Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
1
geplaatst: 5 augustus 2017, 11:26 uur
Wat een briljante muzikant is het toch, heel erg bedankt arcade monkeys!!
1
geplaatst: 5 augustus 2017, 11:42 uur
Inderdaad een fijne presentatie arcade monkeys, complimenten 

1
geplaatst: 5 augustus 2017, 17:54 uur
Had geen tijd om gisteren te stemmen helaas. Chicago zou mijn nummer 1 zijn, maar mooie presentatie inderdaad.
1
zaaf
geplaatst: 5 augustus 2017, 18:58 uur
Geert komt 1 minuut voor de deadline. Dat weet je toch?
1
geplaatst: 5 augustus 2017, 19:03 uur
Als ie er net zo lang over doet als met de avatar KO dan moet je nog even geduld hebben, daar is ie nu al een jaar plus 3 dagen mee bezig

Muziek >> Muziekgames >> De Mooiste Avatar Editie #3
0
geplaatst: 5 augustus 2017, 19:37 uur
(quote)
Heeft hij misschien jouw plaats op de boot ingenomen in Amsterdam
De boot naar Spanje?
0
geplaatst: 5 augustus 2017, 21:15 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2017, 21:16 uur
Dank iedereen voor het geduld en welkom bij de Greatest Hits-editie van je favoriete Londense indiepoptrio The xx!
https://images.genius.com/1f085cc6d3aac29f0278d3ecf00c1723.1000x1000x1.jpg
Hun debuutplaat in 2009 sloeg in als een bom en werd een enorm succes. Sindsdien zijn er nog 2 reguliere albums uitgebracht en heeft Jamie xx in de tussentijd ook een solo-uitstapje gemaakt. Hoog tijd om de grootste hits eens te gaan rangschikken.
Van elk album zijn 4 of 5 nummers geselecteerd; dit zijn de populairste tracks hier op MusicMeter. Van de samenwerking die Jamie xx met Gil Scott-Heron heeft gedaan is ook nog 1 nummer automatisch genomineerd. Komen we tot de volgende startlijst van 20 nummers:
A Violent Noise
Angels
Chained
Crystalised
Dangerous
Girl (Jamie xx)
Gosh (Jamie xx)
I'll Take Care of U (Gil Scott-Heron & Jamie xx)
Infinity
Intro
Islands
Loud Places (Jamie xx)
On Hold
Replica
Reunion
Say Something Loving
SeeSaw (Jamie xx)
Sleep Sound (Jamie xx)
Swept Away
VCR
Zou ArthurDZ of panjoe of trebremmit de titel van dit topic kunnen aanpassen in Greatest Hits of #3 (The xx/Jamie xx)?
Alvast bedankt.
https://images.genius.com/1f085cc6d3aac29f0278d3ecf00c1723.1000x1000x1.jpg
Hun debuutplaat in 2009 sloeg in als een bom en werd een enorm succes. Sindsdien zijn er nog 2 reguliere albums uitgebracht en heeft Jamie xx in de tussentijd ook een solo-uitstapje gemaakt. Hoog tijd om de grootste hits eens te gaan rangschikken.
Van elk album zijn 4 of 5 nummers geselecteerd; dit zijn de populairste tracks hier op MusicMeter. Van de samenwerking die Jamie xx met Gil Scott-Heron heeft gedaan is ook nog 1 nummer automatisch genomineerd. Komen we tot de volgende startlijst van 20 nummers:
A Violent Noise
Angels
Chained
Crystalised
Dangerous
Girl (Jamie xx)
Gosh (Jamie xx)
I'll Take Care of U (Gil Scott-Heron & Jamie xx)
Infinity
Intro
Islands
Loud Places (Jamie xx)
On Hold
Replica
Reunion
Say Something Loving
SeeSaw (Jamie xx)
Sleep Sound (Jamie xx)
Swept Away
VCR
Zou ArthurDZ of panjoe of trebremmit de titel van dit topic kunnen aanpassen in Greatest Hits of #3 (The xx/Jamie xx)?
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 5 augustus 2017, 21:20 uur
Aan jullie nu de taak om 5 tot 10 favorieten te nomineren die in bovenstaande lijst nog niet genoemd zijn.
Deadline: maandag 7 augustus 23:00
Deadline: maandag 7 augustus 23:00
1
geplaatst: 5 augustus 2017, 21:53 uur
Hebben jullie zin om mee te spelen?
1980Joost50tracksArnoArthurDZAstroStartBuzzLightyearchevy93Co JacksoDance LoverDave82De-noirDenDimiDer JanDwejkk_Edgar18El NinjoHanszelJan uit BerlijnJohnny MarrMatthijs72MjumanOsiris ApisPinsniderRudi SSambassadriceSander14Scorpion_21SfeermakerSilent_shoutSparksStefan1979SunderlandSébastienYTitmeisterVerweggistanVladTheImpalerWhyNotSmileaERodynamICarcade monkeysblur8coldwarkidsderic ravendumb_helicoptererwinzfatimahermanhoi123inquestosmjk87oceanvoltastardust_bewest
1980Joost50tracksArnoArthurDZAstroStartBuzzLightyearchevy93Co JacksoDance LoverDave82De-noirDenDimiDer JanDwejkk_Edgar18El NinjoHanszelJan uit BerlijnJohnny MarrMatthijs72MjumanOsiris ApisPinsniderRudi SSambassadriceSander14Scorpion_21SfeermakerSilent_shoutSparksStefan1979SunderlandSébastienYTitmeisterVerweggistanVladTheImpalerWhyNotSmileaERodynamICarcade monkeysblur8coldwarkidsderic ravendumb_helicoptererwinzfatimahermanhoi123inquestosmjk87oceanvoltastardust_bewest
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 01:07 uur
I Dare You
I Know There's Gonna Be (Good Times)
(mijn nummer 1!!)
Fantasy
Heart Skipped a Beat
Shelter
I Know There's Gonna Be (Good Times)
(mijn nummer 1!!)Fantasy
Heart Skipped a Beat
Shelter
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 01:23 uur
Zijn remixes toegestaan, en zo ja, ook beide kanten op? Jamie xx heeft wel een aantal vrij toffe gemaakt in elk geval. En de Four Tet-mix van A Violent Noise vind ik dan bijvoorbeeld weer beter dan de gewone versie.
1
geplaatst: 6 augustus 2017, 08:38 uur
In trainingskamp geweest en alle 4 de albums afgelopen week een paar keer beluisterd.
Dit is nu mijn voorkeur, waarbij opgemerkt dat ik op dit moment "I see you" nu echt fantastisch vind.
1. I see you (4.5 /5)
2. In Colour (4.5 /5)
3. XX (4,/5)
4.Coexist (4/5)
Mijn nominaties (waar nog heel wat moois is moeten sneuvelen):
Heart skipped a beat
Hold tight
I dare you
I know there's gonna be (good times)
Missing
Obvs
Performance
Say something loving
Shelter
Try
Dit is nu mijn voorkeur, waarbij opgemerkt dat ik op dit moment "I see you" nu echt fantastisch vind.
1. I see you (4.5 /5)
2. In Colour (4.5 /5)
3. XX (4,/5)
4.Coexist (4/5)
Mijn nominaties (waar nog heel wat moois is moeten sneuvelen):
Heart skipped a beat
Hold tight
I dare you
I know there's gonna be (good times)
Missing
Obvs
Performance
Say something loving
Shelter
Try
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 09:06 uur
123poetertjes schreef:
Zijn remixes toegestaan, en zo ja, ook beide kanten op? Jamie xx heeft wel een aantal vrij toffe gemaakt in elk geval. En de Four Tet-mix van A Violent Noise vind ik dan bijvoorbeeld weer beter dan de gewone versie.
Remixes die Jamie xx van nummers van andere artiesten heeft gemaakt kun je nomineren. Remixes die anderen gemaakt hebben van The xx/Jamie xx nummers echter niet.
1
geplaatst: 6 augustus 2017, 09:09 uur
Dat nummer schijnt vrienden en vijanden te hebben, ik hoor bij de vrienden

