Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
1
geplaatst: 25 februari 2017, 10:47 uur
12. Wild Horses
Punten: 26
Nom. 6
Hoogste Positie: 2
Net als deze trouwens, deze is ook meer dan top 10 waardig. Een van Jordan's beste songs. Ik wil zelf zover gaan als de beste R n B song ooit, en dat gemaakt en gezongen door een blanke . Heerlijke zoele sfeer en heel fijne ijle synthtonen.
Punten: 26
Nom. 6
Hoogste Positie: 2
Net als deze trouwens, deze is ook meer dan top 10 waardig. Een van Jordan's beste songs. Ik wil zelf zover gaan als de beste R n B song ooit, en dat gemaakt en gezongen door een blanke . Heerlijke zoele sfeer en heel fijne ijle synthtonen.
1
geplaatst: 25 februari 2017, 10:50 uur
11. Looking For Atlantis
Punten: 26
Nom. 8
Hoogste Positie: 5
Ik had deze zelf wel net in mijn top 10. Ik vind dit een perfecte albumopener. Heel fijne drive, geweldige tekst ook. Fijne woo hoo's. De manier van zingen van Paddy ook. Deze song geeft me altijd een kick en het is een mooie manier om het Jordan album mee te beginnen.
Punten: 26
Nom. 8
Hoogste Positie: 5
Ik had deze zelf wel net in mijn top 10. Ik vind dit een perfecte albumopener. Heel fijne drive, geweldige tekst ook. Fijne woo hoo's. De manier van zingen van Paddy ook. Deze song geeft me altijd een kick en het is een mooie manier om het Jordan album mee te beginnen.
1
geplaatst: 25 februari 2017, 10:56 uur
10. The Sound of Crying
Punten: 26
Nom. 7
Hoogste positie: 5
Een van hun beste singles staat terecht in de top 10. Wat een heerlijke gedragen sfeer hier, beginnend met die engelachtige geluiden. Mooie zang, mooie tekst, mooi hoe het maar doorgaat naar het einde toe steeds, aangespoord door die heerlijke bas. Super!
Punten: 26
Nom. 7
Hoogste positie: 5
Een van hun beste singles staat terecht in de top 10. Wat een heerlijke gedragen sfeer hier, beginnend met die engelachtige geluiden. Mooie zang, mooie tekst, mooi hoe het maar doorgaat naar het einde toe steeds, aangespoord door die heerlijke bas. Super!
1
geplaatst: 25 februari 2017, 10:58 uur
9. Mysterious
Punten: 30
Nom. 5
Hoogste Positie: 2
Wat mij betreft de mooiste song van Paddy's laatste album. En dat zegt wel wat met de kwaliteit die op dat album staat. Een mysterieuze maar vooral lieflijke sfeer. Prijselement? Die gelukzalige trompet, wat een hemelse klanken zeg. De trompet komt straks nog een keer
Punten: 30
Nom. 5
Hoogste Positie: 2
Wat mij betreft de mooiste song van Paddy's laatste album. En dat zegt wel wat met de kwaliteit die op dat album staat. Een mysterieuze maar vooral lieflijke sfeer. Prijselement? Die gelukzalige trompet, wat een hemelse klanken zeg. De trompet komt straks nog een keer
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:01 uur
8. The Best Jewel Thief in the World
Punten: 45
Nom. 10
Hoogste Positie: 2
Openingstrack van datzelfde album. Een perfecte popsong en single is dat zeg. Helemaal niks mis mee. Kan zomaar ook op 1 bij mij. Een heel leuk thema, mooie sirenes erbij voor het effect en muzikaal een heel fijne drive, grappige lyrics en het klinkt zo fris als een hoentje. Niet slecht voor een 56 jarige
Punten: 45
Nom. 10
Hoogste Positie: 2
Openingstrack van datzelfde album. Een perfecte popsong en single is dat zeg. Helemaal niks mis mee. Kan zomaar ook op 1 bij mij. Een heel leuk thema, mooie sirenes erbij voor het effect en muzikaal een heel fijne drive, grappige lyrics en het klinkt zo fris als een hoentje. Niet slecht voor een 56 jarige
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:04 uur
7. Billy
Punten: 53
Nom. 10
Hoogste Positie: 2
Trumpets come trumpets go it's amazing what gets left out in the snow . Uberzalige en vrolijke track en de hoogste van Crimson/Red Inspirerend ingezongen door Paddy. Mooie woordspelingen en heerlijk daar zijn de trompetten weer. Let your feelings show . Upliftender dan dit bestaan ze niet!
