MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:
4-1 verschrikkelijk nummer

6-1

Edgar18 schreef:
3-1 beide ruk, dit soort muziek is echt niet mijn ding.

Vandaar dat Day 'n Nite in deze KO terecht is gekomen, ik verbaasde me er al over. Ik vind het juist een tof nummer namelijk.

Arrie schreef:
Vandaar dat Day 'n Nite in deze KO terecht is gekomen, ik verbaasde me er al over. Ik vind het juist een tof nummer namelijk.
Neuh, zoals in de intro al gemeld, ik heb getracht mijn persoonlijke voorkeuren volledig buiten beschouwing te laten. Het nummer is erin terecht gekomen omdat ik denk dat veel mensen het zwaar ruk vinden. Maar in de startlijst staan ook best wat nummers die ik zelf wel heel leuk vind.

40. Baha Men - Who Let The Dogs Out vs. Nickelback - How You Remind Me

0-0 hier denk ik even over na..

0-1

Geslaagde poging tot een pretentieloos feestnummer vs. mislukte poging tot een serieus nummer. Makkelijke keuze dus.

Edgar18 schreef:
(quote)
Neuh, zoals in de intro al gemeld, ik heb getracht mijn persoonlijke voorkeuren volledig buiten beschouwing te laten. Het nummer is erin terecht gekomen omdat ik denk dat veel mensen het zwaar ruk vinden.

Hmm, dat zal toch wel meevallen bij Day 'n Nite? Nouja, maakt ook niet uit, ligt er gelukkig alweer terecht uit. Crookers maakt tegenwoordig trouwens veel toffere dingen, maar dat terzijde.

0-2

Ik ben eruit.. 2-2

2-3

2-5 wat graf zegt.

41. Gerard Joling - Maak me gek vs. Adele - Hello

0-1

0-2 Maak Me Gek is best okay

2-2

Oke, Hello is een van Adele's mindere hits, maar tegen Joling...

Slaat het echt alles wat mij betreft dat daar tegen gestemd wordt

3-3 ook hier is Grafs commentaar bij de battle hierboven best op van toepassing. Al zou ik Joling niet meteen geslaagd willen noemen.

Als ik het nu een geslaagde poging vond, was ik er in meegegaan

5-3

42. Lifehouse - Halfway Gone vs. Benny Benassi presents 'The Biz' - Satisfaction

0-1

1-1

Ik snap ook niet echt wat er zo slecht zou zijn aan Satisfaction.

Geef mij maar de Satisfaction van Rolling Stones, dat onding van Benny Benassi presents 'The Biz' kan ik nauwelijks muziek noemen (één keer beluisteren volstaat).

Amen

1-2

2-2

Satisfaction is

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.