Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2016, 15:30 uur
Met de uitschakeling van Dat Ik Je Mis doen de beste 3 nummers niet meer mee, mooi zo. 
24. Marco Borsato - Rood vs. Crazy Frog - Axel F
1-0 walkovertje voor Marco normaliter?

24. Marco Borsato - Rood vs. Crazy Frog - Axel F
1-0 walkovertje voor Marco normaliter?
0
geplaatst: 8 juni 2016, 15:32 uur
Toch gaat een van Nederlands populairste zangers gewoon winnen van een kikker. Net als dat de samenwerkingen tussen de twee lievelingetjes van Giel Beelen het al won van een krokodil. 
Als je de vocalen bij Axel F wegdenkt is trouwens lang niet zo slecht hoor. Snap nog wel dat dit scoorde, in tegenstelling tot het walgelijke Rood.

Als je de vocalen bij Axel F wegdenkt is trouwens lang niet zo slecht hoor. Snap nog wel dat dit scoorde, in tegenstelling tot het walgelijke Rood.
0
geplaatst: 8 juni 2016, 15:57 uur
1-4
Er is nog een verschil tussen slecht en totaal slecht (en Marco heeft nog slechtere, wat catdog zegt)
Er is nog een verschil tussen slecht en totaal slecht (en Marco heeft nog slechtere, wat catdog zegt)
0
geplaatst: 8 juni 2016, 15:59 uur
1-5 Afscheid Nemen Bestaat Niet en wel meer van Mr. Borsato is veel slechter inderdaad!
0
geplaatst: 8 juni 2016, 16:07 uur
Ik luister overigens liever op repeat naar Rood dan een enkele keer Hoe. Dat is wel een finalekandidaat voor mij
0
geplaatst: 8 juni 2016, 16:10 uur
Even haten op Marco Borsato 
Flop 5: Vooral veel verschrikkelijke duetten.
1. Wat Zou je Doen? Ft. Ali B
2. Afscheid Nemen Bestaat Niet
3. Lopen op het Water Ft. Sita
4. Wat is Mijn Hart
5. Wit Licht

Flop 5: Vooral veel verschrikkelijke duetten.
1. Wat Zou je Doen? Ft. Ali B
2. Afscheid Nemen Bestaat Niet
3. Lopen op het Water Ft. Sita
4. Wat is Mijn Hart
5. Wit Licht
0
geplaatst: 8 juni 2016, 16:27 uur
Snap hier dus echt helemaal niks van...zelf nooit getraumatiseerd geraakt door dat Axel F deuntje.
0
geplaatst: 8 juni 2016, 16:53 uur
Goh. Dat is gewoon letterlijk overgenomen van Harold Faltermeyer.
0
geplaatst: 8 juni 2016, 16:57 uur
Goh, dat was me al bekend hoor. Zal vast niet zonder toestemming zijn gebeurd en kun je ook niet in de categorie scharen 'even snel meeliften op het succes van een ander'.
0
geplaatst: 8 juni 2016, 17:09 uur
Gretz schreef:
Goh, dat was me al bekend hoor. Zal vast niet zonder toestemming zijn gebeurd en kun je ook niet in de categorie scharen 'even snel meeliften op het succes van een ander'.
(quote)
Tuurlijk is het met toestemming. Ik heb het niet over jatten, he?
Maar letterlijk de muziek van een ander nummer kopiëren en daar wat zogenaamde kikkersampletjes overheen plakken (wat ook geluiden waren die al jaren over het internet rondzwierven), het is toch niet raar dat men dat heel slecht vindt? Het is drie tellen werk en het voegt bijzonder weinig toe aan het origineel.
Ik weet verder niet goed hoe ik je bericht moet opvatten.
* denotes required fields.