Punten: 53
Nom. 10
Hoogste Positie: 2
Trumpets come trumpets go it's amazing what gets left out in the snow . Uberzalige en vrolijke track en de hoogste van Crimson/Red Inspirerend ingezongen door Paddy. Mooie woordspelingen en heerlijk daar zijn de trompetten weer. Let your feelings show . Upliftender dan dit bestaan ze niet!
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:07 uur
6. Cars and Girls
Punten: 68
Nom. 11
Hoogste positie: Nr. 1 van wendyvortex en mijzelf.
Tja, voor mij de beste van ze, dit is gewoon popperfectie. Lyrics en muziek gaan voor mij hier perfect samen, zeker hoe het refrein gezongen wordt met deze lyrics. Dit verdient voor mij gewoon een Ivor Novello award. Fijne drive, perfecte single, doet jeugdig aan en mooi hoe Paddy die Prince uithaaltjes doet
Punten: 68
Nom. 11
Hoogste positie: Nr. 1 van wendyvortex en mijzelf.
Tja, voor mij de beste van ze, dit is gewoon popperfectie. Lyrics en muziek gaan voor mij hier perfect samen, zeker hoe het refrein gezongen wordt met deze lyrics. Dit verdient voor mij gewoon een Ivor Novello award. Fijne drive, perfecte single, doet jeugdig aan en mooi hoe Paddy die Prince uithaaltjes doet
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:12 uur
5. Goodbye Lucille #1
Punten: 72
Nom. 11
Hoogste positie: nr. 1 van TEQUILA SUNRISE
En dat betekent dat de top 5 id bestaat uit tracks van Steve, voor velen het beste Prefab album. En dan komt Johnny Johnny als eerste . Heel mooie track id, spannend, lieflijk toch ook wel, mooie tekst en het doet een beetje Springsteen achtig aan naar het eind. Mooie positie!
Punten: 72
Nom. 11
Hoogste positie: nr. 1 van TEQUILA SUNRISE
En dat betekent dat de top 5 id bestaat uit tracks van Steve, voor velen het beste Prefab album. En dan komt Johnny Johnny als eerste . Heel mooie track id, spannend, lieflijk toch ook wel, mooie tekst en het doet een beetje Springsteen achtig aan naar het eind. Mooie positie!
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:17 uur
4. Appetite
Punten: 83
Nom. 13
Hoogste positie: nr. 1 van andré Martial
Heerlijke track dit, net niet in mijn lijstje, waarom niet eigenlijk?
Fijne single, fijne drive ook weer. Heerlijk hoe die synths als Wendy klinken of andersom of allebei . Fijn gitaarwerk ook wel hier en verder een fijn dromerig sfeertje.
Punten: 83
Nom. 13
Hoogste positie: nr. 1 van andré Martial
Heerlijke track dit, net niet in mijn lijstje, waarom niet eigenlijk?
Fijne single, fijne drive ook weer. Heerlijk hoe die synths als Wendy klinken of andersom of allebei . Fijn gitaarwerk ook wel hier en verder een fijn dromerig sfeertje.
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:20 uur
3. Bonny
Punten: 84
Nom. 11
Hoogste positie: nr. 1 van dazzler dix
Tja en dan deze. Deze had ook bij mij op 1 gekund. Ik vind dit hun beste track van Steve en ook hun meest emotionele nummer. Een perfecte song dus ook. Heerlijk gitaarwerk, zeker in de refreinen mooi wiegend en een emotionele tekst er ook bij over spijt oa. Mooie zang van Paddy ook
Punten: 84
Nom. 11
Hoogste positie: nr. 1 van dazzler dix
Tja en dan deze. Deze had ook bij mij op 1 gekund. Ik vind dit hun beste track van Steve en ook hun meest emotionele nummer. Een perfecte song dus ook. Heerlijk gitaarwerk, zeker in de refreinen mooi wiegend en een emotionele tekst er ook bij over spijt oa. Mooie zang van Paddy ook
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:22 uur
Perfect die top 5 en het nodigt uit om enkele Prefab platen weer eens uit de kast te trekken.
En nogmaals, de volgorde van die top 5 maakt me eerlijk gezegd niet eens veel uit, bizar mooie songs.
Luigi alvast bedankt voor de samenstelling!
En nogmaals, de volgorde van die top 5 maakt me eerlijk gezegd niet eens veel uit, bizar mooie songs.
Luigi alvast bedankt voor de samenstelling!
