Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2016
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2017, 00:33 uur
33. Sälen - Copper Kiss spotify:track:4nFUpQNBbUIKFrEMqj3LHB
34. Noname - Yesterday spotify:track:3YelntUJuFb94u4VDS4EPc
34. Noname - Yesterday spotify:track:3YelntUJuFb94u4VDS4EPc
0
geplaatst: 25 januari 2017, 07:47 uur
0
geplaatst: 25 januari 2017, 08:01 uur
Ploppesteksel schreef:
31. Oliver Coates - Innocent Love spotify:track:6BE1ayeoIJQHPPqJN79AvU
32. D.R.A.M. feat. Lil Yachty - Broccoli spotify:track:7yyRTcZmCiyzzJlNzGC9Ol
Bij die nominaties voor de laatste maand besef je elke keer weer (1) hoeveel je hebt gemist en (2) hoeveel je nog zou willen nomineren. Dat er geen enkele van de nieuwe Stott heeft meegedaan is best beschamend. Selfish, iemand? De laatste tijd beviel Babyfather's Meditation me ook ontzettend, al zei m'n gut feeling dat ik tegen beter weten in voor die verschrikkelijke groente moest gaan met dat onweerstaanbare pianoriedeltje en die meedogenloze bass. EDIT: Zonet ook Caroline van Aminé tegengekomen, nog een catchy hiphophitje dat nog niet heeft meegedaan.
EDIT: Ik dacht dat ik het dit jaar ontzettend slecht had gedaan, maar met KiNK en Flatbush Zombies heb ik toch twee keer een nominatie in de top 10 gekregen. (Af en toe) goed gestemd, jongens!
31. Oliver Coates - Innocent Love spotify:track:6BE1ayeoIJQHPPqJN79AvU
32. D.R.A.M. feat. Lil Yachty - Broccoli spotify:track:7yyRTcZmCiyzzJlNzGC9Ol
Bij die nominaties voor de laatste maand besef je elke keer weer (1) hoeveel je hebt gemist en (2) hoeveel je nog zou willen nomineren. Dat er geen enkele van de nieuwe Stott heeft meegedaan is best beschamend. Selfish, iemand? De laatste tijd beviel Babyfather's Meditation me ook ontzettend, al zei m'n gut feeling dat ik tegen beter weten in voor die verschrikkelijke groente moest gaan met dat onweerstaanbare pianoriedeltje en die meedogenloze bass. EDIT: Zonet ook Caroline van Aminé tegengekomen, nog een catchy hiphophitje dat nog niet heeft meegedaan.
EDIT: Ik dacht dat ik het dit jaar ontzettend slecht had gedaan, maar met KiNK en Flatbush Zombies heb ik toch twee keer een nominatie in de top 10 gekregen. (Af en toe) goed gestemd, jongens!
Jammer dat je niet voor het m.i. veel toffere Cash Machine van D.R.A.M. bent gegaan. Of voor Babyfather!
Edit: hier ook twee keer de top 10 (Bruce en Jambinai) en nog één keer indirect (een nominatie in het Maak Kennis-topic: U.S. Girls)
0
geplaatst: 25 januari 2017, 10:07 uur
39. Sam Patch - St. Sebastian spotify:track:3xosRvwhxNXUdP2JmnzT97
40. Tim Darcy - Tall Glass of Water spotify:track:4f2Kn7B08w9xFSlBsaTPBV
40. Tim Darcy - Tall Glass of Water spotify:track:4f2Kn7B08w9xFSlBsaTPBV
0
geplaatst: 25 januari 2017, 10:45 uur
Arrie schreef:
Jammer dat je niet voor het m.i. veel toffere Cash Machine van D.R.A.M. bent gegaan. Of voor Babyfather!
Edit: hier ook twee keer de top 10 (Bruce en Jambinai) en nog één keer indirect (een nominatie in het Maak Kennis-topic: U.S. Girls)
Als er nog stemmen opgaan voor Babyfather of Andy Stott wil ik wel een wijziging doorvoeren, maar Cash Machine gaat heus geen voorrang krijgen op Broccoli. "I'm beyoooooooooooooond." (quote)

Oh, dat telt ook! Dan heb ik met Exhale van Amelie Lens ook min of meer gescoord (#15). Griezelig hoe populair zij nu ineens is in België. Zelfs mijn broer (die écht helemaal niets te schaffen heeft met techno) kent haar.
0
geplaatst: 25 januari 2017, 11:32 uur
41. The Comet Is Coming - Space Carnival spotify:track:4rRYoUs0xYIrqoclOO7kUF
42. Shabaka And The Ancestors - Joyous spotify:track:1LdwTFNPE3HjVvPo3xaZ3p
42. Shabaka And The Ancestors - Joyous spotify:track:1LdwTFNPE3HjVvPo3xaZ3p
0
geplaatst: 25 januari 2017, 12:19 uur
Ploppesteksel schreef:
(quote)
Als er nog stemmen opgaan voor Babyfather of Andy Stott wil ik wel een wijziging doorvoeren, maar Cash Machine gaat heus geen voorrang krijgen op Broccoli. "I'm beyoooooooooooooond."
