Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2016, 19:09 uur
@Arrie Blijft wel een feit dat je m'n opmerking verkeerd interpreteerde. Ik drukte me hyperbolisch uit om daarmee m'n emotie nog wat duidelijker aan te geven: ik vind de Triggerfinger-cover héel slecht en hoopte dat ie ver kwam. Vervolgens nam je de betekenis van een enkel woord veel te letterlijk imo.
Mensen plaatsen in MuMe-spellen wel vaker een kort zinnetje bij hun stem, zelden met de bedoeling om een non-discussie op gang te brengen.
Wat jij misschien zinnig vind kan de ander irritant vinden. Ik vind het niet leuk om voortdurend corrigerend te worden, terwijl ik echt niet allemaal onzin loop te roepen. Wanneer er enige misinterpretatie is en ik dan vervolgens uitleg hoe ik het precies bedoel wil ik me vervolgens steeds weer moeten verdedigen.
Zou fijn zijn als we het hierbij kunnen laten.
Mensen plaatsen in MuMe-spellen wel vaker een kort zinnetje bij hun stem, zelden met de bedoeling om een non-discussie op gang te brengen.
Wat jij misschien zinnig vind kan de ander irritant vinden. Ik vind het niet leuk om voortdurend corrigerend te worden, terwijl ik echt niet allemaal onzin loop te roepen. Wanneer er enige misinterpretatie is en ik dan vervolgens uitleg hoe ik het precies bedoel wil ik me vervolgens steeds weer moeten verdedigen.
Zou fijn zijn als we het hierbij kunnen laten.
0
geplaatst: 7 juni 2016, 19:20 uur
Zeg dan ook meteen dat je het hyperbolisch bedoelde, en het niet echt jatten vindt, dan hadden we die discussie nooit gehad.
Wel de discussie over het makkelijk cashen, waar ik het alsnog niet mee eens ben, en wat ik nog best een interessant discussiepunt vind, maar ik heb verder ook geen zin om te discussieren meer hoor. Dus ja, we laten het erbij.
En hé, laten we eerlijk zijn: als jij het niet eens bent met iemand (ik noem een Kronos), duik je ook maar al te snel in je toetsenbord. Dus ik weet niet of je dit mij zo makkelijk kunt verwijten...
(dit is ook geen verwijt naar jou, eerder een observatie)
En nu weer stemmen:
2-4
Wel de discussie over het makkelijk cashen, waar ik het alsnog niet mee eens ben, en wat ik nog best een interessant discussiepunt vind, maar ik heb verder ook geen zin om te discussieren meer hoor. Dus ja, we laten het erbij.En hé, laten we eerlijk zijn: als jij het niet eens bent met iemand (ik noem een Kronos), duik je ook maar al te snel in je toetsenbord. Dus ik weet niet of je dit mij zo makkelijk kunt verwijten...
(dit is ook geen verwijt naar jou, eerder een observatie)En nu weer stemmen:
2-4
0
geplaatst: 7 juni 2016, 19:32 uur
Arrie schreef:
En hé, laten we eerlijk zijn: als jij het niet eens bent met iemand (ik noem een Kronos), duik je ook maar al te snel in je toetsenbord. Dus ik weet niet of je dit mij zo makkelijk kunt verwijten...
(dit is ook geen verwijt naar jou, eerder een observatie)
(dit is ook geen verwijt naar jou, eerder een observatie) Klopt, dat was op een albumpagina. Een sectie van de site die veel meer bedoeld is voor discussie dan de knock-out topics. Gelukkig hadden we daar voor de verandering wel eens dezelfde standpunten.

Mocht je het inhoudelijk oneens zijn met iets wat ik hier roep dan kun je me de volgende keer misschien beter even een pm/appje sturen.
0
geplaatst: 7 juni 2016, 20:20 uur
Edgar18 schreef:
4-4 uiteraard! No Mercy kan ik stiekem best goed hebben.
4-4 uiteraard! No Mercy kan ik stiekem best goed hebben.
Ik begon me al af te vragen of ik de enige was.
0
geplaatst: 7 juni 2016, 20:21 uur
Arrie schreef:
Maar voor mij heeft dit niet te maken met een 'aanval', 'iemand willen pakken', of 'zout op slakken leggen', en is het ook echt geen flauwekulverhaal.
Oké! Als het voor jou - om wat voor gegronde reden ook - een punt van belang is dan is dat natuurlijk je goed recht. Waar het in deze echter om gaat is dat er ook een andere partij (in dit geval Geert) is die het 'gedram' niet leuk lijkt te vinden. Probeer je dan te verplaatsen in de ander en 'let it go' (of is die inmiddels uitgeschakeld?). Maar voor mij heeft dit niet te maken met een 'aanval', 'iemand willen pakken', of 'zout op slakken leggen', en is het ook echt geen flauwekulverhaal.
Met een goede discussie is niets mis. Sterker nog, ik hou er zelf ook wel van. In dit geval ging het echter (voor mij in ieder geval) nergens over en kwam het erg over als zeuren om het zeuren. Jij ziet dat anders (wel zinnig) en daar is ook niets mis mee.
Gelukkig lijken Geert en jij er weer redelijk uit te zijn nu. Mocht je nog zin hebben om inhoudelijk te discussiëren, ik vind het ook 'makkelijk cashen' van Triggerfinger
.
0
geplaatst: 7 juni 2016, 20:22 uur
Als er iemand hier niet mag klagen over andermans gedram is het wel mijn grote vriend Geert 

0
geplaatst: 7 juni 2016, 20:50 uur
GrafGantz schreef:
Als er iemand hier niet mag klagen over andermans gedram is het wel mijn grote vriend Geert
Nou ja, als er meerdere mensen zeggen dat er een non-discussie bezig is in een speltopic dan kan die het beste gewoon direct stoppen (toch?).
Verder moet ik inderdaad niet miepen dat ik respons krijg op m'n uitgesproken meningen, maar het is vaak op het forum wel wenselijker als een discussie tussen twee personen bij enkele posts blijft. Voor andere, langere discussies hebben we de speciale discussietopics of de pm functie. Ik maak daar zelf graag gebruik van.
0
geplaatst: 7 juni 2016, 21:03 uur
17. Nickelback - How You Remind Me vs. Lifehouse - Halfway Gone
0-1 omdat bashen op Nickelback zo makkelijk is.
0-1 omdat bashen op Nickelback zo makkelijk is.
0
geplaatst: 7 juni 2016, 21:07 uur
2-1 en gewoon overduidelijk de slechtste van de 2. Bovendien is Lifehouse jeugdsentiment voor mij.
* denotes required fields.