0
geplaatst: 6 augustus 2017, 09:40 uur
Basic Space
Fantasy
Fiction
Heart Skipped a Beat
I Know There's Gonna Be (Good Times) (Jamie XX)
Night Time
NY Is Killing Me (Gil Scott-Heron & Jamie XX)
Obvs (Jamie XX)
Shelter
Stranger in a Room (Jamie XX)
Fantasy
Fiction
Heart Skipped a Beat
I Know There's Gonna Be (Good Times) (Jamie XX)
Night Time
NY Is Killing Me (Gil Scott-Heron & Jamie XX)
Obvs (Jamie XX)
Shelter
Stranger in a Room (Jamie XX)
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 11:58 uur
1
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:00 uur
Ik doe net even of ik geen wifi heb Rudi S.... 
Nee, ik reageer mogelijk wel op berichten, maar lijstjes opstellen even niet (2008 al verzonden!).
edit: sh*t, nu weet je dat ik een hitman van de Camorra ben....

Nee, ik reageer mogelijk wel op berichten, maar lijstjes opstellen even niet (2008 al verzonden!).
edit: sh*t, nu weet je dat ik een hitman van de Camorra ben....

0
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:09 uur
Gretz schreef:
Remixes die Jamie xx van nummers van andere artiesten heeft gemaakt kun je nomineren. Remixes die anderen gemaakt hebben van The xx/Jamie xx nummers echter niet.
(quote)
Hmm, misschien had dit meteen duidelijk moeten worden gemaakt? Of wellicht willen mensen nog hun lijstje aanpassen? Four Tet - Lion (Jamie XX Remix) bv. is wel echt een juweel bv.
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:12 uur
Bij moeilijke spelregels begin ik altijd vanaf ronde 2 of 3; dan is de moeilijkheid al uitgewerkt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.