3
geplaatst: 25 februari 2017, 11:23 uur
2. Faron Young
Punten: 92
Nom. 13
Hoogste positie: nr. 1 van blur8 50tracks
Killertrack en opener van Steve. Had m zelf ook kunnen hebben. Misschien (zeker in het begin) de meest a typische Prefab track, maar heerlijk die hollende paardendrive van het begin, een groezelig countrysfeertje, mooie wendingen, maar vooral een ijzersterke track, zeker om het album mee te openen.
Punten: 92
Nom. 13
Hoogste positie: nr. 1 van blur8 50tracks
Killertrack en opener van Steve. Had m zelf ook kunnen hebben. Misschien (zeker in het begin) de meest a typische Prefab track, maar heerlijk die hollende paardendrive van het begin, een groezelig countrysfeertje, mooie wendingen, maar vooral een ijzersterke track, zeker om het album mee te openen.
2
geplaatst: 25 februari 2017, 11:25 uur
Jammer dat niet hetzelfde gedacht werd over Desire As of Horsin' Around.
3
geplaatst: 25 februari 2017, 11:27 uur
1. When Love Breaks Down
Punten: 92
Nom. 13
Hoogste positie: nr. 1 van EttaJamesBrown johan de witt Choconas Manfield Simon77
De gedoodverfde winnaar? Ik dacht het wel! Alleen niet op basis van punten of nominaties, want precies gelijk met Faron. Dus op basis van nr. 1 posities. Tja, dit is toch misschien wel hun bekendste maar in ieder geval hun signature song. Een breekbare track met een mysterieuze sfeer ook. Lieflijk, lyrics over de liefde die teloorgaat. Echt een staple van de 80s ook, top
Punten: 92
Nom. 13
Hoogste positie: nr. 1 van EttaJamesBrown johan de witt Choconas Manfield Simon77
De gedoodverfde winnaar? Ik dacht het wel! Alleen niet op basis van punten of nominaties, want precies gelijk met Faron. Dus op basis van nr. 1 posities. Tja, dit is toch misschien wel hun bekendste maar in ieder geval hun signature song. Een breekbare track met een mysterieuze sfeer ook. Lieflijk, lyrics over de liefde die teloorgaat. Echt een staple van de 80s ook, top
2
geplaatst: 25 februari 2017, 11:28 uur
Ik bedank iedereen voor het meedoen met deze editie van de GH of Prefab Sprout en geef graag het stokje nu door aan laxus11 met Elton John.
Take it away!
Take it away!
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:31 uur
Prachtige top 10, geweldige band!
Mooie en gezwinde presentatie, Luigi!
Mooie en gezwinde presentatie, Luigi!
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:31 uur
Life's not complete... till your heart's missed a beat
In in dat geval is er altijd Prefab Sprout met het nodige, muzikale medicijn.
In in dat geval is er altijd Prefab Sprout met het nodige, muzikale medicijn.
2
geplaatst: 25 februari 2017, 11:40 uur
When Love Breaks Down (Acoustic Version) is een fraaie afsluiting van een fijne week PrefabSprout.
Ben het met de lijst ook wel eens. Enige smet in het ontbreken van Andromeda Heights.
Dank luigifort voor de perfecte sturing.
Ben het met de lijst ook wel eens. Enige smet in het ontbreken van Andromeda Heights.
Dank luigifort voor de perfecte sturing.
0
geplaatst: 25 februari 2017, 11:54 uur
Een van de grootste ter aarde mag zeker niet ontbreken in dit spelletje, hierbij presenteer ik u de GH versie van Elton John
http://assets.rollingstone.com/assets/images/list_item/elton-john-20101202/elton-john.jpg
Elton John Greatest Hits:
Bennie and the Jets
Blue Eyes
Candle In The Wind' 97
Can You Feel the Love Tonight
Circle of Life
Crocodile Rock
Daniel
Don't Go Breaking My Heart (feat. Kiki Dee)
Don't Let the Sun Go Down on Me
Funeral for a Friend / Love Lies Bleeding
I'm Still Standing
Nikita
Rocket Man (I Think It's Going to Be a Long Long Time)
Saturday Night's Alright for Fighting
Song for Guy
Someone Saved My Life Tonight
Sorry Seems to Be the Hardest Word
The Bitch Is Back
Tiny Dancer
Your Song
Nomineer nog 10 nummers die niet in deze startlijst staan.
