er snel doorheen rammen. One, Two, Three, Four!"
"Doe niet zo politiek-correct man" riepen dynamo d en 50tracks. "Wij vinden dit een prachtig nummer. Punk gaat ook over vergeving en de lichtheid der dingen.
"Alles goed en wel": riep Etta "Die vieze Phil Spector was een viezerik. Ik speel dit liedje onder protest, ook omdat ik een hekel heb aan school. Laten wij hem er snel doorheen rammen. One, Two, Three, Four!"
"Doe niet zo politiek-correct man" riepen dynamo d en 50tracks. "Wij vinden dit een prachtig nummer. Punk gaat ook over vergeving en de lichtheid der dingen.
1
geplaatst: 30 maart 2018, 21:40 uur
3. I wanna be sedated
Het wordt wat onrustig in de zaal. Hoewel het niet helemaal van de regels van De Rukbunker mag, worden er enthousiast pilletjes, jointjes en shotjes Stolichnaya uitgedeeld. Johnny Marr grijpt zijn kans en schreeuwt: "ik wil ook verdoofd worden. : One, Two, Three, Four!"
Het wordt wat onrustig in de zaal. Hoewel het niet helemaal van de regels van De Rukbunker mag, worden er enthousiast pilletjes, jointjes en shotjes Stolichnaya uitgedeeld. Johnny Marr grijpt zijn kans en schreeuwt: "ik wil ook verdoofd worden. : One, Two, Three, Four!"
0
geplaatst: 30 maart 2018, 21:50 uur
2. Sheena is a Punk rocker
"Jullie zijn het allerbeste publiek dat wij ooit gehad hebben": Etta sprak met een licht gebroken stem. "En jullie zijn ook mijn beste kameraden" glimlachte ze naar haar bandleden.
"Sheena and the Punk Rockers rocks da house! Mag ik nog eenmaal one, two, three, four?"
Sheena is a Punk rocker
Sheena is a Punk rocker now
Sheena is a Punk rocker, Sheena is a Punk rocker
Well, she's a Punk-Punk, a Punk rocker
Punk-Punk, a Punk rocker, Punk-Punk, a Punk rocker
Punk-Punk, a Punk rocker
"Jij bent onze Sheena, Etta," zoemt het in de zaal. Etta hoort het niet. Ze zingt uit volle borst. Haar punkrokje danst om haar heen.
https://i.pinimg.com/originals/66/0a/7e/660a7e4ed207050eafef66633f042251.jpg
"Jullie zijn het allerbeste publiek dat wij ooit gehad hebben": Etta sprak met een licht gebroken stem. "En jullie zijn ook mijn beste kameraden" glimlachte ze naar haar bandleden.
"Sheena and the Punk Rockers rocks da house! Mag ik nog eenmaal one, two, three, four?"
Sheena is a Punk rocker
Sheena is a Punk rocker, Sheena is a Punk rocker
Well, she's a Punk-Punk, a Punk rocker
Punk-Punk, a Punk rocker, Punk-Punk, a Punk rocker
Punk-Punk, a Punk rocker
"Jij bent onze Sheena, Etta," zoemt het in de zaal. Etta hoort het niet. Ze zingt uit volle borst. Haar punkrokje danst om haar heen.
https://i.pinimg.com/originals/66/0a/7e/660a7e4ed207050eafef66633f042251.jpg
1
geplaatst: 30 maart 2018, 21:56 uur
1. Blitzkrieg Bop
En nu met z'n allen! Wie telt er af? Opschieten, Weihnachten sind wie wieder zu Hause!
Het is onduidelijk wie niet Hey Ho, let's Go! schreeuwt. De band speelt z'n ballen uit de broek. Vooral laxus11, MarcodB , Rudi S en Superbitch halen het onderste uit de kast.
Wat stinkt het naar zweet in De Rukbunker. En wat is het warm. Wie zeurt er nu om een kachel?
Etta glimt.
En nu met z'n allen! Wie telt er af? Opschieten, Weihnachten sind wie wieder zu Hause!
Het is onduidelijk wie niet Hey Ho, let's Go! schreeuwt. De band speelt z'n ballen uit de broek. Vooral laxus11, MarcodB , Rudi S en Superbitch halen het onderste uit de kast.
Wat stinkt het naar zweet in De Rukbunker. En wat is het warm. Wie zeurt er nu om een kachel?
Etta glimt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.