MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:
3-3

7-4

Met de uitschakeling van Dat Ik Je Mis doen de beste 3 nummers niet meer mee, mooi zo.

24. Marco Borsato - Rood vs. Crazy Frog - Axel F

1-0 walkovertje voor Marco normaliter?

1-1 Nope Crazy Frog vind ik vele malen slechter

Toch gaat een van Nederlands populairste zangers gewoon winnen van een kikker. Net als dat de samenwerkingen tussen de twee lievelingetjes van Giel Beelen het al won van een krokodil.

Als je de vocalen bij Axel F wegdenkt is trouwens lang niet zo slecht hoor. Snap nog wel dat dit scoorde, in tegenstelling tot het walgelijke Rood.

1-3 Marco heeft slechtere dan Rood wat mij betreft

1-4
Er is nog een verschil tussen slecht en totaal slecht (en Marco heeft nog slechtere, wat catdog zegt)

1-5 Afscheid Nemen Bestaat Niet en wel meer van Mr. Borsato is veel slechter inderdaad!

Ik luister overigens liever op repeat naar Rood dan een enkele keer Hoe. Dat is wel een finalekandidaat voor mij

Even haten op Marco Borsato

Flop 5: Vooral veel verschrikkelijke duetten.

1. Wat Zou je Doen? Ft. Ali B
2. Afscheid Nemen Bestaat Niet
3. Lopen op het Water Ft. Sita
4. Wat is Mijn Hart
5. Wit Licht

Snap hier dus echt helemaal niks van...zelf nooit getraumatiseerd geraakt door dat Axel F deuntje.

2-6

4-6 alhoewel die andere ook heel slecht is

Gretz schreef:

Als je de vocalen bij Axel F wegdenkt is trouwens lang niet zo slecht hoor.

Goh. Dat is gewoon letterlijk overgenomen van Harold Faltermeyer.

5-6

Arrie schreef:
(quote)

Goh. Dat is gewoon letterlijk overgenomen van Harold Faltermeyer.

Goh, dat was me al bekend hoor. Zal vast niet zonder toestemming zijn gebeurd en kun je ook niet in de categorie scharen 'even snel meeliften op het succes van een ander'.

johannesA
6-6

Gretz schreef:
(quote)

Goh, dat was me al bekend hoor. Zal vast niet zonder toestemming zijn gebeurd en kun je ook niet in de categorie scharen 'even snel meeliften op het succes van een ander'.

Tuurlijk is het met toestemming. Ik heb het niet over jatten, he?

Maar letterlijk de muziek van een ander nummer kopiëren en daar wat zogenaamde kikkersampletjes overheen plakken (wat ook geluiden waren die al jaren over het internet rondzwierven), het is toch niet raar dat men dat heel slecht vindt? Het is drie tellen werk en het voegt bijzonder weinig toe aan het origineel.

Ik weet verder niet goed hoe ik je bericht moet opvatten.

25. Mad'House- Like a Prayer vs Aronchupa- I'm an Albatraoz 0-1

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 02:02 uur

geplaatst: vandaag om 02:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.