MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:

4-2

6-2

43. Taio Cruz feat. Flo Rida - Hangover vs. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

1-0

1-1

LucM schreef:
Geef mij maar de Satisfaction van Rolling Stones, dat onding van Benny Benassi presents 'The Biz' kan ik nauwelijks muziek noemen (één keer beluisteren volstaat).

Nauwelijks nog muziek te noemen, dat zeiden de ouderen in de jaren '60 ook over The Rolling Stones.

1-6

44. Omi - Cheerleader (Felix Jaehn Remix) vs. Aqua - Barbie Girl

1-0

Maak Me Gek verloren van Hello? Lijkt me zeker niet verkeerd om een beetje naar de context kijken van beide nummers (met welke bedoeling is het uitgebracht) en dat ook mee te laten wegen in je oordeel.

Arrie schreef:
(quote)

Nauwelijks nog muziek te noemen, dat zeiden de ouderen in de jaren '60 ook over The Rolling Stones.

Inmiddels zijn The Rolling Stones en hun hit Satisfaction legendarisch geworden. Ken ik niet zeggen van Benny Benassi (nooit van gehoord en begrijpelijk).

Gretz schreef:
Maak Me Gek verloren van Hello?

Niet meer dan logisch.

4-1

4-2

Huh?! We stemmen op het slechtste nummer he? Cheerleader vind ik zelfs gewoon een leuk nummer.

Hier ben ik het eens met Arrie.

LucM schreef:
(quote)

Inmiddels zijn The Rolling Stones en hun hit Satisfaction legendarisch geworden. Ken ik niet zeggen van Benny Benassi (nooit van gehoord en begrijpelijk).

Je mist m'n punt. Overigens is de clip van Benassi's Satisfaction ook wel legendarisch geworden.

Satisfaction van Benny Benassi is trouwens gewoon een harstikke bekend nummer.

Mensen kunnen Hello en Cheerleader ook oprecht heel slecht vinden. En snap best dat mensen de verwachtingen die ze bij een artiest hebben laten meespelen. Als een wereldster als Adele in mijn ogen zo'n beroerde comebacksingle uitbrengt dan snap ik maar al te goed dat ze harder de wind van voren krijgt.

4-5. Met Hello vind ik weinig mis, raar dat die überhaupt meedeed hier.

Cheerleader vind ik niet perse slecht alleen te vaak gehoord, Barbie Girl is ook niet veel beter maar wel grappig.

Ik moet zeggen dat ik Aqua juist hartstikke leuk vind met een enorme dosus jeugdsentiment. Maar Barbie Girl heb ik nooit wat aangevonden, ook niet als jochie van een jaar of tien die groot Aqua-fan was. Maar ik kan me voorstellen dat men minder snel stemt op tongue in cheek-nummers.

En Hello doet natuurlijk volkomen terecht mee.

4-6

45. Lorna - Papi Chulo... Te Traigo El Mmm vs. James Blunt - You're Beautiful

0-1

0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.