MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:
5-2

7-3

12. Pitbull - I Know You Want Me vs. Kenny B - Parijs

1-0

5-1

7-3

13. Iris Gruttmann presents Schnappi - Das Kleine Krokodil vs. Nielson & Miss Montreal - Hoe

0-4

0-5

Hoe hoe
Hebben wij het talent van een dove koe koe

0-6 whitewash, had niet anders gedacht.

0-7

14. Romeo - Coming Home vs. Mika - Lollipop

1-0

2-0

3-0

Edgar18 schreef:
(quote)
Arrie, wat is dit in hemelsnaam voor een flauwekul verhaal? Zoals ik vanochtend al een keer zei, wat een non-discussie!

Het valt me op dat er de laatste tijd op Musicmeter steeds vaker zout op allerhande slakken gelegd wordt. Ik zie jou dat regelmatig doen, al ben je hier zeker niet de enige in. Wat is de meerwaarde van een dergelijke aanval zoals jij die op Geert doet? Iemand willen pakken omdat hij toevallig een woord in een context gebruikt die jou niet helemaal aanstaat? Als Geert of wie dan ook dit jatten wil noemen dan is dat toch prima? En als jij het liever lenen, coveren of pikken noemt dan is dat ook helemaal best. Volgens mij is zijn punt (Triggerfinger lift mee op het succes van...) duidelijk en is het niet nodig door te drammen over het in jouw ogen verkeerd gebruik van een woord.

Laten we een beetje leuk blijven tegen elkaar, is voor iedereen

Ik kan wel een poging doen om je dit uit te leggen, maar ik denk dat ik het maar beter kan laten zitten en deze vragen onbeantwoord moet laten. Maar voor mij heeft dit niet te maken met een 'aanval', 'iemand willen pakken', of 'zout op slakken leggen', en is het ook echt geen flauwekulverhaal. Natuurlijk doet zijn woordkeuze er in deze wel toe.

Ik denk dat we veel dingen gewoon heel anders zien en het daarom voor jou nog weleens lijkt op het martelen van slakken, terwijl het voor mij juist heel zinnig is.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.