Deadline: Maandag 20:00 uur.
http://assets.rollingstone.com/assets/images/list_item/elton-john-20101202/elton-john.jpg
Elton John Greatest Hits:
Bennie and the Jets
Blue Eyes
Candle In The Wind' 97
Can You Feel the Love Tonight
Circle of Life
Crocodile Rock
Daniel
Don't Go Breaking My Heart (feat. Kiki Dee)
Don't Let the Sun Go Down on Me
Funeral for a Friend / Love Lies Bleeding
I'm Still Standing
Nikita
Rocket Man (I Think It's Going to Be a Long Long Time)
Saturday Night's Alright for Fighting
Song for Guy
Someone Saved My Life Tonight
Sorry Seems to Be the Hardest Word
The Bitch Is Back
Tiny Dancer
Your Song
Nomineer nog 10 nummers die niet in deze startlijst staan.
Deadline: Maandag 20:00 uur.
1
geplaatst: 25 februari 2017, 12:11 uur
Thanks voor het Prefab Sprout-weekje, Luigi!
Meteen ook maar de topictitel veranderd wordt weer een weekje smullen hier!
Meteen ook maar de topictitel veranderd wordt weer een weekje smullen hier!
0
geplaatst: 25 februari 2017, 12:32 uur
And the House Fell Down
Border Song
Burn Down the Mission
Empty Sky
Idol
Levon
Passengers
Skyline Pigeon
Take Me to the Pilot
Victim of Love
Border Song
Burn Down the Mission
Empty Sky
Idol
Levon
Passengers
Skyline Pigeon
Take Me to the Pilot
Victim of Love
0
geplaatst: 25 februari 2017, 12:36 uur
Grey Seal
It’s Me That You Need
I've Seen That Movie Too
Jamaica Jerk-Off
Levon
Mona Lisas and Mad Hatters
Someday Out Of The Blue (samen met The Lion King-tracks zijn eerste nummer dat ik leerde kennen. Maakte itt de film wel veel indruk op mij als kind)
Take Me To The Pilot
The Ballad of Danny Bailey (1909-1934)
This Song Has No Title
It’s Me That You Need
I've Seen That Movie Too
Jamaica Jerk-Off
Levon
Mona Lisas and Mad Hatters
Someday Out Of The Blue (samen met The Lion King-tracks zijn eerste nummer dat ik leerde kennen. Maakte itt de film wel veel indruk op mij als kind)
Take Me To The Pilot
The Ballad of Danny Bailey (1909-1934)
This Song Has No Title
0
geplaatst: 25 februari 2017, 12:50 uur
Burn Down the Mission
Captain Fantastic and the Brown Dirt Cowboy
Curtains
Goodbye Yellow Brick Road
Hercules
Honky Cat
Madman Across the Water*
Mellow
Mona Lisas and Mad Hatters
We All Fall in Love Sometimes
* Met een lichte voorkeur voor de bonusversie van de Tumbleweed Connection
Captain Fantastic and the Brown Dirt Cowboy
Curtains
Goodbye Yellow Brick Road
Hercules
Honky Cat
Madman Across the Water*
Mellow
Mona Lisas and Mad Hatters
We All Fall in Love Sometimes
* Met een lichte voorkeur voor de bonusversie van de Tumbleweed Connection
0
geplaatst: 25 februari 2017, 13:03 uur
ArthurDZ schreef:
Grey Seal
It’s Me That You Need
I've Seen That Movie Too
Jamaica Jerk-Off
Levon
Mona Lisas and Mad Hatters
Someday Out Of The Blue (samen met The Lion King-tracks zijn eerste nummer dat ik leerde kennen. Maakte itt de film wel veel indruk op mij als kind)
Take Me To The Pilot
The Ballad of Danny Bailey (1909-1934)
This Song Has No Title
Grey Seal
It’s Me That You Need
I've Seen That Movie Too
Jamaica Jerk-Off
Levon
Mona Lisas and Mad Hatters
Someday Out Of The Blue (samen met The Lion King-tracks zijn eerste nummer dat ik leerde kennen. Maakte itt de film wel veel indruk op mij als kind)
Take Me To The Pilot
The Ballad of Danny Bailey (1909-1934)
This Song Has No Title
Take Me To The Pilot eruit, Goodbye Yellow Brick Road erin. Niet gemerkt dat ie niet in de startlijst stond.
0
johannesA
geplaatst: 25 februari 2017, 13:28 uur
Goodbye Yellow Brick Road
I Guess That's Why They Call It the Blues
Sacrifice
You Gotta Love Someone
Cry to Heaven
The One
Believe
Sad Songs (Say So Much)
Madman Across the Water
Levon
Wat een lijst topsongs, zeg.
I Guess That's Why They Call It the Blues
Sacrifice
You Gotta Love Someone
Cry to Heaven
The One
Believe
Sad Songs (Say So Much)
Madman Across the Water
Levon
Wat een lijst topsongs, zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.