Ik vrees dat ik de enige medestander ben voor Babyfather (en vermoedelijk ook voor Stott, maar dat nummer ken ik niet).
0
geplaatst: 25 januari 2017, 13:14 uur
Opvallend inderdaad dat Andy Stott nog niet heeft meegedaan. Ga het album vanavond wel even opnieuw luisteren. Bij de eerste luisterbeurt eerder dit jaar was ik minder enthousiast dan bij zijn vorige albums.
0
geplaatst: 25 januari 2017, 13:39 uur
45. Kate Tempest - Don't Fall In spotify:track:6GeeKig0v6h1n2G171lwzI
46. Las Aves - Die In Shanghai spotify:track:6fLCwu8qamknMIXjrtKaup
46. Las Aves - Die In Shanghai spotify:track:6fLCwu8qamknMIXjrtKaup
0
geplaatst: 25 januari 2017, 18:00 uur
47. Hamilton Leithauser + Rostam - A 1000 Times spotify:track:7lGCq7kGHwOB2s47GaPKwl
48. Andy Stott - New Romantic
Doe ik Andy er wel bij, goeie suggestie!
48. Andy Stott - New Romantic
Doe ik Andy er wel bij, goeie suggestie!
0
geplaatst: 26 januari 2017, 20:12 uur
Om het een beetje te laten vooruitgaan, stel ik voor dat vanaf morgenochtend 8u iedereen nog een 3 nummer mag nomineren totdat we aan 64 zitten.
0
geplaatst: 26 januari 2017, 20:26 uur
51. The Slow Show - Strangers Now spotify:track:10Xuk7Hzazh9KoCDLQyQ5g
52. Sundara Karma - Olympia spotify:track:3jmrSWrgqMFq7N7ek56iDb
52. Sundara Karma - Olympia spotify:track:3jmrSWrgqMFq7N7ek56iDb
0
geplaatst: 26 januari 2017, 20:59 uur
Laat ik ook maar weer eens gaan nomineren, hoewel mijn nominaties altijd kansloos zijn. 
53. Vitalic - Waiting For The Stars
54. Bonobo - Kerala
Hoewel de albums uit 2017 zijn, zijn bovengenoemde tracks in 2016 als singel uitgebracht.

53. Vitalic - Waiting For The Stars
54. Bonobo - Kerala
Hoewel de albums uit 2017 zijn, zijn bovengenoemde tracks in 2016 als singel uitgebracht.
0
geplaatst: 26 januari 2017, 21:06 uur
Deze twee stonden al een tijdje op mijn nominatielijstje, maar ik kon niet kiezen en hoopte dat iemand anders één van de twee voor me zou kiezen. Niet gebeurd, dus #yolo:
55. Rafts on Rafts & De Kift - Last Day on de Zon spotify:track:3mzsanLDzazh9tt1aTITFh
56. Rafts on Rafts & De Kift - Sleep Little Links 2 3 4 spotify:track:1RMopboqr6GaRgN2vCda5z
Kan iemand trouwens een niet-Spotifylink vinden voor Sleep Little Links 2 3 4?
Beste én meest verrassende combo van 2016
Heel erg jammer dat ik ze niet live heb kunnen zien. Aanstaande zaterdag het laatste optreden. Toevallig één van de weinige dagen die me wel uitkomt, maar dan zal ik helemaal naar het andere uiterste van het land moeten reizen. En een overnachting in Middelburg moeten regelen...
55. Rafts on Rafts & De Kift - Last Day on de Zon spotify:track:3mzsanLDzazh9tt1aTITFh
56. Rafts on Rafts & De Kift - Sleep Little Links 2 3 4 spotify:track:1RMopboqr6GaRgN2vCda5z
Kan iemand trouwens een niet-Spotifylink vinden voor Sleep Little Links 2 3 4?
Beste én meest verrassende combo van 2016
Heel erg jammer dat ik ze niet live heb kunnen zien. Aanstaande zaterdag het laatste optreden. Toevallig één van de weinige dagen die me wel uitkomt, maar dan zal ik helemaal naar het andere uiterste van het land moeten reizen. En een overnachting in Middelburg moeten regelen...
0
geplaatst: 26 januari 2017, 22:03 uur
Je hebt je probleem al eerder in je bericht opgelost, Teun:
---
Gretz, vul jij je nominaties nog in?
Teunnis schreef:
Teunnis schreef:
#yolo
#yolo
---
Gretz, vul jij je nominaties nog in?
0
geplaatst: 27 januari 2017, 09:05 uur
dumb_helicopter schreef:
Om het een beetje te laten vooruitgaan, stel ik voor dat vanaf morgenochtend 8u iedereen nog een 3 nummer mag nomineren totdat we aan 64 zitten.
Jullie mogen extra nomineren. Als het vol zit komen de twee plekjes van Gretz vrij.
0
geplaatst: 27 januari 2017, 10:06 uur
63. Be Charlotte - One Drop spotify:track:46gYCEfrFISGqjVIDkPoqQ
1
geplaatst: 27 januari 2017, 10:07 uur
64. A Tribe Called Quest feat. Kendrick Lamar - Conrad Tokyo spotify:track:3MDcFMG1AYBPcRpYOdwDYl
* denotes required fields.