Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2016, 16:14 uur
Edgar18 schreef:
3-1 beide ruk, dit soort muziek is echt niet mijn ding.
3-1 beide ruk, dit soort muziek is echt niet mijn ding.
Vandaar dat Day 'n Nite in deze KO terecht is gekomen, ik verbaasde me er al over. Ik vind het juist een tof nummer namelijk.
0
geplaatst: 3 juni 2016, 16:15 uur
Arrie schreef:
Vandaar dat Day 'n Nite in deze KO terecht is gekomen, ik verbaasde me er al over. Ik vind het juist een tof nummer namelijk.
Neuh, zoals in de intro al gemeld, ik heb getracht mijn persoonlijke voorkeuren volledig buiten beschouwing te laten. Het nummer is erin terecht gekomen omdat ik denk dat veel mensen het zwaar ruk vinden. Maar in de startlijst staan ook best wat nummers die ik zelf wel heel leuk vind.Vandaar dat Day 'n Nite in deze KO terecht is gekomen, ik verbaasde me er al over. Ik vind het juist een tof nummer namelijk.
0
geplaatst: 3 juni 2016, 16:16 uur
40. Baha Men - Who Let The Dogs Out vs. Nickelback - How You Remind Me
0-0 hier denk ik even over na..
0-0 hier denk ik even over na..
0
geplaatst: 3 juni 2016, 16:18 uur
0-1
Geslaagde poging tot een pretentieloos feestnummer vs. mislukte poging tot een serieus nummer. Makkelijke keuze dus.
Geslaagde poging tot een pretentieloos feestnummer vs. mislukte poging tot een serieus nummer. Makkelijke keuze dus.
0
geplaatst: 3 juni 2016, 16:18 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Neuh, zoals in de intro al gemeld, ik heb getracht mijn persoonlijke voorkeuren volledig buiten beschouwing te laten. Het nummer is erin terecht gekomen omdat ik denk dat veel mensen het zwaar ruk vinden. Hmm, dat zal toch wel meevallen bij Day 'n Nite? Nouja, maakt ook niet uit, ligt er gelukkig alweer terecht uit.
Crookers maakt tegenwoordig trouwens veel toffere dingen, maar dat terzijde. 
0
geplaatst: 3 juni 2016, 17:11 uur
2-2
Oke, Hello is een van Adele's mindere hits, maar tegen Joling...
Slaat het echt alles wat mij betreft dat daar tegen gestemd wordt
Oke, Hello is een van Adele's mindere hits, maar tegen Joling...
Slaat het echt alles wat mij betreft dat daar tegen gestemd wordt
0
geplaatst: 3 juni 2016, 17:19 uur
3-3 ook hier is Grafs commentaar bij de battle hierboven best op van toepassing. Al zou ik Joling niet meteen geslaagd willen noemen.
0
geplaatst: 3 juni 2016, 17:30 uur
42. Lifehouse - Halfway Gone vs. Benny Benassi presents 'The Biz' - Satisfaction
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 juni 2016, 17:34 uur
1-1
Ik snap ook niet echt wat er zo slecht zou zijn aan Satisfaction.
Ik snap ook niet echt wat er zo slecht zou zijn aan Satisfaction.
0
geplaatst: 3 juni 2016, 17:41 uur
Geef mij maar de Satisfaction van Rolling Stones, dat onding van Benny Benassi presents 'The Biz' kan ik nauwelijks muziek noemen (één keer beluisteren volstaat).
* denotes required fields.